Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Показники заборгованості підприємства

Коефіцієнт заборгованості показує, який відсоток активів фінансується за рахунок боргу. Чим нижче значення цього показника, тим нижчим є фінансовий ліверидж, який означає фінансування інвестицій за рахунок позик.

Ще одним показником заборгованості є співвідношення довгострокової заборгованості та власного капіталу або співвідношення довгострокової заборгованості та сумарних активів. Він показує, якою мірою підприємство фінансує свої активи за рахунок довгострокового боргу.

При прийнятті управлінських рішень важливо мати інформацію про можливості підприємства щодо сплати процентів за свої борги.

Для цього використовують коефіцієнт кратності процентів:

де Преал – сума прибутку від реалізації продукції, тис. грн.; Пр – сума процентів за рік, тис. грн.

 

ІІІ. Показники прибутковості (доходності)

Показники прибутковості – найбільш поширені інструменти вимірювання успіху підприємства. До цих показників окрім валового доходу, валового і чистого прибутку відносяться: коефіцієнти валового і чистого прибутку, коефіцієнт окупності власного капіталу, чистий доход на акціонерний (власний) капітал, рентабельність.

Коефіцієнти валового і чистого прибутку визначаються за формулами:

де Пвал – валовий прибуток підприємства, тис. грн.; Пчист – чистий прибуток підприємства, тис. грн.; Вреал – доход (виручка) від реалізації продукції, тис. грн.

Коефіцієнт окупності власного капіталу визначається:

,

де Квл – сума власного капіталу, тис. грн.

Коефіцієнт окупності загального капіталу за балансом:

де К – сума загального вкладеного капіталу, тис. грн.

При плануванні фінансових показників розраховують коефіцієнти рентабельності коштів підприємства:

де Пвал, Поп, Пчис„ – валовий, операційний і чистий прибуток підприємства, тис. грн., Сп.реал – повна собівартість реалізованої продукції, тис. грн.

Чистий доход на акціонерний (власний) капітал визначається:

де Азаг, Пзаг – сума загальних активів і пасивів підприємства, тис. грн.

 


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні показники фінансової стійкості
  5. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  9. Активами торговельного підприємства
  10. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  11. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  12. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства




Переглядів: 1698

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЛАНУВАННЯ ФІНАНСОВИХ ПОКАЗНИКІВ | IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.