Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самоменеджмент керівника

 

Самоменеджемент являє собою послідовне і цілеспрямоване використання випробуваних методів менеджменту в повсякденній практиці для того, щоб оптимально і зі змістом використовувати свій час.

Основна мета самоменеджменту полягає в тому, щоб максимально використовувати власні можливості, свідомо управляти своїм життям і переборювати зовнішні обставини як на роботі, так і в особистому житті.

Процес самоменеджменту будується аналогічно процесу управління організацією за результатами. Його задачею є досягнення конкретних бажаних цілей.

Аналогічно процесу управління фірмою коло функцій самоменеджменту включає планування, організацію, мотивацію і контроль. З`єднуючим процесом є функція комунікації.

Переваги самоменеджменту:

– виконання роботи з меншими витратами;

– краща організація праці;

– більш висока результативність праці;

– менше поспіху і стресів;

– більше задоволення роботою;

– ефективна мотивація праці;

– ріст кваліфікації;

– вивільнення часу;

– менше помилок при виконанні своїх функцій;

– досягнення професійних і життєвих цілей найкоротшим шляхом.

За допомогою самоменеджменту ви кращим чином використовуєте і зберігаєте найважливіший і дефіцитний ресурс – ваш час!

Самоменеджмент базується на ситуаційному аналізі, постановці цілей і визначенні пріоритетів (рис. 11.1).

 

Рис. 11.1 – Процедури структуризації цілей у самоменеджменті

Аналіз необхідний для об'єктивної оцінки зовнішнього і внутрішнього середовища людини. Ситуаційний аналіз будується у виді відповідей на питання про стан основних об'єктів самоменеджменту: роботи, господарства, фізичного і морального стану, саморозвитку, сімейного життя, використання часу.

Найважливіший етап управління власним життям – точна постановка особистих життєвих цілей і визначення їхнього ступеня важливості. Більшість людей мають більше бажань, цілей, задач, чим вони спроможні виконати. Але не завжди вистачає особистих ресурсів, часу, сил, знань, енергії, грошей. Чітке виділення рівня пріоритету цілей потрібне всім людям і абсолютно необхідне керівникам. Здатність правильно концентрувати і використовувати ресурси означає: досягнете ви результатів чи ні.

У відношенні кожного об'єкта планування виконується наступна послідовність процедур.

1. Аналіз і оцінка дійсного положення (ситуаційний аналіз).

2. Формування системи цілей.

3. Виявлення й оцінка альтернативних можливостей.

4. Визначення перешкод і вживання управляючих заходів для нейтралізації їхнього впливу.

5. Уточнення заходів, їхніх пріоритетів і визначення часу виконання.

6. Контроль.

Тривалість періоду планування має першорядне значення для досягнення стратегічних цілей.

Слід враховувати, що проміжні цілі більші, ніж довгострокові, мобілізують на виконання задач самоменеджменту.

Час від часу слід перевіряти, наскільки добре і повно здійснюються заплановані результати.

Самоконтроль вимагає критичної оцінки своїх цілей, мотивів, задач, результатів і обмежень. Таку оцінку потрібно перевірити на відповідність вимогам навколишнього середовища.

 


Читайте також:

  1. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  2. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  3. Автократичний тип керівника.
  4. Взаємовідносини керівника з підлеглими.
  5. Вимоги до вчителя – керівника проектною діяльністю учнів
  6. Вимоги до керівника групи
  7. Вимоги до керівника, правила та принцинципи управління
  8. Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції
  9. Вимоги до професійних і особистісних якостей керівника групи АСПН
  10. Відомості про керівника
  11. Влада керівника, її форми та джерела
  12. Встановити централізоване адміністрування. Служба безпеки висту­пає, перш за все, в ролі радника або консультанта керівника підприємства, і не може нав'язувати методи (засоби) ІБ.




Переглядів: 855

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до особистості менеджера | Постановка цілей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.