МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИВИМОГИ ДО ПРАЦІВНИКІВ НСПС
Працівники НСПС (психологи) підпорядковані керівництву відповідного Центру і узгоджують свою діяльність з адміністрацією установ, в яких вони працюють. Діяльність НСПС забезпечується спеціалістами психологами, соціологами, соціальними педагогами, які мають відповідний диплом і ліцензію на конкретний вид роботи. Заміщення посад у НСПС відбувається на конкурсній основі. Працівники НСПС підпорядковані керівництву відповідного Центру і узгоджують свою діяльність з адміністрацією установ, в яких вони працюють. Професійна підготовка працівників НСПС здійснюється державними, приватними або неурядовими навчальними закладами, які пройшли акредитацію на певний період. Рівень кваліфікації спеціалістів визначається Державною комісією і підтверджується ліцензією. Акредитація навчальних закладів і атестація спеціалістів час від часу повторюються. Підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації психологів мають відбуватися за напрямами, зазначеними вище. При цьому кожен із цих напрямів має містити в собі спеціалізації з більш вузьких проблем. Після того як студент (курсант) оволодів загальними положеннями й методами конкретного напряму служби, що підтверджується дипломом, він може спеціалізуватись у конкретній проблематиці, за якою отримує ліцензію на проведення певного виду практичної роботи:діагност, консультант тощо. Основні спеціалісти НСПС повинні мати вишу гуманітарну освіту, конкретну спеціалізацію, певний досвід практичної роботи. На всіх етапах професійного зростання спеціалісти НСПС проходять професійний відбір за стандартними методиками. Центри НСПС відстежують професійне просування кожного спеціаліста, який їм підпорядкований. Елементи національної системи соціально-психологічної служби уже створені й функціонують, посилюється координація між психологічною службою системи освіти і соціальною службою для молоді, центрами соціально-психологічної реабілітації населення, яке постраждало внаслідок аварії на ЧАЕС, комісіями у справах неповнолітніх тощо. Усе це свідчить про інтеграцію зусиль психологів і соціальних працівників різного відомчого підпорядкування довкола реальної життєвої проблематики людини. Таким чином практична психологія реально впливає напроцес гуманізації суспільства. Основною метою системи психологічного і соціального забезпечення освіти є підвищення якості і забезпечення доступності послуг в сфері психології та соціальної роботи, спрямованих на збереження й укріплення здоров’я підвищення адаптивних можливостей, створення умов для повноцінного та гармонійного розвитку, посилення виховного компоненту системи освіти. Дана мета може бути конкретизована у наступних положеннях: • підвищення ефективності надання психологічних і соціальних послуг спеціалістами служби; • розширення мережі центрів практичної психології та соціальної роботи на рівні районів міста; • збільшення кількості практичних психологів і соціальних педагогів у навчальних закладах, як головних спеціалістів забезпечення адаптивного і комфортного освітнього простору. • створення психолого-педагогічних умов для повноцінної реалізації особистісного, інтелектуального і фізичного потенціалу учнів і студентів на основі сучасних досягнень вітчизняної і світової психологічної науки; • підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу: учнів, студентів, педагогічних працівників, батьків, представників громадськості; • реалізація практичних заходів спрямованих на розбудову психологічної служби у системі професійно-технічної освіти, вищій школі, закладах нового типу, інтернатах, інших типах навчальних закладів; • розробка інноваційних форм і методів роботи спеціалістів щодо подолання негативних явищ учнівському середовищі: проявів насильства, агресивності, асоціальної поведінки; • розробка та запровадження інноваційних моделей діяльності психологічної служби і психолого-медико-педагогічних консультацій, оновлення на цій основі нормативно-правової бази яка регулює діяльність працівників служби; • вдосконалення організації і змісту підвищення кваліфікації спеціалістів психологічної служби і психолого-медико-педагогічних консультацій; • моніторинг та оцінка ефективності діяльності усіх ланок психологічної служби. Головним завданням соціально – психологічної служби є психологічний супровід навчально-виховного процесу та реалізація низки заходів профілактичного, корекційного та навчально-просвітницького типу. Важливим завданням діяльності психологічної служби є захист психічного і соціального здоров’я дитини на всіх рівнях навчання та забезпечення супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Основну увагу у подальшому розвитку служби слід приділити питанню формування у спеціалістів професійної компетентності, готовності до виконання не лише функціональних завдань, а й надання системи послуг, які потребують учасники навчально-виховного процесу: учні, батьки, педагогічні працівники, представники громади. Читайте також:
|
||||||||
|