МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Електромагнітні процеси в коаксіальних парах
При проходженні електричного струму по внутрішньому провіднику в самому провіднику; поза ним утворюється магнітне поле, силові лінії якого замикаються по окружності в центрі провідника напруженість магнітного поля дорівнює нулю, а чим ближче до поверхні провідника, тим напруженість стає більше. На поверхні провідника вона має найбільшу величину. Така залежність порозумівається тим, що магнітна лінія на поверхні провідника охоплює весь струм, що протікає по провіднику, а лінія поблизу центра провідника охоплює лише незначну частку його. Оскільки напруженість поля пропорційна струму, що протікає усередині замкнутої силової лінії те в центрі провідника напруженість дорівнює нулю, а на поверхні його – максимальної величині. Напруженість магнітного поля визначається за законом Біо-Савара: , де I – струм, що протікає усередині окружності з радіусом r. Виходячи з закону, випливає, що напруженість магнітного поля зовні провідника зменшується з ростом радіуса розглянутої окружності. Основою коаксіального кабелю є коаксіальна пара. Коаксіальна пара – закрита система, поширення поля в цієї НС у радіальному напрямку обмежено і цілком зосереджено в просторі між провідниками (рис 3.2).
Рисунок 3.2 – Магнітне поле коаксіального кола
Особливості поширення електромагнітної енергії по коаксіальному колі обумовлюють можливість передачі широкого спектра частот. Взаємодія електромагнітних полів зовнішнього і внутрішнього провідників коаксіальної пари така, що поле за межами провідника практично відсутнє. Струми в провідниках а і б рівні за величиною, але протилежні за напрямком. Отже, що результуюче магнітне поле поза коаксіальною парою дорівнює нулю: . Дія поверхневого ефекту й ефекту самоекранування в коаксіальному ланцюзі приводить до ефекту самоекранування, що ілюструється рис. 3.3.
Сутність ефекту самоекранування полягає в тому, що робочі струми зосереджені на внутрішній поверхні зовнішнього провідника, тобто коаксіальне коло не створює перешкод сусіднім колам. Струми перешкод, індуковані зовнішніми перешкодами, зосереджені на зовнішній стороні зовнішнього провідника, тобто вони не наводять поле усередині коаксіальної пари. Ефект самоекранування пояснює незначні взаємні впливи в коаксіальних колах. З ростом частоти ефект самоекранування зростає, а взаємні впливи зменшуються, тому коаксіальні кабелі використовуються на високих частотах. Рисунок 3.3 – Ефект самоекранування в коаксіальній парі
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|