МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЯ № 2УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ Тема 6. Розвиток організації в сучасних умовах та проблеми управління опором змінам Мотивація утримання Використати індивідуальний підхід. - Йдеться про адаптацію підходів до збереження співробітників з урахуванням інтересів конкретних працівників. Досвід показує, що при такому підході фінансові витрати на збереження ключових співробітників значно зменшуються, чим при традиційному, а вклад співробітників збільшується більш ніж на 30 %.
- Для реалізації підходу необхідно: ◊ З ключових співробітників виділити групи з схожим менталітетом і страхами відносно змін. ◊ Обговорити з групами співробітників яким чином організація може підвищити вірогідність збереження облич в штаті. Можуть бути запропоновані найрізноманітніші стимули(збільшення доходу, надання допомоги в пошуку школи при переїзді, консультування з питань кар'єри для свого подружжя, альтернативні механізми роботи, щоб співробітники могли працювати вдома і т. д). ◊ Розглянути з кожним ключовим співробітником можливості його подальшої кар'єри.
- Заходи по збереженню і залученню потрібних співробітників повинні включати поєднання фінансових і нефінансових стимули.
- Стимули повинні носити не разовий характер. Необхідно організувати зворотний зв'язок після потреб співробітників на усьому шляху зміни.
- Необхідно враховувати те, що при проведенні змін співробітники хочуть ясності. Завдання керівників допомогти працівника розібратися в невизначеності, характерній для організаційних змін.
- Фінансові стимули повинні: мати цільову дію; частина виплат повинна здійснюватися після того, як змінена система стабільно запрацює.
- Дослідження 2009 року McKinsey Quarterly показують, що похвала, увага з боку керівників, можливість участі в значимих проектах частенько є ефективнішими, ніж фінансові стимули.
+ План лекції: 1. Фактори, які визначають успіх змін. 2. Типологія співробітників за сприйняттям нововведень (Е. Роджерс). 3. Основні причини опору змінам. 4. Управління опором змінам. Формування інноваційної організаційної культури. Оцінювання економічної ефективності варіантів технологічного, організаційного, економіко-фінансового та інших видів розвитку підприємства з врахуванням опору змінам. Оцінювання рівня опору змінам. Розроблення рекомендацій зі зниження опору. 5. Управлінські дії при проведенні змін. 6. Нормативна база зниження опору змінам.
Тема: ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗМІНИ (2 год.)
Великий В.М., кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту організацій Читайте також:
|
||||||||
|