МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Формування мотивації до рухової активності у дорослихЛітература ПЛАН Навчально-матеріальне забезпечення - мультимедійний проектор, презентація. ЛЕКЦІЯ № 18 ТЕМА: ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИХ. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАГАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ І СПЕЦИФІЧНИХ ПРИНЦИПІВ ФВ В РОБОТІ З ДОРОСЛИМ НАСЕЛЕННЯМ
Мета- поглибити знання студентів щодо особливостей проведення занять з фізичного виховання з дорослим населенням. Завдання: 1. Доповнити теоретичні знання студентів про особливості реалізації загальних, дидактичних та специфічних принципів фізичного виховання в роботі з дорослими. 2. Сприяти розвитку аналітичного мислення студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності. 3. Сприяти формуванню наукового світогляду, моральних та етичних якостей студентського колективу. 1. Формування мотивації до рухової активності у дорослих. 2. Формування ФК знань у дорослих. 3. Формування техніки фізичних вправ у дорослих. 4. Реалізація дидактичних принципів ФВ в роботі з дорослими. 5. Реалізація загальних принципів ФВ в роботі з дорослими. 6. Реалізація специфічних принципів ФВ в роботі з дорослими.
1. Базова навчальна програма з фізичного виховання для студентів вищих закладів освіти України III - IV рівнів акредитації. Міністерство освіти України. Інститут змісту і методів навчання. - К., 1998. - 28 с. 2. Бальсевич В.К., Запорожанов В.А. Физическая активность человека. - К.: Здоров’я, 1987. -224 с. 3. Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. – Ч.1. – Тернопіль: Богдан, 2001. – 272 с.
Мотиви, що спонукають до регулярних занять фізичними вправами, суттєво відрізняються в осіб різного віку. Знання педагогом цих особливостей сприятиме підвищенню ефективності процесу фізичного виховання. Для молодих людей важливим мотивом може залишатися прагнення до спортивних досягнень. Успіх в змаганнях між факультетами чи цехами не менш важливий для особистості, ніж перемога на Олімпіаді для спортсмена. Структура мотивації фізичної активності суттєво змінюється в юнаків під впливом служби у війську, в дівчат - при підготовці до материнства. Метою формування мотивів та інтересів до фізичної активності осіб 1 періоду зрілого віку може стати виховання прагнення тривалої фізичної активності, пошуку таких її форм, які задовольнили б вимоги до життя і діяльності. Для осіб 2 періоду зрілого віку цілі фізичної активності пов'язані з усвідомленою потребою в заняттях фізичними вправами і загартуванням. Звідси витікають і окремішні цільові установки: формування мотивації до регулярних занять. Для осіб 2 періоду зрілого віку вони полягають у вихованні дисципліни занять, розуміння значення особистого прикладу для молодших членів сім'ї. В похилому і старшому віці причинами занять слугують збільшення маси тіла, вікові зміни в стані здоров'я, необхідність емоційної розрядки. Головним мотивом фізичної активності є підтримання задовільного стану здоров'я і працездатності, бажання не старіти раніше часу, бути здатним допомогти дітям, внукам. Читайте також:
|
||||||||
|