МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Формування мотивації до рухової активності у дорослихЛітература ПЛАН Навчально-матеріальне забезпечення - мультимедійний проектор, презентація. ЛЕКЦІЯ № 18 ТЕМА: ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИХ. РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАГАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ І СПЕЦИФІЧНИХ ПРИНЦИПІВ ФВ В РОБОТІ З ДОРОСЛИМ НАСЕЛЕННЯМ
Мета- поглибити знання студентів щодо особливостей проведення занять з фізичного виховання з дорослим населенням. Завдання: 1. Доповнити теоретичні знання студентів про особливості реалізації загальних, дидактичних та специфічних принципів фізичного виховання в роботі з дорослими. 2. Сприяти розвитку аналітичного мислення студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності. 3. Сприяти формуванню наукового світогляду, моральних та етичних якостей студентського колективу. 1. Формування мотивації до рухової активності у дорослих. 2. Формування ФК знань у дорослих. 3. Формування техніки фізичних вправ у дорослих. 4. Реалізація дидактичних принципів ФВ в роботі з дорослими. 5. Реалізація загальних принципів ФВ в роботі з дорослими. 6. Реалізація специфічних принципів ФВ в роботі з дорослими.
1. Базова навчальна програма з фізичного виховання для студентів вищих закладів освіти України III - IV рівнів акредитації. Міністерство освіти України. Інститут змісту і методів навчання. - К., 1998. - 28 с. 2. Бальсевич В.К., Запорожанов В.А. Физическая активность человека. - К.: Здоров’я, 1987. -224 с. 3. Шиян Б.М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. – Ч.1. – Тернопіль: Богдан, 2001. – 272 с.
Мотиви, що спонукають до регулярних занять фізичними вправами, суттєво відрізняються в осіб різного віку. Знання педагогом цих особливостей сприятиме підвищенню ефективності процесу фізичного виховання. Для молодих людей важливим мотивом може залишатися прагнення до спортивних досягнень. Успіх в змаганнях між факультетами чи цехами не менш важливий для особистості, ніж перемога на Олімпіаді для спортсмена. Структура мотивації фізичної активності суттєво змінюється в юнаків під впливом служби у війську, в дівчат - при підготовці до материнства. Метою формування мотивів та інтересів до фізичної активності осіб 1 періоду зрілого віку може стати виховання прагнення тривалої фізичної активності, пошуку таких її форм, які задовольнили б вимоги до життя і діяльності. Для осіб 2 періоду зрілого віку цілі фізичної активності пов'язані з усвідомленою потребою в заняттях фізичними вправами і загартуванням. Звідси витікають і окремішні цільові установки: формування мотивації до регулярних занять. Для осіб 2 періоду зрілого віку вони полягають у вихованні дисципліни занять, розуміння значення особистого прикладу для молодших членів сім'ї. В похилому і старшому віці причинами занять слугують збільшення маси тіла, вікові зміни в стані здоров'я, необхідність емоційної розрядки. Головним мотивом фізичної активності є підтримання задовільного стану здоров'я і працездатності, бажання не старіти раніше часу, бути здатним допомогти дітям, внукам. Читайте також:
|
||||||||
|