Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Паспорт здоров’я

Учня (учениці)_________________________________________________

середньої школи _____________________________________________

Рік і дата народження ________________________________________

Клас _______________________________________________________

 

Підсумкова оцінка   Дата Кількість балів Рівень соматичного здоров’я
Вихідний контроль (вересень-жовтень)      
Етапний контроль (січень-лютий)      
Підсумковий контроль (травень-червень)      

 

Показник Вихідний контроль Етапний контроль Підсумковий контроль
Вік, років, місяців Зріст, см Маса, кг ЧСС в спокої за 15 с Р1 – ЧСС в спокої за 15 с Р2 – ЧСС після 30 присідань за 15 с Р3 – ЧСС через 45 с після 30 присідань за 15 с АТ після 30 присідань, мм.рт.ст. Динамометрія, кг права ліва ЖЄЛ, мл Виконання нормативів на уроках фізкультури Перенесені хвороби Дотримання режиму дня, сон, год Виконання уроків, год Прогулянки на свіжому повітрі, год Характер харчування, разів в день молочні продукти м’ясні та рибні продукти фрукти овочі, соки яйця рослинна олія улюблена страва Ранкова зарядка, хв. Заняття у спортивних секціях      

 

 

На основі даних про стан здоров’я, рівень фізичного розвитку і фізичної підготовленості школярі для проведення занять фізичного виховання діляться на три групи: основна, підготовча і спеціальна.

До основної групи відносяться учні, які не мають відхилень у фізичному розвитку і стані здоров’я, а також школярі з незначним відхиленням в стані здоров’я функціонального характеру при умовах достатньої фізичної підготовленості.

До підготовчої групи зараховуються діти, які не мають відхилень в стані здоров’я або мають незначні відхилення в стані здоров’я та фізичному розвитку з недостатньою фізичною підготовленістю.

До спеціальної медичної групи (СМГ) відносяться учні із значними відхиленнями в стані здоров’я постійного або тимчасового характеру. Це діти, у яких діагностовано вроджена вада серця, ревматизм, бронхіальна астма із частими приступами, порушення опорно-рухового апарату (зокрема сколіоз ІІ-ІІІ ступені, порушення нервової та ендокринної систем, тощо.

Основна група виконує шкільну програму з предмету фізична культура у повному обсязі. Додатково їм рекомендуються заняття різними видами спорту. Підготовча група відвідує заняття з ФВ разом із основною, але частковими обмеженнями у бігу, стрибках, вправах на гімнастичних снарядах. Діти цієї групи повинні займатися додатково у секціях (гуртках) ЗФП, самостійно для підвищення рівня фізичної підготовки.

Згідно нової навчальної програми з предмету ФК “Основи здоров’я і фізичної культури” (Київ, 2001) всі школярі, незалежно від того, до якої медичної групи належать, відвідують обов’язкові уроки, але виконують загально розвиваючі і коригувальні вправи з різним фізичним навантаженням та ті, які їм не протипоказані. Крім цього, для учнів СМГ організовуються додаткові заняття за спеціальною програмою, які проводить відповідно підготовлений вчитель.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  5. Видатки установ охорони здоров’я, їх класифікація та планування
  6. Види бюджетних установ охорони здоров’я
  7. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  8. Вплив геохімічних та геофізичних чинників біосфери на здоров’я людини
  9. ВПЛИВ ЕКЗАМЕНІВ НА ЗДОРОВ’Я УЧНІВ
  10. Вплив освітлення на здоров’я та працездатність людини.
  11. Впровадження медико-психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей в контексті реалізації здоров’язберігаючої функції ДНЗ.
  12. Вступ. Здоров’я як проблема. Здоров’я - основне поняття




Переглядів: 1792

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У фізичному вихованні існують декілька комплексних систем оцінки здоров’я школярів. | Особливості застосування коригуючої гімнастики для профілактики порушень постави

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.