МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Планування прибуткуНапрями застосування аналізу беззбитковості Інструментарій аналізу беззбитковості дозволяє дати відповіді на ряд питань. 1. Який рівень беззбитковості має бути, якщо підприємство планує отримати певну величину прибутку до оподаткування за конкретного рівня виробництва і продажу? Для відповіді на це питання доцільно скористатися графіком беззбитковості (див. рис. 6.9), який будується у два етапи: 1) на вертикальній осі позначають прибуток, який підприємство хоче отримати, а також збитки, які буде мати підприємство за нульового обсягу реалізації. Ці збитки дорівнюють постійним витратам підприємства (це випливає із сутності постійних витрат); 2) на горизонтальній осі позначають обсяг реалізації за якого підприємство планує отримати конкретний прибуток. Після цього точка, що відповідає запланованому прибутку при запланованому обсязі реалізації з'єднується з точкою, що відповідає збиткам, прямою лінією прибутку. Точка перетину лінії прибутку і лінії обсягів реалізації і буде рівнем беззбитковості, який має досягти підприємство, яке планує отримати певний прибуток за певного обсягу реалізації. Рис. 6.9. Графік прибутку Якщо визначений рівень беззбитковості менше фактичного рівня, то завдання фінансового менеджера полягає у пошуку шляхів зменшення рівня беззбитковості. Крім того, графік прибутку безпосередньо віддзеркалює те, як змінюється прибуток при змінах обсягу реалізації. Зазначимо, що на горизонтальній осі може позначатися і обсяг реалізації у натуральному вимірі або у відсотках до виробничої потужності. 2. Який обсяг реалізації має бути за умов отримання конкретного прибутку? Для відповіді на це питання потрібний обсяг реалізації визначається за формулою: Якщо ще раз повернутися до формули 6.25 і розбити її на дві складові, то отримаємо:
Відповідно, підприємство буде отримувати прибуток від продажу продукції поза рівнем беззбитковості. Для визначення цієї прибуткової кількості достатньо розділити величину планового прибутку на одиничний прибуток покриття. 3. Який прибуток отримає підприємство за відповідних рівнів реалізації? Кожна наступна одиниця продукції поза рівнем беззбитковості буде приносити підприємству прибуток у розмірі одиничного прибутку покриття. Отже, якщо рівень беззбитковості і одиничний прибуток покриття відомі. очікуваний прибуток можна визначити на формулами: де Рг - очікуваний прибуток; Qwi, ^лл - планований обсяг продажу відповідно у натуральному та вартісному вимірах; Qпл, Sпл - рівень беззбитковості, відповідно у натуральному та вартісному вимірах; СМод CMR - відповідно одиничний прибуток покриття і коефіцієнт покриття. Читайте також:
|
||||||||
|