Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

2.1. Державні фінанси України включають:

а) Зведений бюджет України; фінанси державного сектора економіки;

б) Зведений бюджет України; фінанси державного сектора економіки; банківську систему України; державний кредит; централізовані та децентралізовані фонди цільового використання; державні резервні та страхові фонди; фінанси страхових організацій; фінанси акціонерних товариств;

в) Зведений бюджет України; фінанси державного сектора економіки; державний кредит; централізовані та децентралізовані фонди цільового використання; державні резервні та страхові фонди;

г) Зведений бюджет України.

2.2. Державний бюджет - це:

а) план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, що здійснюються органами державної влади;

б) план утворення доходів державного бюджету;

в) формування структури суспільного виробництва;

г) сукупність грошових розрахунків, які застосовуються у взаємо­відносинах держави, підприємств, установ і населення протягом року.

2.3. Бюджетна система складається з:

а) державного бюджету України, місцевих бюджетів;

б) місцевих бюджетів, державних цільових фондів, державного бюджету;

в) державних цільових фондів;

г) балансів грошових доходів та видатків населення, зведеного бюджету країни.

2.4. Бюджет - брутто відрізняється від бюджету - нетто на:

а) величину сальдо зустрічних платежів, що мають місце в бюджетній системі країни;

б) величину внутрішнього обороту грошових коштів;

в) величину чистого скорочення державних касових залишків;

г) величину коштів державного бюджету, спрямованих в місцеві бюджети.

2.5. В структуру української бюджетної класифікації доходів включають:

а) сукупні доходи, трансфери, державні цільові фонди;

б) трансфери;

в) державні цільові фонди, позики держави, податкові надходження.

г) запозичення для покриття бюджетного дефіциту.

2.6. Відносний рівень дефіциту державного бюджету обчислюється як відношення абсолютного рівня дефіциту до:

а) суми всіх видатків;

б) суми всіх надходжень;

в) валового внутрішнього продукту;

г) національного доходу.

2.7. В Україні використовують наступні класифікації видатків:

а) функціональну, фінансову, предметну;

б) функціональну, економічну, відомчу та програмну;

в) функціональну, економічну, відомчу;

г) фінансову, економічну, правову.

2.8. Зміна суми податкових доходів можлива за рахунок зміни:

а) податкової бази;

б) податкової ставки;

в) офіційних трансферів;

г) відшкодування податку на додану вартість.

2.9. Кредитори або власники боргових зобов'язань в бюджетній класифікації групуються за:

а) однорідністю економічної поведінки;

б) величиною наданих кредитів;

в) видами боргових зобов 'язань;

г) строками кредитів.

2.10. З метою характеристики масштабів перерозподіпьних процесів у країні за допомогою державного втручання, розраховують:

а) відношення доходів до державного боргу;

б) різницю мім: ВВП і доходами державного бюджету;

в) відношення доходів державного бюджету до рівня національного доходу;

г) відношення доходів державного бюджету до рівня ВВП.

2.11. До Державного бюджету України не включаються наступні державні цільові фонди:

а) Пенсійний фонд України;

б) Фонд соціального страхування України;

в) Державний фонд сприяння зайнятості населення;

г) жоден з перерахованих.

2.12. В результаті бюджетної класифікації встановлюється:

а) подібність між: операціями державного управління;

б) масштаб операцій державного управління',

в) ступінь впливу операцій державного управління на фінансові активи держави;

г) час реєстрації операцій державного управління.

2.13. Рівень оподаткування в економіці обчислюється як:

а) різниця між: загальною сумою фіскальних вилучень та сумою доходів фірм і домашніх господарств;

б) відношення загальної суми фіскальних вилучень до суми доходів фірм і домашніх господарств;

в) відношення загальної суми фіскальних вилучень до суми доходів державного бюджету;

г) відношення загальної суми фіскальних вилучень до суми видатків державного бюджету.

2.14. Структура доходів (видатків) бюджету визначається як

а) відношення окремих груп (розділів, параграфів, статей) бюджетної класифікації до загального обсягу доходів (видатків) бюджету у процентах;

б) відношення окремих груп (розділів, параграфів, статей) бюджетної класифікації до ВВП;

в) відношення величини окремих операцій закладів державного управління до загального обсягу доходів бюджету у процентах;

г) різниця між загальним обсягом доходів і загальним обсягом витрат бюджету.

2.15. Показники виконання плану застосовують до бюджету для характеристики:

а) ступеню використання бюджету в його прибутковій і видатковій частинах згідно з основними підрозділами бюджетної класифікації;

б) ступеню збільшення зобов 'язань закладів державного управління перед власниками боргових зобов 'язань держави;

в) відносного рівня фактично досягнутих показників до показників минулого періоду;

г) перегрупування доходів і витрат державного бюджету за попередні роки відповідно до діючої в даний момент класифікації.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 930

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Статистичні методи вивчення показників державного бюджету | Тема 2:Первісні вірування, ранні та пізні національні релігії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.