МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура системи міжнародного регулювання СГЗ.Основними елементами структурної побудови системи міжнародного регулювання СГЗ є : (1) об`єкти регульованого впливу /країни, групи країн, економічні суб`єкти/; (2) міжурядові організації, що здійснюють координуючі функції ; (3) міжурядові організації, які здійснюють окремі наднаціональні регулюючі функції; (4) повністю наднаціональні організації; (5) форми і види світових господарських зв`язків між національними економіками чи економічними суб`єктами різних країн та всередині країн; (6) регулюючі міжнародне економічне право, з допомогою якого здійснюються впливи на основі : (а) міжнародних договорів; (б) рішень / рекомендацій, постанов / міжнародних організацій; (в) рішень міжнародних економічних конференцій; (г) міжнародних звичаїв ( Рис.1) .
Рис.1. Система міжнародного регулювання світових господарських зв`язків. Міжнародна економічна організація – це стабільний інститут багатосторонніх відносин, який створюється у переважній більшості випадків не менше, ніж трьома країнами та має погоджені серед його учасників цілі, компетенцію й особисті постійні органи, а також інші специфічні політико-організаційні норми, у тому числі, статус, процедуру, членство, порядок схвалення рішень тощо.(Волошин В. Міжнародні економічні організації) У першій групі МЕО, які здійснюють координуючі функції, перерозподілення компетенцій залишається спільною для національних держав і МЕО. Звично організації надається право зобов`язувати своїх учасників до виконання рішень без їх згоди або всупереч її шляхом прийняття рішень більшістю голосів учасників. Для МЕО другої групи, які здійснюють окремі наднаціональні функції, ці функції передаються до компетенції організації. Для прикладу, це позбавлення держави-учасника самостійного запровадження валютних обмежень, зміни пріоритету валют, проведення девальвації і ревальвації валют згідно Статуту МВФ, прийнятого у 1945р. Особливостями повністю наднаціональної Міжнародної організації типу Європейського Союзу є : - право втручання у питання внутрішньої компетенції держав-учасниць ; - повноваження організації на створення з метою регулювання регламентів, обов`язкових для членів, та механізмів контролю і примусу до дотримання цих правил (для прикладу, Європейської Ради, Європейського парламенту, Ради ЄС, Європейської комісії, Європейського суду ); - покладення широких повноважень по створенню правил і контролю за їх дотриманням на непредставницькі органи – міжнародних службовців; - право зобов`язувати своїми рішеннями до виконання і уповноважувати фізичних та юридичних осіб – держав-учасниць. Необхідно вказати, що досягнення відповідності декларованих цілей і завдань та фактично здійснюваних відбуваються у процесі взаємоузгоджень і компромісів. Це обумовлено суперечностями як між державами-учасницями, так і економічними суб`єктами держав чи наднаціональними економічними суб`єктами ( ТНК, БНК, МНК).
Читайте також:
|
||||||||
|