Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РІВНІ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

РІВНІ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

 

                       
 
 
           
 

 


Нульовий рівень Однорівневий Дво- Три- Чотирирівневий

рівневий рівневий

 

 

 

 


Канал Однорівневий Дворівневий Трирівневий

нульового канал канал канал

рівня

 

Існує певний набір критеріїв, якими керується виробник товарів при виборі конкретного каналу збуту, - це обмеження, які обумовлені цільовим ринком, факторами поведінки покупців, а також особливостями самого товару і фірми.

Характеристика ринку (покупців) – це розміри ринку, кількість покупців, їх споживчі звички, прихильність. Наприклад, якщо клієнти купують товари в малій кількості та якщо попит має сезонний характер, то найбільш прийнятний довгий канал збуту.

Характеристика товарів – це їх фізичні та технічні параметри. Виробник, що спеціалізується на випуску одного товару чи обмеженій кількості товарів, користується послугами оптовиків, а при випуску широкого набору товарів – скоріше за все звернеться до роздрібних торговців.

Характеристика фірми – це розміри її діяльності та фінансові можливості. Послугами посередників користуються малі та середні фірми. Великі фірми, прагнучи незалежності від посередників, в основному самостійно виконують більшість функцій збуту.

Таблиця 2.6.


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. VII. За видами товарів і послуг
  5. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  6. Автомати для продажу штучних товарів
  7. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  8. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  9. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  10. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  11. Автоматизація водорозподілу регулюванням за верхнім б'єфом
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням за нижнім б'єфом




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи каналів розповсюдження на ринку послуг | КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ЗБУТОВОГО КАНАЛУ ТОВАРОВИРОБНИКОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.