Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка та вибір стратегії маркетингу

Ключовим питанням маркетингового стратегічного планування є розроблення стратегії маркетингу. Маркетингову стратегію розробляють залежно від визначених цілей маркетингу.

Обираючи стратегію, підприємству необхідно диференціювати власний продукти В маркетинговому стратегічному плануванні диференціація здійснюється шляхом визначення так званих стратегічних господарських одиниць (підрозділів).

Стратегічна господарська одиниця (СГО) - це "підприємство в підприємстві", яке самостійно планує свою роботу, має власну ідентифіковану стратегію, окремий сегмент ринку, певне поле (сукупність) конкурентів, а також власного керівника, що відповідає за наслідки реалізації маркетингової програми.

Основними етапами розроблення маркетингової стратегії є наступні:

  • Визначення місії підприємства (мети і основних напрямків діяльності у майбутньому).
  • Оцінка наявної ситуації (аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників).
  • Визначення попередніх цілей підприємства (ґрунтуються на попередніх етапах з врахуванням реальних результатів).
  • Власне розроблення маркетингової стратегії (визначення і оцінка її варіантів, вибір одного з них).
  • Здійснення стратегії (включає програму дій, бюджет і часовий графік виконання).
  • Контроль досягнення поставлених цілей.

Схематично процес розроблення маркетингової стратегії наведено на рис.1.

Рис. 1. Процес розроблення маркетингової стратегії

Вибір маркетингової стратегії здійснюється з числа відомих з практики маркетингу стратегій.


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  3. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  4. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  5. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  6. Базові конкурентні стратегії Портера
  7. Базові корпоративні стратегії
  8. Базові стратегії і стратегічні альтернативи
  9. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  10. Більш широкий вибір товарів і послуг
  11. Взаємодія структур маркетингу з іншими
  12. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація маркетингових стратегій | Матриця Бостонської консалтингової групи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.049 сек.