Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи маркетингового розрахунку ціни

Маркетингова цінова політика фірми

Тема 7. Планування маркетингової цінової та комунікаційної політики

1. Планування маркетингової цінової політики фірми

2. Процес планування маркетингових комунікацій

 

Маркетингова цінова політика — це комплекс заходів щодо визначення відпускної ціни, знижок, умов оплати за товари чи послуги, управління цінами з урахуванням побажань та можливостей споживачів, а також одночасного забезпечення прибутку підприємства-товаровиробника чи продавця.

Етапи маркетингового розрахунку ціни зображено на рис.

 

Усі методи планування цін поділяються на загальні, які за своєю суттю є універсальними, можуть застосовуватись для планування будь-яких показників та процесів, та особливі. До загальних належать балансовий, економіко-математичний, метод експертних оцінок та ін.

До особливих, за допомогою яких можна досягти найбільшого ефекту, належать такі:


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  3. Алгоритм розрахунку апаратів псевдозрідженого шару.
  4. Алгоритм розрахунку ризиків за загрозою відмова в обслуговуванні
  5. Алгоритм розрахунку та підбору технологічного обладнання
  6. Алгоритм розрахунку температури поверхні чипу ІМС процесора
  7. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  8. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  9. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  10. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  11. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  12. Бюджетний процес, його поняття і складові етапи




Переглядів: 756

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фізіологія дихання | Методи моделювання, й у першу чергу лінійного та кількісного програмування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.034 сек.