Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 3

Сила

1) підтягування - “Тягни в коло”, “Бій півнів”;

2) згинання і розгинання рук в упорі - “Виштовхування з кола”.

(силові здібності)

Залежно від поставлених завдань ігри можуть мати спрямованість на вибірковий розвиток фізичних здібностей, або для колективного розвитку здібностей.

На заняттях діти вивчають біг, стрибки, метання різні види переміщень то і ігри можуть включати у зміст ці вимоги. Наприклад естафети:

Варіант 1

- пробігти 6 м, проповзти під мотузкою, пройти по гімнастичній лаві, виконати ку вирок і все це повторити на зворотному шляху.

Варіант 2

- пробігти між стійками змійкою, перестрибнути через лаву, влучити м’ячем у стіну.

- біг з веденням м’яча, влучення у кошик.


 

  Для розвитку ШВИДКОСТІ, СПРИТНОСТІ "ДО СВОЇХ ПРАПОРЦІВ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  - Усіх гравців поділяють на три рівні команди, в яких обирається каштан, що стоїть на розміченій лінії, на певній дистанції від команди і тримає у руці прапорець. - За сигналом керівника гравці шикуються на лінію шикування і виконують вправи за ним. - Після свистка гравці повертаються і біжать до своїх прапорців та формують коло. Перемагають ті хто швидше все виконає. Правила гри: не можна заважати гравцям іншої команди та підглядати за переміщенням капітанів під час проведення вправ. 5-7 хв - Капітани вибираються за лічилкою.
  Для розвитку СПРИТНОСТІ, ВИВЧЕННЯ ТЕХНІКИ ПЕРЕДАЧІ М' ЯЧА. "М'ЯЧ СУСІДУ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
    - Гравці формують коло, у якому у двох гравців, що стоять на протилежних сторонах є м'яч. - За сигналом керівника гравці починають передавати м'яч сусіду у протилежних напрямках. - Гравець, у якого опиниться два м'ячі одночасно вибуває з кола. - Гра триває до двох переможців. Правила гри: м'яч необхідно передавати кожному Гравцеві. Коли падає м'яч, тоді це не означає, що гравець вибув, він продовжує гру. 7-10 хв - Перешикування гравців відбувається в русі. - Ведучі обираються довільно.
           

 

  Для розвитку ШВИДКОСТІ, СПРИТНОСТІ, ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ПЕРЕДАЧІ М'ЯЧА ТОНКА М'ЯЧА НАД ГОЛОВОЮ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  Гравці формують дві команди, в яких перший гравець автоматично стає каштаном і тримає у руках м' яч. За сигналом керівника гравці передають м 'яч сусіду над головою. Останній отримавши м'яч біжить на перше місце і починають по другому колу, гра триває до тих пір, поки усі гравці не займуть своє вихідне положення. Правила гри: м'яч необхідно передавати кожному гравцеві, не можна через одного. 7-9хв Ведучого обирають Довільно.
  Для розвитку КМІТЛИВОСТІ, ШВИДКОСТІ, ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ БІГУ ПЕРЕДАЧІ М'ЯЧА. "ПЕРЕДАЙ ДАЛІ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  Ведучий стає за коло, що сформоване гравцями, які стоять обличчям до кола. За сигналом керівника гравці починають передавати м'яч довільно, а ведучий повинен своїм м'ячем вибити особу, у якої на цей час знаходиться м'яч. Той у кого влучили м'ячем стає ведучим. Перемагає той, хто жодного разу, не був ведучим. Правила гри: м'яч необхідно передавати кожному гравцеві. якщо гравцеві падає м'яч він автоматично стає ведучим. 7-9хв Ведучого обирають довільно. Перешикування відбува­ється в русі.
           

 

  Для розвитку СПРИТНОСТІ,ВДОСКОНАЛЕННЯ "ЛЕТЮЧИЙ М'ЯЧ" ТЕХНІКИ ПЕРЕДАЧІ М'ЯЧА.
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  - Гравці формують коло у центрі якого знаходиться ведучий. - За сигналом керівника гравці передають м'яч довільно один одному, при цьому намагаючись не дати м'ячеві потрапити у руки ведучого. - Якщо ведучий зловив м'яч, то гравець, котрий зробив невдалу передачу, займає його місце. - Перемагає той, хто жодного разу не був у колі. Правила гри: передавати м'яч слід швидко, не затримуючи в руках 7-9 хв - Перешикування гравців у коло відбувається в русі. - Ведучого обирається довільно.
  Для розвитку СИЛИ, ШВИДКОСТІ І ВИТРИВАЛОСТІ. "ГОНКА ТАЧОК"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  - Гравці стають парами, за одну з розмічених ліній, відстань між якими 8-10 метрів. - Перший гравець з пари приймає положення - упор лежачи, другий — стоїть позаду. - За сигналом керівника пари рухаються до другої лінії, де міняються ролями, та повертаються назад. Правила гри: не можна підбігати після зміни Обов'язками. Необхідно добігати до лінії. 5-8 хв - Відстань між лініями обирається довільно, з урахуванням віку. Та фізичного стану дітей.
           

 

  Для розвитку ВЛУЧНОСТІ, ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ М'ЯЧА "ПЕРЕДАВ - СІДАЙ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  - Гравці формують дві рівні за кількістю команди. На довільній відстані від гравців стоїть каштан команди. - За сигналом керівника каштан передає м'яч гравцеві котрий повернувши м'яч присідає. Так гра триває до останнього у команді, котрий повертає м'яч каштану тільки тоді, коли займе першу позицію, при цьому усі гравці піднімаються. Гра триває доти, доки усі гравці не займуть своє вихідне місце. Правила гри: м'яч необхідно передавати кожному гравцеві по-порядку. Не можна передавати м'яч через одного. 8-9хв. - Каштан команди обирається довільним методом. - Перешикування гравців проводиться в русі.
  Для розвитку ШВИДКОСТІ, ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ ВЕДЕННЯ М'ЯЧА "ПЕРЕВЕДИ М'ЯЧ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  - Гравці формують дві різні за кількістю команди. - За сигналом керівника гравці ведуть м'яч до точки оббігу і повертаються в команду ведучи м'яч, і передають наступному. - Перемагає та команда, котра швидше виконає умови гри. Правила гри: не можна м'яч проносити в руках, не можна вибігати раніше, ніж прибіг попередній. 3-4 р. - Перешикування групи на дві команди відбувається в русі. - Ведучим стає першій гравець у команді. - Після закінчення естафети ведучий піднімає м'яч в гору
         

 

  Для розвитку ВИТРИВАЛОСТІ, СТРИБУЧОСТІ, КМІТЛИВОСТІ. "ЯНУСЯ"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  Гравці стають парами за лінію розмітки. За сигналом керівника пари стрибають до точки обігу, повертаються потім тим же способом на свої місця. Перемагає пара яка швидше повернеться на своє місце. Правила гри: не можна підбігати, роз'єднувати руки, чи по вертатися раніше точки обігу. Юхв Гравці в парах стоять спиною один до одного руки в ліктях у замок.
  Для розвитку СПРИТНОСТІ, КМІТЛИВОСТІ, СПРИТНОСТІ. "ГНІЗДА"
Шикування ЗМІСТ Дозув. 0. М. В.
  Гравці стають довільно, обличчям до ведучого. За сигналом керівника гравці починають виконувати вправи за ведучим, після слів "у гнізда" гравці біжать у попередньо розмічені кола, яких є на одне менше. Ті, хто залишився без гнізда стає ведучим. Перемагає той, хто жодного разу не був ведучим. Правила гри: не можна виштовхувати з кола спритнішого гравця. Коло вважається зайнятим, якщо гравець поставив ногу на коло. Юхв Ведучого обирають довільно. Вправи, що виконують гравці підбираються довільно, з урахуванням усіх особливостей групи.
         

 

Література:

1. А.О. Демчишин, Р.С. Мозола. Рухливі ігри. Київ:” Радянська школа”,1985

2. А.О. Демчишин, В.Н. Мухін, Р.С. Мозола. Спортивні ігри в фізичному вихованні дітей і підростків. Київ: ”Здоров’я”, 1989 р

3. А.О. Демчишин, В.М. Артюр, В.А. Демчишин, Й.Г. Фалес. Рухливі і спортивні ігри в школі. Київ: “ Освіта”, 1992

4. И.М. Коротков. Рухливі ігри в школі. - М: “Просвещение”, 1979

 


Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант
  7. Варіант 1
  8. Варіант 1
  9. ВАРІАНТ 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1
  12. Варіант 1




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рухливі ігри в вирішенні завдань фізичного виховання. | Основне поняття про гру. Рухлива гра як вид діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.