МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Рухливі ігри в вирішенні завдань фізичного виховання.Вікові особливості розвитку фізичних здібностей. Засоби і методи навчання. Процес навчання потребує застосування відповідних методів: словесних, наочних, практичних. Під час вивчення теорії використовують загально педагогічні методи: розповідь, бесіда, лекція. Під час навчання техніки рухів – як загально педагогічні так і спеціальні теоретичний матеріал викладають з допомогою словесних методів, поєднаних з наочними. Розповідь повинна бути образною, жвавою, емоційною, послідовною, не тривалою за часом. Навантаження у школярів буває різним за інтенсивністю. Навантаження оцінюють виходячи з ЧСС за хвилину: а) мала інтенсивність – 130 ударів; б) середня інтенсивність – 130-154 ударів; в) велика інтенсивність – 155- 172 ударів; г) висока інтенсивність – 173- 188 ударів; д) максимальна – 188 і більше. При виконанні навантаження необхідний відпочинок.
Сила - це здатність протидіяти зовнішній опір. В цілому віковий розвиток різних груп м’язів відбувається нерівномірно і індивідуально. Розвиток сили залежить від статі. У дівчаток вибухова сила зростає до 12-14 років, а у хлопців до 15-17 років. Хоча приріст спостерігається уже з 8-10 і 11-12 років. Швидкісні якості починають інтенсивно зростати у дітей з 7 до 9 років, у молодшому шкільному віці відмінності в залежності від статі є незначними. Витривалість - це здатність протистояти втомі. Загальна витривалість у хлопчиків молодшого шкільного віку розвивається інтенсивно, потім сповільнюється, а в юнацькому віці знову зростає. У дівчаток з 8 до 14 років цей показник невпинно збільшується, а після 14років - різко знижується. Швидке зростання витривалості відбувається у хлопчиків і дівчаток 8-11 років. Гнучкість - це максимальна рухомість в суглобах. Вона найкраще розвивається у віці 7-9 років, але дуже швидко і витрачається.
Рухливі ігри – це свідомі, творчо різноманітні, активні рухові дії, спрямовані на досягнення умовної мети, яку добровільно визначили самі гравці. Такі ігри можна застосовувати в роботі з школярами різного віку. Рухливі ігри використовуються в системі фізичного виховання для удосконалення фізичної, технічної, тактичної та морально-вольової підготовки. Проведенню рухливих ігор передує організаційно-методична підготовка, під час якої враховується вік школярів, їх підготовленість, завдання які необхідно вирішувати, місце проведення, підготовка інвентаря, розмітка майданчику. Організація і проведення рухливих ігор підчас занять мають особливості як організаційного так і методичного характеру. По-перше використовують ігри з елементами загально розвиваючих вправ та з спрямованістю та розвиток окремих фізичних здібностей. Рухливі ігри можна використовувати для виконання тестів, а також для розвитку фізичних здібностей. Рухливі ігри для розвитку фізичних здібностей: Швидкість 1) човниковий біг - “Ми веселі хлоп'ята”, “Два морози”; 2) біг 30 метрів - “Квач”, “Лінійна естафета” ”День і ніч”; 3) біг 60 метрів - “Білі ведмеді”, “Виклик номерів”; 4) біг 100 метрів - “Порожнє місце”; (швидкісні здібності) Вибухова сила 1) багаторазові підскіки - “Вовк у рові”, “Зайці в городі”; 2) стрибок в довжину - “Вудочка, лисиця і кури”, ”Стрибки”; 3) стрибок в висоту - “По смуткам”, “Стрибок за стрибком” (швидкісно-силові здібності) 4) влучання тенісним м’ячем у ціль - “Влучно уціль”, “Перекоти м'яч”; 5) кидки м'яча на дальність - “Мисливці і качки”, “Не давай м'яча ведучому”; (швидкісно-силові здібності) - “М'яч ловцю”.
Витривалість 1) біг - “Квач з виручкою”, “Гонка з вибуванням”; 2) плавання - “Не давай м'яча ведучому з зміною місць”; 3) біг на лижах -
Читайте також:
|
||||||||
|