Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рухливі ігри в вирішенні завдань фізичного виховання.

Вікові особливості розвитку фізичних здібностей.

Засоби і методи навчання.

Процес навчання потребує застосування відповідних методів: словесних, наочних, практичних.

Під час вивчення теорії використовують загально педагогічні методи: розповідь, бесіда, лекція.

Під час навчання техніки рухів – як загально педагогічні так і спеціальні теоретичний матеріал викладають з допомогою словесних методів, поєднаних з наочними. Розповідь повинна бути образною, жвавою, емоційною, послідовною, не тривалою за часом.

Навантаження у школярів буває різним за інтенсивністю. Навантаження оцінюють виходячи з ЧСС за хвилину:

а) мала інтенсивність – 130 ударів;

б) середня інтенсивність – 130-154 ударів;

в) велика інтенсивність – 155- 172 ударів;

г) висока інтенсивність – 173- 188 ударів;

д) максимальна – 188 і більше.

При виконанні навантаження необхідний відпочинок.

 

Сила - це здатність протидіяти зовнішній опір. В цілому віковий розвиток різних груп м’язів відбувається нерівномірно і індивідуально. Розвиток сили залежить від статі.

У дівчаток вибухова сила зростає до 12-14 років, а у хлопців до 15-17 років. Хоча приріст спостерігається уже з 8-10 і 11-12 років.

Швидкісні якості починають інтенсивно зростати у дітей з 7 до 9 років, у молодшому шкільному віці відмінності в залежності від статі є незначними.

Витривалість - це здатність протистояти втомі.

Загальна витривалість у хлопчиків молодшого шкільного віку розвивається інтенсивно, потім сповільнюється, а в юнацькому віці знову зростає. У дівчаток з 8 до 14 років цей показник невпинно збільшується, а після 14років - різко знижується. Швидке зростання витривалості відбувається у хлопчиків і дівчаток 8-11 років.

Гнучкість - це максимальна рухомість в суглобах. Вона найкраще розвивається у віці 7-9 років, але дуже швидко і витрачається.

 

Рухливі ігри – це свідомі, творчо різноманітні, активні рухові дії, спрямовані на досягнення умовної мети, яку добровільно визначили самі гравці. Такі ігри можна застосовувати в роботі з школярами різного віку.

Рухливі ігри використовуються в системі фізичного виховання для удосконалення фізичної, технічної, тактичної та морально-вольової підготовки.

Проведенню рухливих ігор передує організаційно-методична підготовка, під час якої враховується вік школярів, їх підготовленість, завдання які необхідно вирішувати, місце проведення, підготовка інвентаря, розмітка майданчику.

Організація і проведення рухливих ігор підчас занять мають особливості як організаційного так і методичного характеру.

По-перше використовують ігри з елементами загально розвиваючих вправ та з спрямованістю та розвиток окремих фізичних здібностей. Рухливі ігри можна використовувати для виконання тестів, а також для розвитку фізичних здібностей.

Рухливі ігри для розвитку фізичних здібностей:

Швидкість

1) човниковий біг - “Ми веселі хлоп'ята”, “Два морози”;

2) біг 30 метрів - “Квач”, “Лінійна естафета” ”День і ніч”;

3) біг 60 метрів - “Білі ведмеді”, “Виклик номерів”;

4) біг 100 метрів - “Порожнє місце”;

(швидкісні здібності)

Вибухова сила

1) багаторазові підскіки - “Вовк у рові”, “Зайці в городі”;

2) стрибок в довжину - “Вудочка, лисиця і кури”, ”Стрибки”;

3) стрибок в висоту - “По смуткам”, “Стрибок за стрибком”

(швидкісно-силові здібності)

4) влучання тенісним м’ячем у ціль - “Влучно уціль”, “Перекоти м'яч”;

5) кидки м'яча на дальність - “Мисливці і качки”, “Не давай м'яча ведучому”;

(швидкісно-силові здібності) - “М'яч ловцю”.

 

Витривалість

1) біг - “Квач з виручкою”, “Гонка з вибуванням”;

2) плавання - “Не давай м'яча ведучому з зміною місць”;

3) біг на лижах -

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Агрегатний індекс фізичного обсягу
  5. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
  6. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  7. Базові поняття теорії і методики фізичного виховання.
  8. В галузі фізичного виховання
  9. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.
  10. ВИЗНАЧЕННЯ ФІЗИЧНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ОРГАНІЗМ ПІДЛІТКІВ
  11. Виконанню цих завдань сприяла робота двох міжнародних конференцій: у Думбартон-Оксі у США (21 серпня – 7 жовтня 1944 р.) і в Ялті (Криму) в СРСР (4 – 11 лютого 1945 р.).
  12. Виховання та самовиховання.




Переглядів: 1099

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості психічного розвитку школярів. | Варіант 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.