Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод експертних оцінок

ДИНАМІКА БАЛОВИХ ОЦІНОК РЕЗЕРВІВ, ВТРАТ ТА ІНТЕГРАЛЬНОГО КОЕФІЦІЄНТА ЕФЕКТИВНОСТІ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

№ п/п Резерви, втрати, ефективність Періоди
t1 t2 t3 t4 tі .. tn
Темпи зміни резервів (ТзР) ТзР1 ТзР2 ТзР3 ТзР4 ... ТзРі ... ТзРn
Темпи зміни втрат (ТзВ) ТзВ1 ТзВ1 ТзВ1 ТзВ1 ... ТзВі ... ТзВn
Темпи зміни інтегр. коефіцієнта ефективн. потенціалу підприємства (ТзКінт1) ТзКінт1 ТзКінт1 ТзКінт1 ТзКінт1 ... ТзКінті ... ТзКінтn

Коефіцієнт успіху у сфері підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства розраховується таким чином:

У = (ТКінт – ТзВ) / ТзР → max

За даними таблиці розраховується коефіцієнт успіху в галузі підвищення конкурентоспроможності потенціалу підприємства за періодами і графічно зображуються «стріли» конкурентного успіху.

Найбільш прийнятний випадок, коли динаміка втрат стрімко знижується до нуля, а лінія темпів зміни інтегрального коефіцієнта ефективності вище лінії темпів зміни резервів при їх досить близькому знаходженні один біля одного. Максимальний успіх при цьому досягається, коли ТзВ = 0, а ТзКінт > ТзР. Це означає, що підприємство стрімко покращує рівень конкурентоспроможності свого потенціалу.

У розвинутих країнах велику роль в оцінці конкурентоспроможності потенціалу підприємства відіграють соціальні стандарти. Це показники — нормативи, які характеризують соціальну конкурентоспроможність потенціалу підприємства або соціальну якість підприємства. Дана оцінка базується на результатах чотирьох рейтингів, а саме: рейтинг споживачів (Рс), діловий рейтинг (Рд), рейтинг престижу (Рп), міжнародний рейтинг (Рм). Порівнюючи сумарні бали оцінки рейтингів власних і у конкурентів, отримуємо показник, який відображає рівень конкурентоспроможності потенціалу підприємства за соціальними стандартами.

Як один з варіантів оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства можна використовувати наступну методику. Слід зауважити, що вона розроблена з урахуванням таких основних моментів:

— підприємство є малим;

— підприємство виробляє один вид продукції.

Експертами можуть бути обрані: фахівці підприємства (директор, заступники директора з виробництва, заступники директора з економіки, комерційні директори, маркетологи), фахівці роздрібної торгової мережі, основні оптові клієнти. Загальна кількість експертів — 12 чоловік.

Усім експертам пропонується анкета з питаннями щодо конкурентоспроможності потенціалу підприємств (див. табл. 3.6).

 

Таблиця 3.6

ОБРОБКА ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК
ПО ПІДПРИЄМСТВУ «__________», бал

  Назва показників Експерти сер. бал пит. вага усього
 
  Управління підприємством
  Цілі і стратегія                              
  Система мотивації                              
  Загальні цінності                              
  Підсумок  
  Виробництво
  Стан та рівень використання виробничих потужностей                              
  Гнучкість вироб­ничих ліній                              
  Якість орг. виробництва                              
  Стан НДДКР                              
  Підсумок  
Маркетинг  
Планування, організація та контроль збуту                                
Ступінь охоплення                                
Умови оплати                                
Пряма реклама продукції                                
Згадування в ЗМІ                                
Участь у вистав­ках                                
Підсумок    
Кадри  
Вікова структура                                
Рівень освіти                                
Кваліфікація                                
Підсумок    
Продукт  
Якість                                
Ціна                                
Технічні параметри                                
Надійність і гарант. строк                                
Повнота техніч­ного сервісу                                
Забезпечення запчастинами                                
Строк служби                                
Унікальність                                
Патент                                
Торгова марка                                
Упаковка                                
Підсумок    
Фінанси  
Частка власного капіталу                                
Фінансовий баланс                                
Можливість отри­мання кредиту                                
Підсумок                                
                                                                                               

 

Аналогічним чином обробляються експертні оцінки підприємств-конкурентів і результати обробки зводяться в таблицю, за допомогою якої проводиться порівняння отриманих результатів:

 

Таблиця 3.7


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. АгротехнІЧНИЙ метод
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 746

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАТРИЦЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА | Метод набору конкурентоспроможних елементів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.