Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Як суб’єкти господарювання бюджетні установи підлягають таким видам контролю: державному, муніципальному, господарському і громадському.

Державний фінансовий контроль – сутність, види та порядок проведення.

Організація внутрішнього контролю в бюджетних організаціях.

Державний фінансовий контроль – сутність, види та порядок проведення.

Час: 2 год.

ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

ТЕМА 6

Склад загальнообов'язкової статистичної звітності бюджетних установ

Форма звітності Періодичність подання Термін подання
1. Звіт про обсяг реалізованих послуг (ф. № 1-послуги) Місячна, річна До 7 числа наступного за звітним місяця; на 30-й день після звітного року
2. Звіт з праці (ф. № 1 ПВ) Місячна, квартальна До 7 числа наступного за звітним періодом місяця
3. Звіт про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) і потреби в працівниках (ф. № 3-ПН) Місячна До 28 числа наступного за звітним місяця
4. Звіт про кількісний і якісний склад державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, що займають посади керівників і спеціалістів (ф. № 9-ДС) Річна До 8 січня наступного за звітним року
5. Звіт про травматизм на виробництві (ф. № 7-тнв) Річна До 25 січня наступного за звітним року
6. Звіт про наявність та рух основних засобів, амортизацію (знос) (ф.№ 11-03) Річна До 20 лютого наступного за звітним року
7. Звіт про залишки і витрати матеріалів (ф. № 3-МТП) Піврічна, річна До 10 числа після звітного періоду
8. Звіт про залишки і використання енергетичних матеріалів і продуктів переробки нафти (ф. № 4-МТП1 Місячна, квартальна, річна До 10 числа після звітного періоду
9. Звіт про результати використання палива, тепло енергії і електроенергії (ф.№ П-МТП) Піврічна Па 10-й день після звітного періоду
10. Звіт про витрати палива, тепло енергії і електроенергії (ф. № 11-ЕР) Піврічна На 10-й день після звітного періоду
11. Звіт про наявність обчислювальної техніки (ф. № 2-інф) Річна До 15 лютого наступного за звітним року
12. Звіт про роботу автотранспорту (ф. № 2-тр) та інші Річна До 30 січня наступного за звітним року

Крім поданих у табл. 8.2 загальнообов'язкових форм, бюджетні організації складають і подають статистичну звітність за профілем своєї діяльності: про відвідування поліклінік, захворюваність, тривалість лікування, відвідування театрів, музеїв тощо.

Складають статистичну звітність на підставі даних спеціально організованого спостереження (статистичного обліку) в установах та організаціях, а також на підставі даних бухгалтерського обліку.

 

 

Мета:визначити сутність та види державного фінансового контролю; розкрити особливості проведення аудиту фінансово-господарської діяльності бюджетних установ, перевірки державних закупівель та інспектування,розглянути механізм організації внутрішнього

План:

 

 

Незважаючи на кардинальні зміни, що відбуваються в Україні в системі державного контролю останніми роками, невирішених проблем, які стосуються контролю фінансово-господарської діяльності бюджетних установ, ще достатньо багато. Головними проблемами є перш за все відсутність єдиної системи здійснення фінансового контролю в установах бюджетної сфери, незавершеність формування правового поля, відсутність єдиної методологічної та інформаційної бази.

Основними органами державного контролю бюджетної сфери залишаються органи державної контрольно-ревізійної служби на чолі з ГоловКРУ, які із 03.10.1997 р. по 26.09.2005 р. при перевірці бюджетних установ керувалися Інструкцією № 121 [6]. Згідно із цією Інструкцією фінансово-господарська діяльність бюджетних установ контролювалась шляхом здійснення ревізій і перевірок, які носили характер суто заключного (наступного) контролю за результатами фінансової звітності й були спрямовані на:

1) перевірку стану дотримання законодавства із фінансових питань;

2) аналіз обґрунтованості та правильності обчислення показників загального та спеціального фондів кошторису, відповідність узятих бюджетних зобов'язань виділеним бюджетним асигнуванням;

3) перевірку цільового, економного, ефективного використання та збереження коштів і майна;

4) правильність, повноту та достовірність ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;

5) виявлення і перевірку фінансових операцій, які віднесені до сумнівних та незвичних.

Інтеграція в Євросоюз і перехід на нові стандарти державних фінансів змінили напрями державної політики у сфері фінансового контролю за бюджетними коштами. Саме підвищення ефективності фінансового контролю має забезпечувати зміцнення в державі фінансово-бюджетної дисципліни.

Констатація фактів порушень, як це було раніше при здійсненні контролю бюджетних установ, не сприяє їх усуненню, необхідно аналізувати і виявляти обставини та причини, які є наслідком їх вчинення. Таким чином, виникла пряма необхідність щодо впровадження нових видів і методів контролю використання коштів бюджету з урахуванням зарубіжного досвіду.

На відміну від перевірок та ревізій зараз застосовуються такі види контролю, як аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ, перевірка державних закупівель та інспектування.

При здійсненні контрольних заходів у бюджетних установах органи контрольно-ревізійної служби керуються такими документами:

1) Порядком проведення органами державної контрольно-ревізійної служби аудиту фінансової та господарської діяльності бюджетних установ [7];

2) Методичними рекомендаціями з проведення органами державної контрольно-ревізійної служби аудиту фінансової та господарської діяльності бюджетних установ [8];

3) Порядком проведення інспектування державною контрольно-ревізійною службою [9];

4) Порядком проведення перевірок державних закупівель органами державної контрольно-ревізійної служби [10].

Аудит фінансово-господарської діяльності, згідно з Законом України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» - різновид державного фінансового контролю, що полягає у перевірці та аналізі фактичного стану справ щодо законного та ефективного використання державних чи комунальних коштів і майна, інших активів держави, правильності ведення бухгалтерського обліку і достовірності фінансової звітності, функціонування системи внутрішнього контролю.

Основні завдання фінансово-господарського аудиту полягають у сприянні бюджетній установі у забезпеченні:правильності ведення бухгалтерського обліку; законності використання бюджетних коштів, державного і комунального майна; складанні достовірної фінансової звітності; організації дієвого внутрішнього фінансового контролю.

Основні методи контролю:камеральна перевірка, моніторинг, обстеження.

Відображення результатів – аудиторський звіт та надання рекомендацій.

Для практичного здійснення фінансово-господарського аудиту законодавством передбачено державного фінансового аудитора, який є посадовою особою органу державної контрольно-ревізійної служби, наділеною повноваженнями на здійснення аудиту. На відміну від ревізора аудитор закріплюється за певною бюджетною установою для здійснення поточних контрольних заходів. Постійна робота державного аудитора упродовж усього року із суб’єктом господарювання дає можливість вчасно помітити та попередити проблемну ситуацію, мінімізувати або виправити виявлені в ході поточних процедур недоліки діяльності.

Основне завдання фінансово-господарського аудиту як нефіскальної форми контролю – не тільки запобігання, але й попередження порушень у бюджетній установі.

Аудит – це нерозривний процес взаємозв’язаних процедур, які проводяться щорічно шляхом здійснення оперативного контролю ризикових господарських операцій.


Читайте також:

  1. VII. За видами товарів і послуг
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Акт експертизи підписується кожним експертом і засвідчується печаткою медичної установи, на базі якої проводилася судово-психіатрична експертиза.
  4. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  5. Альфред Маршалл Розмірковуючи таким чином, Маршалл розробив
  6. Англійський економіст У. Бріджез пропонує модель організаційних змін за такими напрямками.
  7. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.
  8. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.
  9. Банки як суб’єкти підприємницької діяльності.
  10. Банківські правовідносини мають такі самі характерні риси, що властиві усім видам правовідносин, але в них є і свої специфічні ознаки.
  11. Банківські установи на кредитному ринку
  12. Батьки мають право звернутися за захистом прав та інтересів дітей і тоді, коли відповідно до закону вони самі мають право звернутися за таким захистом.




Переглядів: 792

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад податкової та соціальної звітності бюджетних установ | Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.