Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Всіх форм навчання

Курс лекцій

Історія міжнародних відносин

Кафедра історії

Імені Юрія Кондратюка

Міністерство освіти і науки України

Завдання на курсовий проект за варіантами

Відповідь на питання № 8

 

Показники, що визначають ефективність будівельної техніки, поділяють на три групи: технічні та експлуатаційні властивості машини, економічні та конкурентоспроможність.

До показників, які визначають технічні та експлуатаційні властивості, належать: класифікаційні, призначення, надійності (безвідмовність, довговічність, ремонтопридатність тощо), технологічні, стандартизації й уніфікації, патентно-правові, безпеки, екологічні, ергономічні, технічної естетики.

До показників, що визначають економічні властивості машин, належать: витрати на придбання машини (ціна машини, витрати на транспортування, монтаж, налагодження), витрати на експлуатацію (обслуговування, паливно-мастильні матеріали, енергію, основні та допоміжні матеріали).

До показників, що визначають конкурентоспроможність машини, належать: умови продажу (на основі товарообміну, оплати у валюті, продажу в кредит, негайної оплати), умови сервісного обслуговування (довготривалість гарантійного обслуговування, забезпечення запасними частинами, технічна документація, навчання персоналу, наявність товарного знака, престижність машини, рівень реклами, терміни поставки, відповідність нормам імпортера).

 

 

 

Номер варіанта B´L, мм a, градус d і h m g, градус y, градус Кількість змін роботи
160´250 18,0 0,015 3,0 0,70 0,30 50,0 55,0
160´330 18,5 0,020 3,5 0,75 0,35 50,5 55,5
250´330 19,0 0,025 4,0 0,80 0,40 51,0 56,0
250´400 19,5 0,030 4,5 0,85 0,45 51,5 56,5
250´500 20,0 0,035 5,0 0,70 0,50 52,0 57,0
250´600 20,5 0,015 3,0 0,75 0,55 52,5 57,5
250´700 21,0 0,020 3,5 0,80 0,60 53,0 58,0
250´800 21,5 0,025 4,0 0,85 0,65 53,5 58,5
330´400 22,0 0,030 4,5 0,70 0,70 54,0 59,0
330´500 18,0 0,035 5,0 0,75 0,30 54,5 59,5
330´600 18,5 0,015 3,0 0,80 0,35 55,0 60,0
330´700 19,0 0,020 3,5 0,85 0,40 55,5 60,5
330´800 19,5 0,025 4,0 0,70 0,45 56,0 61,0
400´500 20,0 0,030 4,5 0,75 0,50 56,5 61,5
400´600 20,5 0,035 5,0 0,80 0,55 57,0 62,0
400´700 21,0 0,015 3,0 0,85 0,60 57,5 62,5
400´800 21,5 0,020 3,5 0,70 0,65 58,0 63,0
500´600 22,0 0,025 4,0 0,75 0,70 58,5 63,5
500´700 18,0 0,030 4,5 0,80 0,45 59,0 64,0
500´800 19,0 0,035 5,0 0,85 0,50 59,5 64,5
330´600 19,0 0,025 4,5 0,80 0,60 60,0 65,0
330´700 19,5 0,030 5,0 0,85 0,65 50,0 58,0
330´800 20,0 0,035 3,0 0,70 0,70 50,5 58,5
400´500 20,5 0,015 3,5 0,75 0,45 51,0 59,0
400´600 21,0 0,020 4,0 0,80 0,60 51,5 59,5
400´700 21,5 0,025 4,5 0,85 0,65 52,0 60,0
400´800 22,0 0,030 5,0 0,80 0,70 52,5 60,5
500´600 18,0 0,035 4,5 0,85 0,45 53,0 61,0
500´700 19,0 0,025 5,0 0,70 0,50 53,5 61,5
500´800 19,0 0,030 3,0 0,75 0,60 54,0 62,0

 

 

Полтавський національний технічний університет

для студентів усіх напрямів підготовки


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Адаптації та навчання
  3. Активний метод навчання
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  6. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  7. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  8. Бінарні методи навчання.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  12. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відповіді на питання № 2 – 7 | Вступ до курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.