Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура курсу

План

Лекція. Методика викладання курсу

„Економічна і соціальна географія України”

1. Структура і зміст курсу „Економічна і соціальна географія України”.

2. Система основних понять економіко- і соціально-географічного змісту.

3. Формування знань і вмінь при вивченні населення.

4. Вивчення загальної характеристики господарства, окремих галузей господарства та міжгалузевих комплексів, їх значення, структури, територіальної організації, проблем та перспектив розвитку.

5. Вивчення економічних районів України.

6. Навчально-виховне значення та методичні особливості викладання теми „Географія своєї області” (на самостійне опрацювання).

7. Система практичних робіт з курсу ( на самостійне опрацювання).

Література

1. Кобернік С. Г. та ін. Методика викладання географії в школі: Навчально-методичний посібник. – К.: Стафед-2,2000. – С. 21-27.

2. Даринський А.В. Методика преподавания географии.– М.: Просвещение,1975.–С. 208-241

3.Баранский Н.Н. Методика преподавания экономической географии.- М.: Просвещение,1989.

4. Герасимчук В.М., Замковий В.П. Методика викладання географії Української РСР: Посібник для вчителя. – К.: Рад. шк., 1989. – 102 с.

5. Географія. Економіка. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів.- К.: Ірпінь, 2005, 2006, 2007 р. – 89 с.

6. Програми для загальноосвітніхнавчальних закладів. Географія 5-11 класи. – К.: „Шкільний світ”, 2001. – 221 с.

1. Структура і зміст курсу „Економічна і соціальна географія України”.

У 9 класі вивчається курс „Економічна і соціальна географія України”, в якому розкриваються питання населення і трудових ресурсів держави, розвитку і розміщення господарства. Цей курс має особливе значення, оскільки він одночасно є завершальним курсом для основної школи та пропедевтичним для старшої школи. Величезне значення цього курсу визначається також тим, що в процесі його викладання в учнів формується система економіко- та соціально-географічних понять, з якими учні, переважно, незнайомі. Тому складність для учнів при вивченні економічної і соціальної географії України полягає в необхідності одночасного засвоєння загальних понять курсу та їх конкретизації на матеріалі з географії України.

Існують деякі відмінності в структурі та змісті курсу „Економічна і соціальна географія України” за старою та новою програмами.

Вступ (1 год.)

Розділ І. Україна на карті світу (3 год.)

Т. 1. Економіко-географічне положення України. (1 год.)

Т. 2. Адміністративно-територіальний устрій (2 год.)

Розділ ІІ. Населення України (6 год.)

Т. 1. Кількість, розміщення і густота населення, його вікова і статева структура (2 год.)

Т. 2. Національний та етнічний склад населення (1 год.)

Т. 3. Система розселення і розвиток поселень (2 год.)

Т. 4. Трудові ресурси і зайнятість населення (1 год.)

Розділ ІІІ. Господарство (30 год.)

Т. 1. Загальна характеристика господарства України (2 год.)

Т. 2. Економічний потенціал України

(1 год.)

Т. 3. Промисловість: загальна характеристика (1 год.)

Т. 4. Паливна промисловість (2 год.)

Т. 5. Електроенергетика (1 год.)

Т. 6. Металургійна промисловість

(2 год.)

Т. 7. Машинобудування і металообробка (2 год.)

Т. 8. Хімічна промисловість (1 год.)

Т. 9. Лісова і деревообробна промисловість (1 год.)

Т. 10. Промисловість будівельних матеріалів (1 год.)

Т. 11. Легка промисловість. Художні промисли. (1 год.)

Т. 12. Харчова промисловість (1 год.)

Т. 13. Сільське господарство (4 год.)

Т.14. Транспорт (4 год.)

Т. 15. Соціальна сфера (2 год.)

Т. 16. Україна і світове господарство. Зовнішні економічні зв’язки України

(4 год.)

Розділ ІV. Територіальний поділ України (7год.)

Т. 1. Економіко-географічний поділ України (7 год.)

Розділ V. Географія своєї області (3 год.)

Т. 1. Географічна характеристика своєї області (3 год.) *(включає і ФГ, І ЕСГ області)

Резерв часу(2 год.)


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Актуальність курсу історіософії історії України
  9. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  10. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  11. Атомно-кристалічна структура металів
  12. Базова алгоритмічна структура




Переглядів: 886

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Всього: 52 год., 1,5 год. на тиждень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.