Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Про безпечне морське перевезення

План лекції

1. Положення про порядок підготовки і представлення інформації про вантаж

2. Декларації про вантаж

3. Контроль за діяльністю спеціалізованих організацій

Рекомендована література:4, 5, 8, 9.

 

1. Положення про порядок підготовки і представлення інформації про вантаж Для безпечного морського перевезення встановлює порядок підготовки і представлення інформації про вантаж, безпеку морського перевезення якого повинні забезпечувати учасники транспортного процесу при здійсненні підготовки вантажу до перевезення, вантажних і складських операцій, перевезення вантажів морським і річковим транспортом. Затверджено Наказом Міністерства транспорту України від 14. 12. 1998 р. №497.

Положення прийняте з метою впровадження в Україні вимог щодо інформації про вантажі, направлені на забезпечення безпеки морських перевезень вантажів, що містяться в конвенціях СОЛАС 74, зміненою протоколами до неї і МАРПОЛ 73/78.

Положення розповсюджується на морське перевезення:

- генеральних і навалювальних вантажів, які унаслідок їх особливої небезпеки для судів і людей, що знаходяться на борту, вимагають особливої обережності на судах, до яких в Україні застосовуються вимоги Розділу VI СОЛАС-74;

- небезпечних вантажів, що класифікуються відповідно до правила 2 Розділи VII СОЛАС-74 і що перевозяться в упакованому вигляді або навалом на судах, до яких застосовуються вимоги Розділу VII СОЛАС-74, а також на вантажних судах валовою місткістю менше 500 рег. т. ;

- небезпечних речовин, які ідентифікуються як забруднювачі морить в «Міжнародному кодексі морського перевезення небезпечних вантажів» і перевозяться морем в упакованому вигляді на судах, до яких застосовуються вимоги Розділу VII СОЛАС-74 і Додаток III до МАРПОЛ 73/78;

- небезпечних хімічних вантажів, які перевозять на судах, до яких застосовуються вимоги «Міжнародного кодексу споруди і устаткування судів, що перевозять небезпечні хімічні вантажі наливанням»;

- зріджених газів, які перевозять на судах, до яких застосовуються вимоги «Міжнародного кодексу споруди і устаткування судів, що перевозять зріджені гази наливанням».

Положення не розповсюджується на:

- вимоги до документів щодо вантажу, транспортування якого регулюється прикордонними, митними, санітарними, екологічними і (або) іншими адміністративними правилами, що діють в Україні;

- імпортні і транзитні вантажі, які вивантажують в портах України, на які представлена інформація відповідно до правил міжнародних договорів України по питаннях торгового мореплавання;

- морське перевезення вантажів судами флоту рибної промисловості України.

Відповідно до Положення, вантажовідправник або його представник винні заздалегідь подати капітанові судна або його представникові, а також порту і (або) юридичним особам, які виконують вантажні або складські операції з вантажем, інформацію про вантаж для того, щоб дати можливість забезпечити попереджувальні заходи, необхідні для належного розміщення і безпечного перевезення вантажу, виконання вантажних і складських операцій.

Інформація про вантаж повинна:

а) містити відомості про вантаж, зокрема транспортне найменування вантажу, особливі властивості, транспортні характеристики вантажу, а також відомості про вантажні одиниці і (або) транспорт засобів з вантажем, які беруть участь в морському перевезенні;

б) підтверджувати виконання вимог до підготовки вантажу або продукції до перевезення, зокрема його або її класифікації, упаковці, маркіровці;

в) встановлювати обов'язкові заходи і рекомендації для безпечного виконання морського перевезення і перевантаження вантажу, зокрема по укладанню, розміщенню, кріпленню, загальному перевезенню і зберіганню з іншими вантажами;

г) містити потрібну додаткову інформацію і (або) перелік свідоцтв щодо вантажу.

Якщо вантаж є небезпечною хімічною речовиною або зрідженим газом, який перевозиться наливанням, інформація об цей вантажі повинна містити:

а) правильне технічне найменування, повний опис фізичних і хімічних властивостей, яких потрібно дотримуватися для безпечного поводження з вантажем;

б) заходи, які застосовуються у разі розливу або витікання вантажу;

в) заходи щодо попередження випадкового зіткнення персоналу з вантажем;

г) засоби по гасінню пожежі, зокрема - речовини, що гасять вогонь;

д) засоби перекачування вантажу, очищення ємкостей, дегазациии баластування і інші відомості, які встановлюються нормами «Міжнародного кодексу споруди і устаткування судів, що перевозять небезпечні хімічні вантажі наливанням» і «Міжнародного кодексу споруди і устаткування судів, що перевозять зріджені гази наливанням».

Інформація про вантаж подається в Декларації про небезпечні вантажі і Декларації про вантажі (окрім небезпечних). Декларація про вантаж заповнюється по формах міжнародного зразка.

Додатковими документами до Декларації про вантаж, необхідність представлення яких в цій декларації визначає спеціалізована організація, є: Свідоцтво про висновок і кріплення вантажу в контейнері (транспортному засобі); Свідоцтво про стан вантажу на час вантаження; Свідоцтво про відповідність тари (упаковки) вимогам ГОСТ 26319-84.

Визначення додаткових документів до Декларації про вантаж і розповсюдження їх переліку спеціальною інформацією про вантаж, його вибухонебезпеку, про здійснення і результати радіаційного обстеження вантажу може бути встановлене, якщо це прямо передбачено чинним законодавством України про мореплавання.

Якщо небезпечні хімічні вантажі або зріджені гази, які перевозяться наливанням, є сумішшю, то необхідно надати результати аналізів, які указують на наявність тих складових, які приводять до небезпеки суміші в цілому, або результати повного аналізу, якщо його проводили. Результати аналізу, які показують наявність небезпечних складових цієї суміші, упевняються виробником продукції, яка перевозиться, або спеціалізованою організацією.

Положення містить вимоги до документів, які доповнюють Декларацію про вантаж. До них відносяться:

1. Свідоцтво про стан вантажу на час вантаження. Необхідність представлення Свідоцтва про стан вантажу на час вантаження визначається спеціалізованою організацією в Декларації про вантаж - відповідно до правил 2 і 6 Розділів VIСОЛАС-74, пунктом 4. 2 «Кодексу безпечної практики перевезення навалювальних вантажів» або іншими нормативними актами, чинним законодавством України щодо мореплавання. Зміст Свідоцтва про стан вантажу на час вантаження визначається властивостями і транспортними характеристиками вантажу, що повинні бути перевірені на час вантаження на судно шляхом огляду вантажу і досліджень його проб. Свідоцтво про стан вантажу на час вантаження є документом одноразової дії, яку вантажовідправник (або його представник) повинен надавати капітанові судна до початку вантаження.

2. Свідоцтво про відповідність тари (упаковки) вимогам ГОСТ 26319-84. Свідоцтво про відповідність тари (упаковки) небезпечних вантажів вимогам міжнародних і національних правил повинне видаватися відповідно до ГОСТ 26319-84 на підставі позитивних результатів випробувань зразків тари (упаковки). Випробування проводяться підприємством-виробником тари (упаковки) або спеціалізованою організацією. Упаковки небезпечних вантажів класу 7 (радіоактивні матеріали) випробовуються на підприємстві-виробнику відповідно вимогам Правил МАГАТЕ, за винятком радіоактивних матеріалів з низькою питомою активністю, які можуть перевозитися в упаковці, визначеній «Міжнародним кодексом морського перевезення небезпечних вантажів» і Рекомендаціями ООН, - за умови соблюденния також додаткових вимог, встановлених Правилами МАГАТЕ.

Згідно п. 6. 1. Положення, для підготовки спеціалізованими організаціями.

2. Декларації про вантаж і

Вантажовідправник або уповноважена ним особа разом із заявкою на виконання робіт передає початкову інформацію про вантаж:

а) нормативний акт (стандарт, технічні умови і тому подібне) на продукцію походженням з України, яка перевозитиметься морем;

б) підтверджені виробником продукції і (або) вантажовідправником

характеристики вантажу і документальні матеріали про вантаж, зсертифікат відповідності на продукцію, якщо вона підлягає сертифікації; відомості про вантажні одиниці з вантажем і організацію його перевезення; при необхідності - додаткові відомості і документи, а також свідоцтва, які потрібні для встановлення умов безпечного перевезення вантажу морем; проби вантажу і можливість відбору проб вантажу. Підготовка інформації про вантаж доручається вантажовідправником, за його власні засоби, спеціалізованим організаціям, які привернуті Міністерством транспорту і відповідають вимогам Положення.

У Розділі 7. Положення встановлені вимоги до спеціалізованих організацій, які притягуються до підготовки інформації про вантаж. Їх перелік встановлюється Міністерством транспорту України.

Спеціалізовані організації, які здійснюють підготовку декларацій про вантажі, повинні додатково мати кваліфікований науково-технічний і інженерний персонал, здатний забезпечити:

- узагальнення практики застосування законодавства України і міжнародних регламентів по питаннях перевезення вантажів, а також створення і ведення власного реєстру і інформаційного фонду міжнародних і національних правил, які застосовуються для встановлення безпечних умов морського перевезення конкретного вантажу, операцій з вантажем в портах;

- узагальнення практики регулювання безпеки мореплавання по транспортно-технологічних параметрах і застосування у зв'язку з цим, законодавства України і міжнародних правил - з розробкою пропозицій Міністерства транспорту України про удосконалення нормативно-правового регулювання морського перевезення вантажів;

- представлення пропозицій щодо безпеки мореплавання по транспортно-технологічними параметрами щодо допуску вантажу до морського перевезення, операцій з вантажем в портах, а також до і при аваріях і інцидентах.

3. Контроль за діяльністю спеціалізованих організацій

В частині відповідності підготовки інформації про вантаж встановленому порядку і нормативним вимогам, що діють, здійснює Укрморречфпот.

У відповідності с п. 8. 1 Положень, контроль інформації про вантаж і виконання її вимог здійснюють капітани морських портів і Інспекції державного портового нагляду, очолювані ними, а також Головна державна інспекція по безпеці судноплавства Укрморрічфлоту.

Положення містить чотири Застосування. Додаток 1. Декларація про небезпечні вантажі; Додаток 2. Декларація про вантажі (окрім небезпечних); Додаток 3. Свідоцтво про висновок і кріплення вантажу в контейнері (транспортному засобі); Додаток 4. Свідоцтво про стан вантажу на час вантаження.

 

Питання для перевірки знань

1. Свідоцтво про стан вантажу на час вантаження.

2. Свідоцт во про відповідність тари (упаковки) вимогам ГОСТ 26319-84.

3. Положення, для підготовки спеціалізованими організаціями.

4. Декларації про вантаж

5. Контроль за діяльністю спеціалізованих організацій


Лекція 3

Правові, нормативно-технічні і організаційні основи забезпечення


Читайте також:

  1. Безпека перевезення.
  2. Вибір способу перевезення та перевізника
  3. Визначення імовірності партії вантажу, для перевезення якої необхідним є автомобіль відповідної вантажопідйомності.
  4. Витрати на перевезення
  5. Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.
  6. Договір перевезення вантажу
  7. Договір перевезення. Відповідальність перевізника, пред’явлення претензій. Транспортне екпедитування.
  8. Друге питання. Суспільно небезпечне діяння (дія чи бездіяльність) як обов’язкова ознака об’єктивної сторони.
  9. Загальні положення про договір перевезення
  10. Задачі транспортного сервіса в пасажирських перевезеннях.
  11. Залежність собівартоснті перевезення 1 тонни вантажу на розвізних маршрутах від середньої технічної швидкості автомобіля, .
  12. Залежність собівартості перевезення 1 тонни вантажу від відстані навантаженої їздки, .




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Касові операції банків | Безпеки мореплавства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.