МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Процеси управлінської трансформаціїДля визначення перспективних напрямків стійкого розвитку РГК важливе значення має процес переходу до програмування розвитку РГК. За умов планової економіки розвиток РГК директивно планувався V центрі, як правило, без участі регіональних планових органів і, часто, не рахуючись з інтересами регіонів. В умовах ринкової економіки на перший план виходить програмно-цільове планування (програмування розвитку) РГК, яке орієнтується на визначення стратегічних пріоритетів у його розвитку. Серед них основними є стабілізація, реструктуризація, соціальна орієнтація та підвищення ефективності виробництва, упровадження інновацій, енергозбереження, самофінансування тощо. Важливого значення набуває і вироблення стратегії територіально-комплексного розвитку РГК, оскільки вона є базою для розробки програм розвитку комплексу [Коломийчук та ін., 2002]. ■ передбачає глибоку наукову й практичну обгрунтованість розвитку РГК; ■дозволяє зістикувати інтереси й ресурси багатьох суб'єктів господарювання, причому різних форм власності; ■ намічає координацію зусиль загальнодержавних і місцевих органів влади у вирішенні У процесі зміни форм власності й утворення регіональних корпоративних структур, як правило, удосконалюються старі та виникають нові організаційні форми управління РГК. Для успішного проведення інституційних змін і управління державною власністю у РГК важливо відпрацювати процедуру делегування відповідних повноважень регіональним органам щодо управління пакетами акцій, що належать державі [Чернюк та ін., 1997, с. 71]. Регіональні кластери мають створюватися за координуючої ролі управлінь економіки обласних держадміністрацій, а оперативні функції могли б взяти торгово-промислові палати чи спеціально створені організаційні структури. У їх складі доцільно створити підрозділи з розпорядними, аналітичними та плануючими функціями, а також служби з маркетингу та замовлень, взаєморозрахунків і реструктуризації підприємств, координації внутрішньорегіональних коопераційних зв'язків та розвитку виробничої інфраструктури і міжгалузевих виробництв тощо. При цьому вони повинні наділятися правом приймати рішення, які є обов'язковими для підприємств, що входять до регіонального кластера. Утворення регіональних кластерів сприятиме поєднанню галузевих і територіальних інтересів, забезпечить міжгалузеву інтеграцію власності, полегшить підприємствам (у т. ч. малим та середнім) вихід на регіональний, національний і світовий ринки, сприятиме розвитку кооперування на регіональному рівні, створенню інфраструктурних об'єктів, вирішенню екологічних і соціальних проблем, ефективному використанню робочої сиди тощо.
Контрольні питання 1.Що розуміють під факторами трансформації РГК ? 2. Які існують процеси функціональної трансформації? 3. Що розуміють під процесами організаційної трансформації?
Тема №2:ФОРМУВАННЯ РИНКІВ КАПІТАЛУ В УМОВАХ ПЕРЕХІДНОЇ ЕКОНОМІКИ План лекцій 2.1. Поняття про ринок капіталу та рівень капіталізації ринку 2.2. Роль ринків капіталу в перехідній економіці 2.3. Позиції учасників ринку 2.4. Регулювання ринків капіталу Тема №2:ФОРМУВАННЯ РИНКІВ КАПІТАЛУ В УМОВАХ ПЕРЕХІДНОЇ ЕКОНОМІКИ Читайте також:
|
||||||||
|