МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність суднового менеджментуФорми організації суднового менеджменту. Послуги суднового менеджменту. Сутність суднового менеджменту.
Судновий менеджмент як новий вид послуг у судноплавній індустрії почав формуватися в 80-і роки, коли в розвитих країнах цією діяльністю стали займатися окремі компанії. Основною причиною виникнення стійкого попиту на такого роду послуги була істотно зростаюча у той час складність управління торговими суднами поряд з конкуренцією на світових морських шляхах, що все посилювалась. До кінця 60-х років у судноплавній індустрії переважали великі компанії, під "дахом" яких діяли судновласники, інвестори, фрахтувальники, постачальники, тобто усі, хто прямо чи побічно брав участь в операціях по транспортуванню вантажів. Однак виниклий пізніше надлишок тоннажу і різке падіння фрахтових ставок привели багатьох з них на грань краху, загострили боротьбу за вантажі і викликали потребу в судновласників і фрахтувальників у передачі ряду функцій по управлінню суднами третій стороні. В даний час така практика усе більше і більше поширюється. Це обумовлено зростаючим впливом на діяльність судноплавних компаній цілого ряду різноманітних факторів. Так, на них впливають великі виробники товарів, що регулюють у своїх інтересах обсяги вантажопотоків і міжнародні торгові зв'язки; різні організації "зелених", що домагаються посилення природоохоронних заходів, і профспілки, що вимагають забезпечити моряків гідною заробітною платою й умовами праці. На прибутковість підприємств судновласників негативно впливають багато політичних подій у світі, протекціонізм деяких урядів, вимоги національних і міжнародних морських організацій у відношенні стандартів і норм безпеки при експлуатації суден, що постійно підвищуються . У цих умовах судноплавні компанії змушені основну увага приділяти пошуку вантажів, залученню необхідних інвестицій, закріпленню на ринку транспортних послуг, а традиційні обов'язки по обслуговуванню суден передавати іншим фахівцям — судновим менеджерам. Призначення останніх полягає в тім, щоб піклуватися про судно, тобто забезпечити професійне виконання обумовлених контрактом послуг по підбору й укомплектуванню суден екіпажами, технічному їх обслуговуванню, постачанню, ремонту, щоб судно могло експлуатуватися максимально довгий час. І по суті, судновий менеджмент став однієї з форм поділу управлінської праці. Зараз у світі діють близько 400 таких компаній, під управлінням яких знаходяться, за різними оцінками, від 3000 до 5000 суден, тобто приблизно 10—15 % світового торгового флоту. Приблизно 40 % з них знаходиться під менеджментом десятьох найбільших компаній. До їхнього числа на кінець минулого століття належали такі компанії як Barber Shipmanagement (Oslo), Columbia Shipmanagement (Cyprus), Denholm Shipmanagement (Glasgow), Hanseat-ic Shipmanagement (Cyprus), V. Ships (Monaco), Wescol (Wallem) Shm. (London).
Читайте також:
|
||||||||
|