Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність суднового менеджменту

Форми організації суднового менеджменту.

Послуги суднового менеджменту.

Сутність суднового менеджменту.

 

 

Судновий менеджмент як новий вид послуг у судноплавній індустрії почав формуватися в 80-і роки, коли в розвитих країнах цією діяльністю стали займатися окремі компанії. Основною причиною виникнення стійкого попиту на такого роду послуги була істотно зростаюча у той час складність управління торговими суднами поряд з конкуренцією на світових морських шляхах, що все посилювалась. До кінця 60-х років у судноплавній індустрії переважали великі компанії, під "дахом" яких діяли судновласники, інвестори, фрахтувальники, постачальники, тобто усі, хто прямо чи побічно брав участь в операціях по транспортуванню вантажів. Однак виниклий пізніше надлишок тоннажу і різке падіння фрахтових ставок привели багатьох з них на грань краху, загострили боротьбу за вантажі і викликали потребу в судновласників і фрахтувальників у передачі ряду функцій по управлінню суднами третій стороні.

В даний час така практика усе більше і більше поширюється. Це обумовлено зростаючим впливом на діяльність судноплавних компаній цілого ряду різноманітних факторів. Так, на них впливають великі виробники товарів, що регулюють у своїх інтересах обсяги вантажопотоків і міжнародні торгові зв'язки; різні організації "зелених", що домагаються посилення природоохоронних заходів, і профспілки, що вимагають забезпечити моряків гідною заробітною платою й умовами праці. На прибутковість підприємств судновласників негативно впливають багато політичних подій у світі, протекціонізм деяких урядів, вимоги національних і міжнародних морських організацій у відношенні стандартів і норм безпеки при експлуатації суден, що постійно підвищуються . У цих умовах судноплавні компанії змушені основну увага приділяти пошуку вантажів, залученню необхідних інвестицій, закріпленню на ринку транспортних послуг, а традиційні обов'язки по обслуговуванню суден передавати іншим фахівцям — судновим менеджерам.

Призначення останніх полягає в тім, щоб піклуватися про судно, тобто забезпечити професійне виконання обумовлених контрактом послуг по підбору й укомплектуванню суден екіпажами, технічному їх обслуговуванню, постачанню, ремонту, щоб судно могло експлуатуватися максимально довгий час. І по суті, судновий менеджмент став однієї з форм поділу управлінської праці.

Зараз у світі діють близько 400 таких компаній, під управлінням яких знаходяться, за різними оцінками, від 3000 до 5000 суден, тобто приблизно 10—15 % світового торгового флоту. Приблизно 40 % з них знаходиться під менеджментом десятьох найбільших компаній. До їхнього числа на кінець минулого століття належали такі компанії як Barber Shipmanagement (Oslo), Columbia Shipmanagement (Cyprus), Denholm Shipmanagement (Glasgow), Hanseat-ic Shipmanagement (Cyprus), V. Ships (Monaco), Wescol (Wallem) Shm. (London).

 


Читайте також:

  1. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  2. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  3. Базові засади менеджменту
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  5. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  7. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  8. Бізнес-план підприємства: сутність та складові
  9. Біологічна, соціальна та психологічна сутність здоров’я.
  10. БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  11. Бюджетне регулювання, його сутність та методи здійснення
  12. Бюджетні установи: сутність та класифікація.




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно - правові форми і структура агентських компаній | Послуги суднового менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.