МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність менеджменту і лідерства в управлінні змінамиЛітература Сучасні теорії і стилі управління: підходи з точки зору особистих якостей, поведінковий підхід, ситуативний підхід. Детермінанти ефективності менеджера як лідера зі змін: особистість лідерів зі мін, загальна ситуація, стиль лідерства та управління. Менеджери та підприємці як організатори змін, їх компетенція. Сутність менеджменту і лідерства в управлінні змінами. Тема 3. КЕРІВНИЦТВО І ЛІДЕРСТВО В УПРАВЛІННІ ЗМІНАМИ 1. Гріфін Р. ,Яцура В. Основи менеджменту: Підручник / Наук.ред. В. Яцура, Д. Олесневич. –Львів: Бак, 2007.- с. 390-425. 2. Дафт Р.Я. Уроки лідерства - М.: Експо, 2006. 3. Робінс,Стефан П., Де Ченцо, Девід А., с.18-130. Основи менеджменту / Пер. з англ. – К.: Видавн. Соломії Павличко ,,Основи”, 2002. - с. 294-326, 432-472. 4. Робінс, Стівен, Коултер. - Менеджмент; 6 издание: Пер. з анг. - М.: Издат. дом ,,Вільямс”, 2002. – с.661-701. 5. Садєков А.А., Гусева О.Ю. Стратегічне управління підприємством. Управління змінами. Електронний конспект лекцій. - Донецьк, 2011.
Визначимося з поняттями ,,менеджмент і лідерство”. Відзначимо,що ці поняття не тотожні, хоч в багатьох аспектах подібні. Менеджери як керівники на посаду призначаються. Отже, їх влада на бізнес-процеси базується на формальних повноваженнях, пов’язаних з посадовими обов’язками. Лідерами, як правило,поступово стають всередині групи,хоч не мають формальних повноважень бути керівниками. Проте варто враховувати,що лідери здатні впливати на роботу інших людей за межами сфери діяльності, визначеної формальними повноваженнями. Питання управління-менеджменту конкретно пов’язано зі сферою поведінки людей, тобто з діями людей на роботі і розкривається в розділі управління – організаційна поведінка (ОП). Якщо говорити в загальному, то керівництво є частиною управління людьми, їх інтелектом, вміннями, їх координація для досягнення цілей організації. Коли менеджери спонукають службовців,спрямовують діяльність інших, добирають найефективніший канал комунікації,знаходять ключ до серця і свідомості кожного,залагоджують конфлікти – вони керують людьми. Менеджери відповідальні і за структуру організації. Це вже організаційна діяльність. Вона містить у собі визначення того, які завдання треба виконати, хто їх має виконати, яким чином необхідно групувати завдання, хто перед ким звітує, і коли слід приймати рішення. Розуміння організаційної поведінки стосується певних проблем, які часто не виступають на поверхню (а менеджери повинні знати підлеглих дуже добре). Значної частини ОП не видно неозброєним оком. Коли ми розглядаємо організацію, то аналізуємо її формальні аспекти, як-от: стратегію, цілі, напрями діяльності, процедури, структуру, технологію, офіційні повноваження та ланцюг передачі розпоряджень. Не розкриваються неформальні сторони організаційної поведінки, про які менеджери повинні добре знати і керуватись у своїй роботі. Тому діяльність менеджерів в організації можна зобразити у двох кольорах: темному і світлому. Видимі сторони − темний колір, а приховані – світлий. Таблиця 1 Читайте також:
|
||||||||
|