Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Жовтень поточного року

Вересень-початок жовтня поточного року

Подання до ВРУ КМУ проекту закону не пізніше 15.09 поточного року разом з необхідними матеріалами, перелік яких визначений ст.38 БК. Разом із проектом закону подається доповідь про хід виконання Державного бюджету поточного року.

 

Через п’ять днів після подання проекту закону про державний бюджет відбуваються представлення його на пленарному засіданні ВРУ:

· МФУ представляє проект бюджету;

· Голова Комітету ВРУ з питань бюджету виступає з доповіддю про відповідність поданого проекту рішенню ВРУ щодо основних напрямів бюджетної політики на наступний період;

· За результатами обговорення ВРУ визначається щодо прийняття до розгляду поданого КМУ проекту закону про ДБ на наступний рік або його відхилення;

За результатами обговорення проекту закону Верховна Рада може прийняти рішення про схвалення і прийняття його до розгляду або рішення про його відхилення у разі:

1) внесення проекту закону без подання всіх документів, передбачених Бюджетним кодексом України;

2) невідповідності проекту закону Основним напрямам бюджетної політики на наступний бюджетний період;

3) невідповідності проекту закону вимогам складання проекту Державного бюджету України, встановленим Бюджетним кодексом України.

У разі відхилення Верховною Радою проекту закону Кабінет Міністрів зобов'язаний у семиденний строк з дня набрання чинності рішенням про таке відхилення подати до Верховної Ради проект закону для його повторного представлення – з урахуванням пропозицій Верховної Ради або обґрунтуванням їх відхилення.

 

 

Підготовка проекту закону про Держбюджет України до розгляду ВРУ у першому читанні:

1. Проект розглядається народними депутатами, у комітетах, депутатських фракціях групах;

2. До 1.10 (6.10 якщо проект закону був прийнятий до розгляду після повторного подання Кабінетом Міністрів) подаються пропозиції суб’єктів права законодавчої ініціативи до проекту закону;

3. Комітет ВРУ з питань бюджету не пізніше 15 жовтня розглядає пропозиції і готує Висновки та пропозиції до проекту закону про Держбюджет; порівняльну таблицю з дотриманням вимог, передбачених ст. 118 Регламенту, та проект відповідної постанови Верховної Ради.

4. Перше читання - до 20 жовтня (25.10).

 

 

Зміст порівняльної таблиці законопроекту, підготовленого до другого читання
1. Законопроект, підготовлений до другого читання, подається у вигляді порівняльної таблиці, яка має містити:
1) текст законопроекту, прийнятого за основу;
2) усі внесені та не відкликані пропозиції (можливо, із стислим обґрунтуванням), поправки, що мають суцільну нумерацію і розміщуються на рівні з відповідними статтями законопроекту, із зазначенням ініціаторів їх внесення - суб'єктів права законодавчої ініціативи;

3) висновок головного комітету щодо внесених пропозицій, поправок;
4) остаточну редакцію статей законопроекту, що пропонується головним комітетом для прийняття у другому читанні.

 

Перше читання має відбутися до 20 жовтня (25.10).Починається з доповіді Голови комітету ВРУ з питань бюджету про Висновки та пропозиції до проекту закону про ДБ.ВРУ приймає рішення щодо Висновків та пропозицій, схвалення яких вважається прийняттям проекту закону про Державний бюджет України у першому читанні.

 

Після завершення розгляду законопроекту в першому читанні ставляться на голосування в цілому висновки та пропозиції до проекту закону, підготовлені відповідним комітетом.

Висновки та пропозиції до проекту закону вважаються прийнятими, а проект закону вважається прийнятим у першому читанні, якщо на їх підтримку проголосувала більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради. Схвалені Парламентом висновки та пропозиції комітету з питань бюджету набувають статусу Бюджетних висновків Верховної Ради.

Якщо Верховною Радою не прийнято позитивного рішення на підтримку висновків і пропозицій до проекту закону в цілому, проводиться постатейне голосування пропозицій.

Під час постатейного першими ставляться на голосування ті пропозиції, які комітет з питань бюджету пропонує відхилити і на розгляді та голосуванні яких наполягають ініціатори їх внесення.

У разі, якщо народні депутати – ініціатори внесення пропозицій, які комітетом пропонується відхилити, – не наполягають на їх розгляді, голосування щодо них не проводиться.

Голосування пропозицій, які комітет пропонує відхилити і на розгляді яких наполягають ініціатори їх внесення, проводиться щодо кожної пропозиції окремо.

Після розгляду пропозицій, передбачених ч. 9 цієї статті, проводиться постатейне голосування пропозицій, які комітет з питань бюджету пропонує врахувати. Якщо у народних депутатів немає зауважень, пропозиції, які комітет пропонує врахувати, ставляться на голосування разом у цілому.

У разі, якщо під час постатейного голосування пропозицій показники бюджету, які містить підготовлений до першого читання проект закону, залишаються збалансованими, Верховна Рада може прийняти рішення про прийняття його за основу в першому читанні.

У разі, якщо під час постатейного голосування пропозицій показники бюджету стають розбалансованими, Верховна Рада направляє проект закону до комітету з питань бюджету для підготовки на повторне перше читання.

 


Читайте також:

  1. ВАРІАНТИ ТЕСТІВ ДЛЯ ПОТОЧНОГО І ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
  2. Виконання бюджету (протягом поточного року).
  3. Відображення в обліку результатів поточного року
  4. Діагностика поточного стану підприємства.
  5. Документи, необхідні для відкриття поточного рахунку клієнта
  6. Доходи поточного (операційного) бюджету та бюджету розвитку
  7. Етапи розробки системи поточного бюджетування
  8. Здійснення прогнозування, перспективного і поточного планування потреби в кадрах, їхній прямування, добору і розміщення
  9. Критерії оцінювання знань при проведенні поточного (модульного) контролю
  10. Листопад поточного року
  11. Метод максимізації поточного прибутку




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Червень Липень серпень поточного року | Листопад поточного року

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.