МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Критерії оцінювання знань при проведенні поточного (модульного) контролюКРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
Контрольні заходи з дисципліни включають поточний (модульний) і підсумковий семестровий контроль. Поточний (модульний) контроль здійснюється під час проведення навчальних занять і поза сесією у вигляді виконання самостійної контрольної роботи.
До екзамену допускаються студенти, які повністю виконали навчальний план і мають оцінку за поточний (модульний) контроль не менше 60 балів.
На екзамені кожний студент повинен дати відповідь на два запитання по теоретичному курсу і розв’язати одне практичне завдання у вигляді задачі.
Критерії оцінювання знань при проведенні підсумкового семестрового контролю (семестровий іспит)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|