Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальне поняття про інформатику як науку.

Вступ

Комп’ютерна техніка міцно увійшла в життя та професійну діяльність сучасних людей. Наукові дослідження, управління економікою, бізнес, військова справа, видавнича та конструкторська діяльність, інформаційне обслуговування, керування технічними об’єктами та процесами, медицина, навчання та мистецтво, відпочинок — практично немає такої галузі діяльності людини, де б не знайшли своє застосування сучасні інформаційні технології.

Інформатика, яка об’єднує все, що пов’язано із застосуванням комп’ютерів, служить у сьогоденні могутнім каталізатором науково-технічного прогресу. Саме на її розвитку ґрунтуються світові успіхи у розв’язанні фундаментальних проблем математики, фізики, хімії, атомної енергетики. Без неї неможливо уявити собі сучасні аерокосмічні дослідження, автоматизацію виробничих процесів, розробку нових технологій, підвищення ефективності праці та управління, докорінне удосконалення систем телевізійного і телефонного зв’язку, медичного обслуговування населення, освіти.

У результаті появи та бурхливого розвитку персональних комп’ютерів люди, що зовсім не мають технічної підготовки, можуть використовувати великий набір різноманітних можливостей, які надає програмне забезпечення комп’ютера. Так, широкого розповсюдження набули автоматизовані робочі місця лікаря, менеджера, економіста, бухгалтера, фінансиста, білетного касира, бібліотекаря, наукового працівника, керівника тощо.

Слід зазначити, що саме застосування персональних комп’ютерів стало поштовхом до справжнього революційного перевороту в методах економічної діяльності, в підході людини до організації своїх особистих справ, а, можливо, навіть і в методах людського мислення. Часто важливим стає не тільки вміння виконувати яку-небудь конкретну роботу (наприклад, розрахувати заробітну плату, виконати розрахунок оптимального запасу палива, контролювати бізнес-план тощо), а й вміння доручити виконання цієї роботи комп’ютеру. (або автомату, що працює під управлінням комп’ютера, якщо мова йде про технологічні процеси). Недарма відомий український вчений у галузі інформатики академік В. М. Глушков писав, що до початку третього тисячоліття основна маса інформації буде зберігатися у пам’яті комп’ютерів, і тим самим людина, яка на початку ХХI століття не вмітиме використовувати цю інформацію, буде схожою на людину початку ХХ століття, яка не вміла ні читати, ні писати.

Матеріал цієї лекції може служити вступом до вивчення теоретичних основ інформатики і призначений для самостійного вивчення студентами всіх спеціальностей денної та дистанційної форм навчання.


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. IV. Закріплення й узагальнення знань
  3. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Узагальнення та систематизація знань
  7. А/. Поняття про судовий процес.
  8. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  9. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  10. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.




Переглядів: 867

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система професійного формування персоналу | Джерела і передумови інформатики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.