Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття тендеру (торгу) та його правове забезпечення. Визначення учасника тендера

Тема 5. ПІДРЯДНІ ТЕНДЕРИ ТА КОНТРАКТИ

План

 

 

1.Поняття тендеру (торгу) та його правове забезпечення. Визначення учасника тендера

2.Порядок проведення підрядних торгів

3.Тендерна документація. Тендерний комітет та його забов’язання

4.Прийняття та реєстрація тендерних оферт (пропозиції)

5.Процедура торгів

6.Види договорів і контрактів

7.Порядок укладання, виконання та припинення договорів (контрактів)

 

 

До процесів виконання інвестиційного проекту належить і процес проведення торгів (тендерів) за проектами, включаючи процедури підготовки пропозицій, вибору постачальників, заключення і контролю за виконанням контрактів.

Конкурсні торги (тендери) – це спосіб закупівлі ресурсів. Торги (тендери) – спосіб замовлення, згідно з яким переможцем визначається учасник торгів, проведених відповідно до Порядку проведення торгів. Тобто, ця форма розміщення замовлення на будівництво, яка передбачає визначення підрядника шляхом конкурсного відбору кращої тендерної пропозиції (оферти) за критеріями, що встановлюються замовником.

Правове забезпечення проведення торгів закріплено у наступних нормативних актах:

1-Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівля товарів, робіт і послуг за державні кошти, яке затверджено наказом Міністерства економіки України від 26 грудня 2000 року;

2-Порядок придбання товарів, робіт, послуг ліцензентами, ціни яких встановлюються НКРЕ, який затверджено Постановою національної комісії регулювання електроенергетики України від 25 грудня 2002 року №1455.

Участь у тендері не можуть брати сам замовник тендеру, його структурні підрозділи, його материнські та афілійовані компанії (особи). До участі у тендерних також не допускаються підрядники або їх участь у тендерах може бути припинена у разі:

1.Коли вони визнані банкрутами або стосовно них припущено справу про банкрутство;

2.перебувають у стадії ліквідності;

3.припинили свою господарську діяльність;

4.не мають ліцензії на виконання відповідних робіт в Україні;

5.продали необ’єктивну інформацію про свою професійну готовність виконати замовлення, а також щодо наявності виробничих потужностей, фінансової надійності.

У разі проведення відкритих тендерів (торгів) з попередньою кваліфікацією претендентів визначається склад інформації, яку повинні надати претенденти.

Інформація, яка подається претендентами, повинна містити:

1-копіїі документів, що засвідчують юридичний статус;

2-місце реєстрації організації;

3-копію ліцензії;

4-довідку про щорічні обсяги виконаних будівельно-монтажних робіт за останні три роки у вартісному виразі;

5-перелік основних будівельних матеріалів, які передбачається використовувати для виконання замовлення із зазначенням їх виробника;

6-відомості про кваліфікацію і досвід спеціалістів, які братимуть участь у виконанні замовлення;

7-звіт про фінансово-майновий стан, фінансові результати баланс підприємства (претендента);

8-пропозиції щодо залучення субпідрядників.

Після проведення попередньої кваліфікації складається порядок претендентів, які можуть взяти участь у тендері. Їх кількість доцільно обмежити шістьома учасниками. Список затверджується замовником і кожному з претендентів, що залишилися у списку, надсилається офіційне запрошення взяти участь у тендері.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. А/. Поняття про судовий процес.
  8. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  9. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  10. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  11. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  12. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ




Переглядів: 902

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План грошових потоків та їх розрахунок | Тендерна документація. Тендерний комітет та його забов’язання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.