МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виконайте завдання1.Визначте, яким способом подають повідомлення: а) диктор телебачення; б) матрос-сигнальник на флоті; в) покажчики в парку відпочинку; г) горніст у дитячому таборі відпочинку; д) учитель батькам. 2.Визначте, яким способом подають повідомлення: а) шкільний дзвоник; б) таблички з номерами кабінетів у школі; в) розмітка пішохідного переходу на вулиці; г) міліціонер-регулювальник; д) чергова на залізничному вокзалі. 3.Розподіліть повідомлення за способом подання (результат подайте у вигляді таблиці): а) лист до редакції журналу; б) позначка пішохідного переходу; в) дзвінок у театрі; г) формула залежності відстані від швидкості та часу; д) балетний спектакль; е) автомобільні поворотні сигнали; є) відеофільм про екскурсію; ж) діаграма видобутку вугілля в Україні за останні 3 роки; з) гавкання собаки; и) розповідь учителя; і) реклама циркової вистави. 4.Розподіліть повідомлення за способом їх сприйняття (результат подайте у вигляді таблиці): а) солодка цукерка; д) м’яка іграшка; б) гучна музика; е) теплий пісок; в) блакитне небо; є) пахуче сіно. г) твердий горіх; 5.Дайте відповідь на запитання, використовуючи різні способи подання повідомлень. а) Котра година? б) Як пройти до бібліотеки? 6.Визначте, про які інформаційні процеси йдеться: а) ви пишете твір; г) вранці вас будить будильник; б) ви дивитесь кінофільм; д) лікар ставить діагноз хворому. в) ви читаєте листа; 7.Знайдіть інформацію і підготуйте повідомлення про отримання та передавання повідомлень тваринами і рослинами. 8.Назвіть причини, за яких кожне з наступних повідомлень несе для вас шум: а) Василь не вивчив урок; б) 2 + 3 = 6; в) наслідком постулатів СТВ є перетворення Лоренца; г) рахунок матчу 2 : 0. 9.Укажіть, які процеси відносяться до зберігання повідомлень; передавання повідомлень; опрацювання повідомлень; захисту повідомлень: а) зйомка кінофільму; і) мислення; б) телефонна розмова; ї) фотографування; в) ксерокопіювання; й) ведення конспекту уроку; г) відповідь учня; к) показ пантоміми; д) написання листа; л) надсилання листа; е) встановлення паролів; м) ведення щоденника. є) шифрування повідомлень; ж) написання контрольної роботи; з) підведення підсумків семестру; и) створення резервних копій даних; 10.Деякий пристрій отримує два числа, опрацьовує їх і видає результат. Сформулюйте правило опрацювання чисел: 11*.Складіть кросворд, в якому б використовувалися слова інформація, повідомлення, зір, жест, смак, телевізор, світлофор. 12*.Підготуйте повідомлення, як ви здійснюєте інформаційні процеси у своїй навчальній діяльності; як їх здійснюють ваші батьки. 13.Напишіть невеликий твір_фантазію «Інформаційні процеси майбутнього». 14*.Заповніть пропуски: а) 5 байтів = _ _ _ бітів; в) 10 Кбайт = _ _ _ бітів; б) 100 байтів = _ _ _ бітів; г) 32 біти = _ _ _ байтів. 15*.Заповніть пропуски: а) 2 байти = _ _ _ бітів; в) 2 Кбайт = _ _ _ байтів; б) 10 байтів = _ _ _ бітів; г) 512 бітів = _ _ _ байтів. 16•.Визначте, чому наближено дорівнює довжина двійкового коду, якщо закодувати текст однієї сторінки вашого зошита з української мови, використовуючи таблицю кодування Windows–1251. 17 .Визначте, чому дорівнює довжина двійкового коду запису перших 100 натуральних чисел, якщо використовувати таблицю кодування КОІ8–U. 18*.Один із методів кодування повідомлень, відомий ще зі стародавніх часів, носить ім’я Юлія Цезаря (І ст. до н. е.). З використанням цього методу слово інформатика буде закодоване як крчсупгхйнг. Визначте метод кодування Юлія Цезаря і закодуйте, використовуючи цей метод, слово калькулятор. 19*.В одному рядку деякого тексту розміщується в середньому 60 символів, а на одній сторінці – 40 рядків. Скільки закодованих сторінок цього тексту можна взяти, щоб довжина двійкового коду не перевищила 80 Гбайт, якщо для кодування використати таблицю Unicode? 20*.Чому дорівнює довжина двійкового коду повідомлень: Інформатика; Ура!; Почалися канікули!!! у системі кодування КОІ8–U? 21*.Наведіть приклади, де вам траплялися закодовані повідомлення. 22*.Закодуйте слова інформація, біт, кілобайт, повідомлення за допомогою ребусів, шарад. 23*.Знайдіть повідомлення, що в різних народів символізують різні квіти,рослини, кольори. 24*.Знайдіть повідомлення про наступні після 1 Тбайт одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Читайте також:
|
||||||||
|