Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконайте завдання

1.Визначте, яким способом подають повідомлення:

а) диктор телебачення;

б) матрос-сигнальник на флоті;

в) покажчики в парку відпочинку;

г) горніст у дитячому таборі відпочинку;

д) учитель батькам.

2.Визначте, яким способом подають повідомлення:

а) шкільний дзвоник;

б) таблички з номерами кабінетів у школі;

в) розмітка пішохідного переходу на вулиці;

г) міліціонер-регулювальник;

д) чергова на залізничному вокзалі.

3.Розподіліть повідомлення за способом подання (результат подайте у вигляді таблиці):

а) лист до редакції журналу;

б) позначка пішохідного переходу;

в) дзвінок у театрі;

г) формула залежності відстані від швидкості та часу;

д) балетний спектакль;

е) автомобільні поворотні сигнали;

є) відеофільм про екскурсію;

ж) діаграма видобутку вугілля в Україні за останні 3 роки;

з) гавкання собаки;

и) розповідь учителя;

і) реклама циркової вистави.

4.Розподіліть повідомлення за способом їх сприйняття (результат подайте у вигляді таблиці):

а) солодка цукерка; д) м’яка іграшка;

б) гучна музика; е) теплий пісок;

в) блакитне небо; є) пахуче сіно.

г) твердий горіх;

5.Дайте відповідь на запитання, використовуючи різні способи подання

повідомлень.

а) Котра година? б) Як пройти до бібліотеки?

6.Визначте, про які інформаційні процеси йдеться:

а) ви пишете твір; г) вранці вас будить будильник;

б) ви дивитесь кінофільм; д) лікар ставить діагноз хворому.

в) ви читаєте листа;

7.Знайдіть інформацію і підготуйте повідомлення про отримання та передавання повідомлень тваринами і рослинами.

8.Назвіть причини, за яких кожне з наступних повідомлень несе для вас шум:

а) Василь не вивчив урок;

б) 2 + 3 = 6;

в) наслідком постулатів СТВ є перетворення Лоренца;

г) рахунок матчу 2 : 0.

9.Укажіть, які процеси відносяться до зберігання повідомлень; передавання повідомлень; опрацювання повідомлень; захисту повідомлень:

а) зйомка кінофільму; і) мислення;

б) телефонна розмова; ї) фотографування;

в) ксерокопіювання; й) ведення конспекту уроку;

г) відповідь учня; к) показ пантоміми;

д) написання листа; л) надсилання листа;

е) встановлення паролів; м) ведення щоденника.

є) шифрування повідомлень;

ж) написання контрольної роботи;

з) підведення підсумків семестру;

и) створення резервних копій даних;

10.Деякий пристрій отримує два числа, опрацьовує їх і видає результат.

Сформулюйте правило опрацювання чисел:

11*.Складіть кросворд, в якому б використовувалися слова інформація, повідомлення, зір, жест, смак, телевізор, світлофор.

12*.Підготуйте повідомлення, як ви здійснюєте інформаційні процеси у своїй навчальній діяльності; як їх здійснюють ваші батьки.

13.Напишіть невеликий твір_фантазію «Інформаційні процеси майбутнього».

14*.Заповніть пропуски:

а) 5 байтів = _ _ _ бітів; в) 10 Кбайт = _ _ _ бітів;

б) 100 байтів = _ _ _ бітів; г) 32 біти = _ _ _ байтів.

15*.Заповніть пропуски:

а) 2 байти = _ _ _ бітів; в) 2 Кбайт = _ _ _ байтів;

б) 10 байтів = _ _ _ бітів; г) 512 бітів = _ _ _ байтів.

16.Визначте, чому наближено дорівнює довжина двійкового коду, якщо закодувати текст однієї сторінки вашого зошита з української мови, використовуючи таблицю кодування Windows–1251.

17 .Визначте, чому дорівнює довжина двійкового коду запису перших 100 натуральних чисел, якщо використовувати таблицю кодування КОІ8–U.

18*.Один із методів кодування повідомлень, відомий ще зі стародавніх часів, носить ім’я Юлія Цезаря (І ст. до н. е.). З використанням цього методу слово інформатика буде закодоване як крчсупгхйнг. Визначте метод кодування Юлія Цезаря і закодуйте, використовуючи цей метод, слово калькулятор.

19*.В одному рядку деякого тексту розміщується в середньому 60 символів, а на одній сторінці – 40 рядків. Скільки закодованих сторінок цього тексту можна взяти, щоб довжина двійкового коду не перевищила 80 Гбайт, якщо для кодування використати таблицю Unicode?

20*.Чому дорівнює довжина двійкового коду повідомлень: Інформатика; Ура!; Почалися канікули!!! у системі кодування КОІ8–U?

21*.Наведіть приклади, де вам траплялися закодовані повідомлення.

22*.Закодуйте слова інформація, біт, кілобайт, повідомлення за допомогою ребусів, шарад.

23*.Знайдіть повідомлення, що в різних народів символізують різні квіти,рослини, кольори.

24*.Знайдіть повідомлення про наступні після 1 Тбайт одиниці вимірювання довжини двійкового коду.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 1958

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Педагогіки вищої школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.