МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Виконайте завдання1.Визначте, яким способом подають повідомлення: а) диктор телебачення; б) матрос-сигнальник на флоті; в) покажчики в парку відпочинку; г) горніст у дитячому таборі відпочинку; д) учитель батькам. 2.Визначте, яким способом подають повідомлення: а) шкільний дзвоник; б) таблички з номерами кабінетів у школі; в) розмітка пішохідного переходу на вулиці; г) міліціонер-регулювальник; д) чергова на залізничному вокзалі. 3.Розподіліть повідомлення за способом подання (результат подайте у вигляді таблиці): а) лист до редакції журналу; б) позначка пішохідного переходу; в) дзвінок у театрі; г) формула залежності відстані від швидкості та часу; д) балетний спектакль; е) автомобільні поворотні сигнали; є) відеофільм про екскурсію; ж) діаграма видобутку вугілля в Україні за останні 3 роки; з) гавкання собаки; и) розповідь учителя; і) реклама циркової вистави. 4.Розподіліть повідомлення за способом їх сприйняття (результат подайте у вигляді таблиці): а) солодка цукерка; д) м’яка іграшка; б) гучна музика; е) теплий пісок; в) блакитне небо; є) пахуче сіно. г) твердий горіх; 5.Дайте відповідь на запитання, використовуючи різні способи подання повідомлень. а) Котра година? б) Як пройти до бібліотеки? 6.Визначте, про які інформаційні процеси йдеться: а) ви пишете твір; г) вранці вас будить будильник; б) ви дивитесь кінофільм; д) лікар ставить діагноз хворому. в) ви читаєте листа; 7.Знайдіть інформацію і підготуйте повідомлення про отримання та передавання повідомлень тваринами і рослинами. 8.Назвіть причини, за яких кожне з наступних повідомлень несе для вас шум: а) Василь не вивчив урок; б) 2 + 3 = 6; в) наслідком постулатів СТВ є перетворення Лоренца; г) рахунок матчу 2 : 0. 9.Укажіть, які процеси відносяться до зберігання повідомлень; передавання повідомлень; опрацювання повідомлень; захисту повідомлень: а) зйомка кінофільму; і) мислення; б) телефонна розмова; ї) фотографування; в) ксерокопіювання; й) ведення конспекту уроку; г) відповідь учня; к) показ пантоміми; д) написання листа; л) надсилання листа; е) встановлення паролів; м) ведення щоденника. є) шифрування повідомлень; ж) написання контрольної роботи; з) підведення підсумків семестру; и) створення резервних копій даних; 10.Деякий пристрій отримує два числа, опрацьовує їх і видає результат. Сформулюйте правило опрацювання чисел: 11*.Складіть кросворд, в якому б використовувалися слова інформація, повідомлення, зір, жест, смак, телевізор, світлофор. 12*.Підготуйте повідомлення, як ви здійснюєте інформаційні процеси у своїй навчальній діяльності; як їх здійснюють ваші батьки. 13.Напишіть невеликий твір_фантазію «Інформаційні процеси майбутнього». 14*.Заповніть пропуски: а) 5 байтів = _ _ _ бітів; в) 10 Кбайт = _ _ _ бітів; б) 100 байтів = _ _ _ бітів; г) 32 біти = _ _ _ байтів. 15*.Заповніть пропуски: а) 2 байти = _ _ _ бітів; в) 2 Кбайт = _ _ _ байтів; б) 10 байтів = _ _ _ бітів; г) 512 бітів = _ _ _ байтів. 16•.Визначте, чому наближено дорівнює довжина двійкового коду, якщо закодувати текст однієї сторінки вашого зошита з української мови, використовуючи таблицю кодування Windows–1251. 17 .Визначте, чому дорівнює довжина двійкового коду запису перших 100 натуральних чисел, якщо використовувати таблицю кодування КОІ8–U. 18*.Один із методів кодування повідомлень, відомий ще зі стародавніх часів, носить ім’я Юлія Цезаря (І ст. до н. е.). З використанням цього методу слово інформатика буде закодоване як крчсупгхйнг. Визначте метод кодування Юлія Цезаря і закодуйте, використовуючи цей метод, слово калькулятор. 19*.В одному рядку деякого тексту розміщується в середньому 60 символів, а на одній сторінці – 40 рядків. Скільки закодованих сторінок цього тексту можна взяти, щоб довжина двійкового коду не перевищила 80 Гбайт, якщо для кодування використати таблицю Unicode? 20*.Чому дорівнює довжина двійкового коду повідомлень: Інформатика; Ура!; Почалися канікули!!! у системі кодування КОІ8–U? 21*.Наведіть приклади, де вам траплялися закодовані повідомлення. 22*.Закодуйте слова інформація, біт, кілобайт, повідомлення за допомогою ребусів, шарад. 23*.Знайдіть повідомлення, що в різних народів символізують різні квіти,рослини, кольори. 24*.Знайдіть повідомлення про наступні після 1 Тбайт одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Читайте також:
|
||||||||
|