Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Соціально-комунікаційні технології модифікації – це проміжна стадія процесів мутації, які під час реалізації завдають вагомих змін у моделях поведінки індивідів у суспільстві.

Соціально-комунікаційні технології додавання є початковою стадією мутації, під час дії якої до моделей поведінки та світогляду, які формуються, додається інформація, що тягне за собою добровільні позитивні зміни.

ТЕХНОЛОГІЇ МУТАЦІЇ

Лекція 2

Питання до обговорення

1. Соціально-комунікаційні технології додавання.

2. Соціально-комунікаційні технології модифікації.

3. Соціально-комунікаційні технології трансформації.

1.1. Соціально-комунікаційні технології додавання

До числа соціально-комунікаційних технологій додавання (мутація) слід віднести технології соціалізації, громадських зв’язків (паблік рилейшнз), виправлення інформації (спіндоктор), технології формування промов (спічмейкінг, спічрайтинг), технології просування (маркетингові комунікаційні технології), технології електронних мереж, технології мобільного зв’язку, технології організації дозвілля тощо.

Далі подається деталізований перелік соціально-комунікаційних технологій додавання (мутація).

1.1.1. Технології соціалізації

1.1.1.1. Технології соціалізації на ранньому етапі розвитку особистості (стадія немовля: від народження до 1,2 – 1,5 років)

1.1.1.2. Технології соціалізації на етапі перших психо-соціальних невдач (від 1,5 років до 5 років).

1.1.1.3. Технології соціалізації на етапі затвердження індивіда в мікросоціумах – у сім’ї, у колективах дошкільних закладів освіти, у компанії двору (від 5 років до 6-7 років).

1.1.1.4. Технології соціалізації на етапі молодшого шкільного віку (від 6-7 років до 9-10 років).

1.1.1.5. Технології соціалізації на етапі середнього шкільного віку (від 9-10 років до 14-15 років).

1.1.1.6. Технології соціалізації на етапі старшого шкільного віку (від 14-15 років до 17-18 років).

1.1.1.7. Технології «студентської» соціалізації на етапі перших років самостійної трудової кар’єри (від 17-18 років до 22-23 років).

1.1.1.8. Технології соціалізації на етапі професійного становлення (від 22-23 років до 33-35 років).

1.1.1.9. Технології соціалізації на етапі соціального та фахового визрівання (від 35-36 років до 55-60 років).

1.1.1.10. Технології соціалізації на етапі поновлення та передавання соціального досвіду прийдешнім поколінням (від 55-60 років до 65 років).

1.1.1.11. Технології соціалізації на етапі мудрості або, на думку Е. Еріксона і Р. Бернса, етапі “кінцевого становлення ідентичності” (від 65 років до смерті).

1.1.1.12. Технології девіантної соціалізації.

 

1.1.2. Технології виправлення інформації (спіндоктор) (Мендельсон П., Почепцов Г.)

1.1.2.1. Технології допромовної підготовки оратора, який мав у минулому мовленнєві помилки.

1.1.2.2. Технології регулювання висоти голосу після невдалої промови.

1.1.2.3. Технології фіксації помилок і обмовок оратора з метою «роботи над помилками» у подальшій роботі.

1.1.2.4. Технології управління подіями, які очікуються.

1.1.2.5. Технології аналізу подій, навколо фігуранта.

1.1.2.6. Технології консалтингу.

1.1.2.7. Технології використання неформальних механізмів підтримки контактів (підготовка за лаштунками майбутніх вчинків і дій фігуранта).

1.1.2.8. Технології використання особистісних знайомств із журналістами.

1.1.2.9. Технології використання власного авторитету.

1.1.2.10. Технологія використання знання інформаційної інфраструктури.

1.1.2.11. Технологія організації і проведення обідів та вечерь в ресторанах із потрібними фігурантами з метою добування інформації.

1.1.2.12. Технологія створення ситуацій кулуарного спілкування спіндоктора з фігурантами в парламенті.

1.1.2.13. Технології вмілого використання утікання інформації від журналістів, що готують провокаційні для фігуранта матеріали.

1.1.2.14. Технологія критики матеріалів журналістів з метою «коригування непрофесійно поданих новин» про фігуранта.

1.1.2.15. Технологія організації потрібної спіндоктору реакції на виступ опонента фігуранта з метою зменшення його значущості.

1.1.2.15.1. Технологія організації демонстрації оператором під час прямого ефіру опонента, який засинає.

1.1.2.15.2. Технологія організації демонстрації оператором чи фотографом незадоволених облич аудиторії на виступ опонента.

1.1.2.15.3. Технологія організації демонстрації оператором чи фотографом політика, який запинається, хитається, диригує оркестром, засинає; пропонує відомому колезі льодяник, перебуваючи на трибуні під час святкування Дня Незалежності; кричить на підлеглих, падає, спотикається, замахується тощо.

1.1.2.16. Технологія організації публічних виступів дозволених вузько обмеженому колі осіб, яким делегується таке право.

1.1.2.17. Технологія організації фотографування фігуранта представниками мас-медіа.

1.1.2.18. Технологія організації режиму постійних зустрічей фігуранта з представниками мас-медіа.

1.1.2.19. Технологія налагодження довіри між представниками мас-медіа і прес-секретарем (який виконує роль спіндоктора) з метою попередження ляпів від фігуранта.

1.1.2.20. Технологія структурування «порядку денного» з метою вигідного для себе їхнього подальшого трактування.

1.1.2.21. Технологія створення слоганів, гасел і «звукових цитат» із розрахунку на те, що вони повинні стати назвами журналістських матеріалів.

1.1.2.22. Технологія підготовки відповідей на питання-викрики з боку натовпу журналістів.

1.1.2.23. Технологія «вибудови» промови фігуранта таким чином, щоб у ній звучало попередження (упередження) тим негативним діям, які можуть йти після промови і які можуть змінити ситуацію на негативне.

1.1.2.24. Технології підготовки інформації про рішення офіційних фігурантів

1.1.2.25. Технологія евфемізації (називання подій і діючих осіб у таки спосіб, який є вигідним на даний момент конкретному фігурантові).

1.1.3. Технології зв’язків із громадськістю (паблік рилейшнз)

 

1.1.3.1. Технології досягнення глобальної ефективності роботи підприємства

1.1.3.1.1. Технологія глобальної багаторічної концепції діяльності підприємства

1.1.3.1.2. Технології створення і підтримки іміджу підприємства.

1.1.3.1.3. Технології організації рекламних кампаній і презентацій

1.1.3.1.4. Технології організації виставок продукції і послуг підприємства.

 

1.1.3.2. Технології у галузі політичного менеджменту

1.1.3.2.1. Технології підготовки до публічних виступів (спічмейкінг, коучинг, технології маніпуляції в риториці).

1.1.3.2.2. Технології іміджування виступів в ЗМІ.

1.1.3.2.3. Технології передвиборчої кампанії.

1.1.3.2.4. Технології постійної роботи з мас-медіа.

 

1.1.3.3. Технології внутрішнього менеджменту підприємства

1.1.3.3.1. Технології створення правил внутрішнього розпорядку й етикету працівників підприємства.

1.1.3.3.2. Технологія створення іміджу підприємства та його службовців.

1.1.3.3.3. Технології формування корпоративної культури працівників підприємства.

1.1.3.3.4. Технології соціально-психологічного регулювання взаємин між працівниками підприємства.

1.1.3.3.5. Технології організації внутрішньо підприємницьких взаємин.

1.1.3.3.6. Технології організації внутрішніх конференцій працівників підприємства.

1.1.3.3.7. Технології організації короткотривалого і довготривалого навчання для службовців підприємства.

 

1.1.3.4. Технології зовнішнього менеджменту підприємства

1.1.3.4.1. Технології регулювання взаємин між представниками влади і різних соціальних груп потенціальних споживачів.

1.1.3.4.2. Технології залучення іноземних інвестицій до розвитку й підтримки справ на підприємстві.

1.1.3.4.3. Технології планування стратегії і тактики діяльності підприємства.

1.1.3.4.4. Технології статистичного й соціально-психологічного аналізу зовнішньої діяльності підприємства.

1.1.3.4.5. Технологія організації шоу (концертів, торговельно-рекламних ігор, вистав на вулиці, на телебаченні, на радіо з метою залучення потенційних споживачів, частування за рахунок підприємства відомих у місті й країні людей).

1.1.3.4.6. Технології діагностики й профілактики зовнішніх кризових ситуацій у суспільстві.

1.1.3.4.7. Технології діагностики еволюції й руху курсу валют.

1.1.3.4.8. Технології організацій міських, обласних, національних і міжнародних зустрічей та конференцій і семінарів, шкіл для обміну досвідом роботи; навчання професійним навичкам роботи службовців підприємства.

 

1.1.3.5. Технології планування маркетингової політики підприємства

1.1.3.5.1. Технологія вивчення попиту на товари й послуги, які реалізуються і пропонуються підприємством.

1.1.3.5.2. Технології розміщення (позиціонування) товарів і послуг у тій галузі, у якій споживач потребує їх.

1.1.3.5.3. Технології пристосування товарів і послуг підприємства для потреб споживачів.

1.1.3.5.4. Технології аналізу маркетингової політики підприємства.

 

1.1.3.6. Технології організації та участі підприємства у благодійних заходах та акціях

1.1.3.6.1. Технології надання допомоги харчуванням для хворих і пенсіонерів, ветеранів воєн.

1.1.3.6.2. Технології надання допомоги освітнім закладам і закладам культури.

1.1.3.6.3. Технології підтримки колишнім спортсменам, акторам, вчителям, вченим, медикам, бібліотекарям, працівникам клубів, військовослужбовцям.

1.1.3.6.4. Технології підтримки лікування людей, які живуть із ВІЛ/СНІД.

1.1.3.6.5. Технології допомоги молодим сім’ям.

1.1.3.6.6. Технології допомоги в’язням.

 

1.1.4. Технології формування промов (спічрайтинг, спічмейкінг)

 

1.1.5. Рекламні технології

1.1.5.1.Технології зовнішньої реклами

1.1.5.1.1. Технології реклами на транспорті

1.1.5.1.2. Технології реклами на вулицях

1.1.5.1.3. Технології реклами в супермаркетах

1.1.5.1.4. Технології реклами в офісах підприємців

1.1.5.1.5. Технології реклами в державних закладах освіти

1.1.5.1.6. Технології реклами в органах охорони здоров’я

1.1.5.1.7. Технології реклами в банківських установах.

 

1.1.5.2.Технології телевізійної реклами

1.1.5.2.1. Технології вмілого розміщення реклами в телепередачах, які переглядає цільова аудиторія

1.1.5.2.2. Технологія адаптування рекламної інформації для її сприйняття різними соціальними верствами.

 

1.1.5.3.Технології реклами на радіо

 

1.1.5.4.Технології реклами в друкованих ЗМІ

 

1.1.5.5.Технології реклами в інтернеті

1.1.6. Технології просування (маркетингові комунікаційні технології)

 

1.1.7. Технології електронних мереж

1.1.7.1.Технологія підбору й розміщення новин.

1.1.7.2.Технологія інформування через підписку про розсилання інформації.

1.1.7.3.Технологія аналізу тематичних подій.

1.1.7.4.Технологія підбору тематичної інформації.

1.1.7.5.Технологія електронного маркетингу.

 

1.1.8. Технології мобільного зв’язку

 

1.1.9. Технології організації дозвілля

 

 

1.2. СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ МОДИФІКАЦІЇ

Серед соціально-комунікаційних технологій модифікації виокремлюють технології: політичні, електронних мереж, перемовин, перепису населення, реєстрації індивідів за ідентифікаційним кодом, реєстрації актів про громадянський стан, реєстрації місця проживання, реєстрації власників житла, реєстрації власників автотранспорту, реєстрації власників підприємств, реєстрації податків, реєстрації паспортів, реєстрації хворих у лікарнях, реєстрації учнів у школах і студентів у вишах, реєстрації у відділі кадрів працівників підприємств.

Далі подається неповний перелік соціально-комунікаційних технологій модифікації (мутація).

1.2.1. Технології перемовин.

 

1.2.2. Політичні технології

1.2.2.1. Базові політичні технології.

1.2.2.1.1. Виборні технології.

1.2.2.2. Другорядні політичні технології.

1.2.2.2.1. Технології прийняття політичних рішень.

1.2.2.2.2. Технології організацій масових політичних акцій (зборів, мітингів, маніфестацій).

1.2.3. Технології електронних мереж.

1.2.3.1. Технології соціальних мереж.

1.2.3.2. Словникові технології.

1.2.3.3. Технології блокування.

1.2.4. Технологія перепису населення.

1.2.5. Технології реєстрації громадян за ідентифікаційним кодом.

1.2.6. Технології реєстрації актів про громадянський стан.

1.2.7. Технології реєстрації місця проживання.

1.2.8. Технології реєстрації власників житла.

1.2.9. Технології реєстрації власників автотранспорт.

1.2.10. Технології реєстрації власників підприємств.

1.2.11. Технології реєстрації податків.

1.2.12. Технології реєстрації паспортів.

1.2.13. Технології реєстрації хворих у лікарнях.

1.2.14. Технології реєстрації учнів у школах і студентів у вишах.

1.2.15. Технології реєстрації у відділі кадрів працівників підприємств.

 

 

1.3. СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. OLAP-Технології
  4. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  5. PR-технології у виборчій кампанії.
  6. PR-технології.
  7. Web-технології
  8. Автоматизація виробничих процесів
  9. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  10. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  11. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  12. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства




Переглядів: 2161

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форми та методи роботи з ресоціалізації засуджених в умовах позбавлення волі | Технології стереотипізації і міфологізації суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.