МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технології стереотипізації і міфологізації суспільстваСоціально-комунікаційні технології трансформації – це кінцева стадія процесу мутації, завдяки якій формуються нові моделі поведінки індивідів у суспільстві. До соціально-комунікаційних технологій трансформації (мутації) слід віднести такі: технології стереотипізації і міфологізації суспільства, формування позитивного іміджу (іміджбілдінг), кризові технології, психотерапевтичні технології, технології навіювання, технології громадянського суспільства тощо. Далі подається неповний перелік соціально-комунікаційних технологій трансформації (мутації). 1.3.1.1. Технології приєднання до будь яких міфів та стереотипів. 1.3.1.1.1. Технології стимуляції стійких уявлень завдяки базовим людським потребам. 1.3.1.1.1.1. Технологія стереотипізації уявлень про необхідність для будь-якого чоловіка здійснення щотижневих статевих актів. 1.3.1.1.1.2. Технологія стереотипізації уявлення про те, що кожна нормальна людина повинна за життя мати сім’ю з дітьми. 1.3.1.1.1.3. Технологія стереотипізації уявлення про те, що кожний чоловік повинний мати коханку. 1.3.1.1.1.4. Технологія стереотипізації уявлення про те, що кожна жінка повинна мати косметичний догляд за власною шкірою. 1.3.1.1.1.5. Технологія стереотипізації уявлення про те, що діти завжди сваряться на батьків. 1.3.1.1.1.6. Технологія стереотипізації уявлення про те, що «багаті теж плачуть». 1.3.1.1.1.7. Технологія стереотипізації уявлення про те, що в кожній сім’ї не без потвори. 1.3.1.1.1.8. Технологія стереотипізації уявлення про те, що у двадцять років повинно бути здоров’я, у тридцять років повинні бути діти і сім’я, у сорок років мати достаток. 1.3.1.1.1.9. Технологія стереотипізації уявлень про те, що свекруха – «завжди стерво», теща – завжди зла, зять – «любить взяти», невістка – завжди неохайна.
1.3.1.2. Технології об’єднуючих міфів 1.3.1.2.1. Технології «вмонтування» у свідомість міфу про створення світу. 1.3.1.2.2. Технології героїзації лідера. 1.3.1.2.3. Технології героїзації конкретного народу, племені, соціальної спільноти. 1.3.1.2.4. Технології ствердження міфу про сильну економіку країни. 1.3.1.2.5. Технологія ствердження міфу про сильну освіту країни. 1.3.1.2.6. Технологія ствердження міфу про сильну охорону здоров’я громадян країни. 1.3.1.2.7. Технологія ствердження міфу про сильну армію та її озброєння. 1.3.1.2.8. Технологія ствердження міфу про спортивні досягнення країни. 1.3.1.2.9. Технологія розповсюдження міфу про американську мрію. 1.3.1.2.10. Технологія міфологізації багатостраждального народу (цигани, євреї, українці, вірмени). 1.3.1.2.11. Технологія підтримки міфу про велич і виключність конкретного народу. 1.3.1.2.12. Технологія підтримки міфу про злободенну пиятику народу (росіяни, французи, американці).
1.3.1.3. Технології роз’єднуючих міфів 1.3.1.3.1. Технології міфологізації соціальної нерівності. 1.3.1.3.2. Технології підтримки міфу про слабкість і силу двох сторін, що знаходяться у протиборстві. 1.3.1.3.3. Технологія нав’язування міфу про «вісь зла». 1.3.1.3.4. Технологія нав’язування міфу про Третій Рим. 1.3.1.3.5. Технологія «вмонтування» міфу про расову нерівність людей. 1.3.1.3.6. Технологія нав’язування міфу про автохтомність арійців на територіях Європи. 1.3.2. Технологія формування позитивного іміджу (іміджбілдінг). 1.3.3. Кризові технології (наприклад, Г. Почепцов).
Читайте також:
|
||||||||
|