Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система антимонопольных органів

Антимонопольний комітет України утворюється у складі Голови і десяти державних уповноважених.

З числа державних уповноважених призначаються два перші заступники і три заступники голови Антимонополь­ного комітету України.

Відповідно до ст. 106 Конституції України Голова Ан­тимонопольного комітету України призначається на поса­ду і звільняється з посади Президентом України за згодою Верховної Ради України. Голова Антимонопольного комі­тету України має статус державного уповноваженого.

Термін повноважень Голови Антимонопольного коміте­ту України складає сім років. Після закінчення терміну повноважень Голова АМКУ продовжує виконувати свої обо­в´язки до призначення нового голови. Припинення повно­важень голови Комітету не спричиняє за собою складання повноважень державними уповноваженими АМКУ.

Замість Голови АМКУ, повноваження якого достроково припинені, повинен бути призначений новий голова на термін, який залишився.

Голова АМКУ відповідно до покладених на нього обо­в´язків очолює Комітет і направляє його діяльність; вносить Прем´єр-міністрові України пропозиції щодо призначення і звільнення з посад заступників голови і державних уповнова­жених АМКУ, а також розподіляє обов´язки між ними; утво­рює територіальні відділення і тимчасові адміністративні ко­легії АМКУ для розгляду справ про порушення конкурентно­го законодавства і інших питань відповідно до компетенції Комітету. Крім того, він представляє АМКУ у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядуван­ня, органами адміністративно-господарського управління і контролю, суб´єктами господарювання, громадянами і об´єд­наннями підприємців або громадян; видає накази, розпоря­дження, положення, інструкції та інші акти, обов´язкові для працівників АМКУ та його територіальних відділень.

Державні уповноважені АМКУ призначаються на поса­ди і звільняються з посад Президентом України за подан­ням Прем´єр-міністра України, яке вноситься на підставі пропозицій Голови АМКУ.

Термін повноважень державних уповноважених АМКУ складає сім років і вони не можуть призначатися більш ніж на два терміни підряд. Державні уповноважені є членами АМКУ як найвищого колегіального органу.

Державні уповноважені очолюють або входять до скла­ду адміністративних колегій, виконують інші обов´язки за дорученням Голови АМКУ.

Для реалізації завдань, покладених на АМКУ, в Авто­номній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севасто­полі утворюються територіальні відділення АМКУ. У разі потреби територіальні відділення можуть утворюватися в інших адміністративно-територіальних одиницях.

Територіальні відділення діють на основі Положення, яке затверджується АМКУ.

Територіальне відділення АМКУ очолює голова територі­ального відділення. Голова територіального відділення та його заступник призначаються Головою АМКУ. Заступник голови територіального відділення призначається Головою АМКУ на підставі подання голови територіального відділення.

Голова територіального відділення АМКУ в Автономній Республіці Крим призначається за узгодженням з Верхов­ною Радою Автономної Республіки Крим.

Формою роботи АМКУ як найвищого колегіального органу є засідання. На своїх засіданнях Комітет розглядає і ухвалює рішення у справах, підвідомчих Комітету; перегля­дає рішення державних уповноважених, адміністративних колегій, голів територіальних відділень Комітету; приймає нормативні акти, видання яких відноситься до повноважень АМКУ, розглядає пропозиції щодо змін законодавства за результатами узагальнення практики застосування конку­рентного законодавства; розглядає і затверджує проекти звітів про діяльність Комітету для представлення їх Вер­ховній Раді України; утворює постійно діючі адміністра­тивні колегії; заслуховує звіти державних уповноважених, голів територіальних відділень і керівників підрозділів апа­рату Комітету.

Для розгляду окремих справ про порушення конкурен­тного законодавства та інших питань, які віднесено до ком­петенції Комітету, утворюються постійно діючі і тимчасові адміністративні колегії, які формуються з державних уповноважених і голів територіальних відділень АМКУ у складі не менше трьох осіб.

Адміністративні колегії формуються за галузевими, ре­гіональними або іншими принципами.

Постійно діючі адміністративні колегії АМКУ мають повноваження розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, про на­дання дозволів на узгоджені дії, концентрацію; приймати рішення і розпорядження, надавати висновки про кваліфі­кацію дій; перевіряти рішення адміністративних колегій територіальних відділень; вимагати надання інформації, зокрема з обмеженим доступом; проводити дослідження ринків, визначати їх межі і монопольне становище; давати обов´язкові до розгляду рекомендації та ін.

Голова територіального відділення АМКУ, який є чле­ном тимчасової адміністративної колегії, при прийнятті рішень має рівні права з державними уповноваженими, які входять до складу колегії.

АМКУ, його територіальні відділення, постійно діючі і тимчасові адміністративні колегії складають систему антимонопольних органів. Структура їх представлена на схемі 2.1.

Схема 2.1

СИСТЕМА ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ

Організаційну, технічну, аналітичну, інформаційно-до­відкову та іншу роботу по забезпеченню діяльності АМКУ або його територіального відділення, а також підготовку матеріалів для розгляду справ про порушення конкурент­ного законодавства здійснює апарат відповідно АМКУ або його територіального відділення.

Відповідно до функціонально-галузевої спеціалізації управління досліджень і розслідувань Комітету (таблиця 2.2) здійснюють аналіз товарних і географічних меж ринків; проводять перевірки дотримання конкурентного законодав­ства і готують пропозиції про початок розгляду справ; за­безпечують збір, аналіз і підготовку матеріалів для розгля­ду Комітетом, адміністративними колегіями справ про по­рушення конкурентного законодавства; готують матеріали для розгляду Комітетом заяв і справ по економічній кон­центрації.

спеціаліза­ції УІР), діяльність адвокатських об´єднань і індивідуальна адвокатська діяльність (у час­тині прийняття на депозит грошових сум, пред´явлення чеків до платежу і посвідчення неплатежів чеків, послуги з акціонування), діяльність у сфері бухгалтерського обліку, управління і нагляд у сфері оподаткування (у частині галузевої спеціалізації УІР), обов´яз­кове соціальне страхування

П´яте управління досліджень і розслі­дувань

Дослідження ринків і розгляд справ по галу­зях: видавнича справа, туристичні агенції і бюро подорожей, обслуговування кабельних мереж, антен, діяльність у сфері права (окрім прийняття на депозит грошових сум, здійснення протестів векселів, пред´явлення чеків до платежу і посвідчення неплатежів чеків, послуг з акціонування), реклама, слі­дча діяльність і забезпечення безпеки, обо­рона, діяльність системи виконання пока­рань, охорона і забезпечення громадського порядку, освіта, діяльність у сфері відпочи­нку і розваг, культури і спорту

Шосте управління досліджень і розслі­дувань

Дослідження ринків і розгляд справ по га­лузях: наземний транспорт (окрім трубо­провідного транспорту), водний транспорт, авіаційний транспорт, пошта і зв´язок (окрім обслуговування кабельних мереж і антен), здача в найом транспортних засобів

Третє управління досліджень і розслі­дувань

Дослідження ринків і розгляд справ по галузях: сільське господарство, лісове господарство, хар­чова промисловість, текстильна промисловість, фармацевтичне виробництво, виробництво парфумерної продукції і косметичних засобів, виробництво музичних інструментів, виробни­цтво ігор та іграшок, оптова і роздрібна торгів­ля, готелі і ресторани, прокат речей особистого користування і побутових товарів, охорона здо­ров´я і соціальна допомога

Четверте управлін­ня досліджень і роз­слідувань

Дослідження ринків і розгляд справ по галу­зях: виробництво ювелірних прикрас, фінан­сове посередництво, страхування, операції з нерухомістю (у частині галузевої спеціаліза­ції УІР), діяльність адвокатських об´єднань і індивідуальна адвокатська діяльність (у час­тині прийняття на депозит грошових сум, пред´явлення чеків до платежу і посвідчення неплатежів чеків, послуги з акціонування), діяльність у сфері бухгалтерського обліку, управління і нагляд у сфері оподаткування (у частині галузевої спеціалізації УІР), обов´яз­кове соціальне страхування

П´яте управління досліджень і розслі­дувань

Дослідження ринків і розгляд справ по галу­зях: видавнича справа, туристичні агенції і бюро подорожей, обслуговування кабельних мереж, антен, діяльність у сфері права (окрім прийняття на депозит грошових сум, здійснення протестів векселів, пред´явлення чеків до платежу і посвідчення неплатежів чеків, послуг з акціонування), реклама, слі­дча діяльність і забезпечення безпеки, обо­рона, діяльність системи виконання пока­рань, охорона і забезпечення громадського порядку, освіта, діяльність у сфері відпочи­нку і розваг, культури і спорту

Шосте управління досліджень і розслі­дувань

Дослідження ринків і розгляд справ по га­лузях: наземний транспорт (окрім трубо­провідного транспорту), водний транспорт, авіаційний транспорт, пошта і зв´язок (окрім обслуговування кабельних мереж і антен), здача в найом транспортних засобів

Положення про структурні підрозділи апарату АМКУ затверджує голова Комітету, а про структурні підрозділи апарату територіальних відділень — голова територіально­го відділення Комітету


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  12. VІІІ. Філогенез органів чуття




Переглядів: 949

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Статус державного уповноваженого і голови територіального відділення Антимонопольного комітету України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.