Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Національний відхил

3.

Службові документи створюють, отримують та використовують у процесі ділової діяльності. Щоб підтримувати безперервну ділову діяльність, яка відповідає законодавчим та регуляторним вимогам, та забезпечити необхідну звітність, організації мають створювати, зберігати автентичні, достовірні та придатні для користування службові документи і забезпечувати збереженість й цілісність цих службових документів так довго, як це необхідно. Для цього організації треба запровадити та виконувати всебічну програму керування документаційними процесами, яка охоплює

а) визначання того, які службові документи треба створювати під час кожного робочого процесу та яку інформацію необхідно долучати до службових документів,

б) прийняття рішень щодо форми та структури службових документів, які створюють і долучають, та які технології треба використовувати,

в) визначання метаданих, які треба створювати разом зі службовими документами у процесі документування, які зв’язки встановлювати між ними та як ними керувати,

г) визначання вимог до пошуку, передавання службових документів і користування ними у робочих процесах та іншими користувачами, а також визначання тривалості їх зберігання, щоб задовольнити ці вимоги,

д) прийняття рішення щодо організації службових документів відповідно до вимог користування,

є)оцінювання ризиків, якщо неможливо мати легітимні службові документи про діяльність організації, забезпечування збереженості службових документів та з часом доступу до них, щоб задовольнити вимоги ділової діяльності та очікування суспільства,

ж) узгоджування політики організації з чинними правовими та регуляторними вимогами й нормами,

з) забезпечування зберігання службових документів у безпечному та надійному середовищі,

ї) забезпечування зберігання службових документів лише протягом того строку, коли вони необхідні або потрібні, та

к) строки зберігання службових документів мають відповідати строкам, зазначеним у нормативно-правових актах

л) виявляння та оцінювання можливостей для поліпшення ефективності, дієвості або якості цих процесів, рішень та дій для покращання службових документів та керування документуванням.

Правила створювання та долучання службових документів і метаданих про службові документи треба застосовувати у процедурах, спрямованих на керування всіма робочими процесами, що потребують відомостей про діяльність.

Планування безперервної ділової діяльності та заходів у випадку непередбачених обставин мають забезпечити визначання службових документів, що важливо для безперервного функціювання організації, як частини аналізування ризиків діяльності, захищеної та відновлюваної за потреби.

 


Читайте також:

  1. Аналіз відхилень від нормативів та їх впливу на прибуток
  2. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  4. Аналіз результатів за відхиленнями
  5. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  6. Англійський національний стереотип.
  7. Вади розвитку – це порушення внутрішньоутробного розвитку, відхилення від нормальної будови організму. Найлегші ступені вад розвитку називають аномаліями, найважчі – потворністю.
  8. Валовий національний дохід і чистий національний дохід
  9. Види відхилень
  10. Відхилення від законів Г. Менделя
  11. Відхилення від типових чисельних співвідношень і їх причини.
  12. Відхилення, зрушення і різноманіття мітозу




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов’язки | Достовірність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.