МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особистість у вимірах психологічної науки.ЛЕКЦІЯ № 3 Психології управління Макаренко С.С. Висновки до лекції ІІІ питання Психологічна структура особистості: - свідомість, відповідальність та правосвідомість; - система психічних процесів та їх роль в правовій науці. Висновки: Правослухняна поведінка є результатом соціалізації, в результаті якої відбувається засвоєння суб’єктом моральних та правових заборон, соціальних стереотипів поведінки, що в свою чергу визначається груповою та індивідуальною правосвідомістю, почуттям соціальної відповідальності, соціальної справедливості, правової інтуїції тощо.
1) Особистість – фундаментальне поняття, одна з головних проблем в психології. В психологічній науці до сьогодні не створено єдиної загальновизнаної теорії особистості. Все це створює певні труднощі не тільки для психологів але і для правознавців, юристів для яких поняття: особистість суб’єкта правовідносин, особистість учасників кримінального, цивільного процесу, особистість винуватого, потерпілого є наповнені цілком конкретним, у тому числі і психолого- правовим змістом. 2) відповіді на запитання: 5. У чому полягає психоенергенична концепція особистості? 6. Яка психічна структура особистості? 7. Розкрийте правове значення поняття особистість. 8. Розкрийте психологічну структуру особистості.
__________________________________________________________________ Доцент кафедри Зауваження: 1. На 2-х годинне лекційне заняття виноситься, як правило, 2 питання (в окремих випадках – 3-4). 2. Кількість часу, виділеного на розкриття окремого питання може бути різною. 3. Підпитання формувати при потребі. 4. У план-конспекті мають бути відображені: послідовність викладення навчального матеріалу з кожного питання, визначення, структура явища, котре вивчається, його особливості, характеристики, взаємозв’язки тощо.
Тема 3/1: „Психологічна структура особистості в юридичній психології” План: 1. Особистість у вимірах психологічної науки. 2. Поняття особистості в психології та правовій науці. 3. Психологічна структура особистості 4. Свідомість, відповідальність та правосвідомість.
Основні поняття: особистість, структура особистості, риси особистості, типи особистості, свідомість, правосвідомість. Література то теми: Основна: 8; 12; 28; 30; 34; 37; 42. Додаткова: 1; 5; 9; 13; 23; 26; 36.
Актуальність дослідження. Поняття «особистість» є об'єктом вивчення багатьох наук: філософії, соціології, психології, етики, естетики, педагогіки тощо. Життя і діяльність людини обумовлені єдністю і взаємодією біологічного (природні дані), психологічного та соціального (суспільне середовище) факторів. У розвитку одних властивостей особистості визначальним є біологічний фактор (темперамент), у розвитку інших - соціальний (формування навичок, умінь, набуття знань, досвіду, становлення світогляду, ідеалів). Особистість як біолого-соціально-психологічна сутність людини формується в результаті засвоєння людиною суспільних форм свідомості та поведінки, суспільно-історичного досвіду людства. Діти, які з раннього віку розвиваються поза суспільством, залишаються на рівні розвитку тварин: у них не формуються ні мова, ні свідомість, ні мислення; у таких дітей відсутня вертикальна хода. Отже особистість формується в процесі життєдіяльності і є не лише об'єктом і продуктом суспільних відносин, а й активним суб'єктом діяльності, спілкування, свідомості, самосвідомості. Читайте також:
|
||||||||
|