МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Особистість у вимірах психологічної науки.ЛЕКЦІЯ № 3 Психології управління Макаренко С.С. Висновки до лекції ІІІ питання Психологічна структура особистості: - свідомість, відповідальність та правосвідомість; - система психічних процесів та їх роль в правовій науці. Висновки: Правослухняна поведінка є результатом соціалізації, в результаті якої відбувається засвоєння суб’єктом моральних та правових заборон, соціальних стереотипів поведінки, що в свою чергу визначається груповою та індивідуальною правосвідомістю, почуттям соціальної відповідальності, соціальної справедливості, правової інтуїції тощо.
1) Особистість – фундаментальне поняття, одна з головних проблем в психології. В психологічній науці до сьогодні не створено єдиної загальновизнаної теорії особистості. Все це створює певні труднощі не тільки для психологів але і для правознавців, юристів для яких поняття: особистість суб’єкта правовідносин, особистість учасників кримінального, цивільного процесу, особистість винуватого, потерпілого є наповнені цілком конкретним, у тому числі і психолого- правовим змістом. 2) відповіді на запитання: 5. У чому полягає психоенергенична концепція особистості? 6. Яка психічна структура особистості? 7. Розкрийте правове значення поняття особистість. 8. Розкрийте психологічну структуру особистості.
__________________________________________________________________ Доцент кафедри Зауваження: 1. На 2-х годинне лекційне заняття виноситься, як правило, 2 питання (в окремих випадках – 3-4). 2. Кількість часу, виділеного на розкриття окремого питання може бути різною. 3. Підпитання формувати при потребі. 4. У план-конспекті мають бути відображені: послідовність викладення навчального матеріалу з кожного питання, визначення, структура явища, котре вивчається, його особливості, характеристики, взаємозв’язки тощо.
Тема 3/1: „Психологічна структура особистості в юридичній психології” План: 1. Особистість у вимірах психологічної науки. 2. Поняття особистості в психології та правовій науці. 3. Психологічна структура особистості 4. Свідомість, відповідальність та правосвідомість.
Основні поняття: особистість, структура особистості, риси особистості, типи особистості, свідомість, правосвідомість. Література то теми: Основна: 8; 12; 28; 30; 34; 37; 42. Додаткова: 1; 5; 9; 13; 23; 26; 36.
Актуальність дослідження. Поняття «особистість» є об'єктом вивчення багатьох наук: філософії, соціології, психології, етики, естетики, педагогіки тощо. Життя і діяльність людини обумовлені єдністю і взаємодією біологічного (природні дані), психологічного та соціального (суспільне середовище) факторів. У розвитку одних властивостей особистості визначальним є біологічний фактор (темперамент), у розвитку інших - соціальний (формування навичок, умінь, набуття знань, досвіду, становлення світогляду, ідеалів). Особистість як біолого-соціально-психологічна сутність людини формується в результаті засвоєння людиною суспільних форм свідомості та поведінки, суспільно-історичного досвіду людства. Діти, які з раннього віку розвиваються поза суспільством, залишаються на рівні розвитку тварин: у них не формуються ні мова, ні свідомість, ні мислення; у таких дітей відсутня вертикальна хода. Отже особистість формується в процесі життєдіяльності і є не лише об'єктом і продуктом суспільних відносин, а й активним суб'єктом діяльності, спілкування, свідомості, самосвідомості. Читайте також:
|
||||||||
|