МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл населення України за рівнем середньодушових сукупних доходів (витрат) у місяць, IV квартал 2000 року
ООН вважає, що уряди повинні нести відповідальність за вимірювання рівня диференціації та концентрації доходів, збір відповідної інформації, а також настійливо рекомендує, щоб усі країни як складову урядових функцій упроваджували відстежування ступеня нерівності в доходах та майнового стану. Адже нерівність у доходах — не лише продукт ринкової економіки, а й необхідна та обов’язкова умова його ефективного функціонування, створення і підтримки дієвого механізму мотивації до праці та інвестування. Децильний коефіцієнт доходів (витрат) населення показує співвідношення 10 % найбагатшого і 10 % найбіднішого населення і розраховується діленням рівня доходів 9-ї децильної групи на рівень доходів перших 10 % населення (табл. 6.4). Коефіцієнт Джині, або коефіцієнт нерівності розподілу доходів (витрат) серед населення, або коефіцієнт концентрації доходів (витрат) відбиває ступінь відхилення фактичного розподілу доходів (витрат) за чисельно рівними групами населення від лінії їх рівномірного розподілу. Статистична міра рівності доходів (витрат) коливається від 0 до 1 (або від 0 до 100 %), при цьому значення «нуль» відбиває певну рівність доходів (витрат) у всіх групах населення, 1 — повну нерівність, коли весь дохід (витрати) належить одній особі. Коефіцієнт Джині G розраховується за такою формулою: , де Pi — частка населення і-ї групи в загальній чисельності населення; Yi — частка доходів (витрат) і-ї групи населення; cumYi — кумулятивна частка доходу (витрат); n — кількість груп населення. Розрахунок коефіцієнта Джині проводиться на підставі даних про розподіл домогосподарств (населення) за рівнем середнього на домогосподарство (або члена домогосподарства) доходу з використанням кривої Лоренца (графічне зображення рівня концентрації явища). В основу наведеного далі аналізу диференціації та концентрації середньодушових сукупних доходів (витрат) населення покладено матеріали вибіркового обстеження умов життя домогосподарств щодо розподілу населення за рівнем середньодушових сукупних доходів (витрат). На базі вхідної інформації побудовано децильні ряди розподілу, графіки кривої Лоренца та розраховані основні характеристики диференціації та концентрації середньодушових сукупних доходів (витрат) населення України за видами поселень (табл. 6.4). Таблиця 6.4 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|