Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція 4.

Системи підтримки прийняття управлінських рішень.

 

1. Сутність систем підтримки прийняття управлінських рішень.

2. Використання технологій штучного інтелекту в управлінні організацією.

3. Експертні системи.

 

 

1. Сутність систем підтримки прийняття управлінських рішень.

 

 

Системи підтримки прийняття рішень (СППР)- це особливі інтерактивні інформаційні системи в менеджменті (інституціональні чи на випадок), що використовують устаткування, програмне забезпечення, дані, базу моделей і працю менеджера з метою підтримки всіх стадій прийняття напівструктурованих і неструктурованих рішень безпосередніми користувачами-менеджерами в процесі аналітичного моделювання на основі наданого набору технологій.

Технологія підтримки рішення, на відміну від технології формування традиційного звіту, не виконується цілком автоматично, оскільки вона здійснюється під управлінням менеджера. СППР - це така людино-машинна система, де процеси формування і використання інформації не розділені. Проміжний результат машинного етапу рішення негайно оцінюється менеджером. Володіючи деяким набором потенційно можливих варіантів технології, а також розуміючи, яку інформацію необхідно одержати, менеджер буде формувати інформацію, неформально оцінюючи її на кожному технологічному кроці рішення, і залежно від цього вибирати наступний крок, інший метод чи інший технологічний інструмент (програмний модуль). Такий творчий процес важко, неефективно чи взагалі неможливо описувати заздалегідь за допомогою блок-схем, тобто в класичному стилі традиційних звітних систем з визначеною технологією формування звітів.

Характеристики сучасних комп'ютерних СППР:

1.СППР надає ОПР допомогу в процесі прийняття рішень і забезпечує підтримку в усьому діапазоні контекстів структурованих, напівструктурованих і неструктурованих задач. Розум людини та інформація, що генерується комп'ютером, створюють єдине ціле для прийняття рішень.

2.СППР підтримує (але не замінює й не скасовує) судження та оцінки ОПР.

3.СППР підвищує ефективність прийняття альтернативних рішень на відміну від адміністративних систем, у яких акцент робиться на максимальну продуктивність аналітичного процесу прийняття рішень.

4.СППР проста в роботі для менеджерів, які не мають значного досвіду роботи з ЕОМ. Системи „дружні" для користувачів і практично не вимагають спеціальних знань із обчислювальної техніки й програмування, забезпечують просте переміщення в системі, дають змогу одержувати документацію в діалоговому режимі, надають діалогову документацію, вмонтовані засоби навчання та інші атрибути програмних інтерфейсних систем.

5.СППР побудована за принципом інтерактивного розв'язання задач. Користувач має можливість підтримувати діалог з СППР у безперервному режимі, а не обмежуватись окремими командами з наступним очікуванням результатів.

 

 

2. Використання технологій штучного інтелекту в управлінні організацією.

 

 

Інтелект— здатність осмислено здобувати, відтворювати і використовувати знання, розуміти конкретні й абстрактні ідеї, осягати відношення між ідеями й об'єктами.

Штучний інтелект - усякий результат роботи комп'ютера, який вважали б розумним, якби він був зроблений людиною.

Система штучного інтелекту — це програмна система, що імітує на комп'ютері мислення людини. Перед її створенням структурується сукупність знань: а) вивчається процес мислення людини, що вирішує певні задачі або приймає рішення в конкретній професійній області; (б) виділяються основні кроки цього процесу і (в) розробляються програмні засоби, що відтворюють вивчений процес на комп'ютері. Штучний інтелект надає комп'ютеру риси розуму.

 

3. Експертні системи.

 

Експертна система – це така система, робота якої базується на знаннях експертів.


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 784

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІДГОСТРИЙ ТИРЕОЇДИТ | Лекція 4. Психологія особистості злочинця.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.