Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДПРИЄМСТВА

АНАЛІЗ РИНКУ І ОБСЯГУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ

Лекція 5

1. Оцінка ринків збуту і вивчення попиту на продукцію.

2. Аналіз реалізації продукції і фактори, які впливають на її обсяг.

3. Аналіз виконання зобов’язань щодо поставок.

4. Беззбитковий обсяг продажу і зона безпеки підприємств.

5. Резерви збільшення обсягу реалізації продукції.

 

1. Товаровиробник повинен знайти ринок збуту для виробленої продукції. Виходячи з цього, основним завданням аналізу є виявлення потенційних ринків реалізації продукції (послуг). Для цього з’ясовують, який товар, з якими властивостями, в якій кількості й за яку ціну підприємство має змогу реалізувати на цих ринках. Одночасно оцінюють можливості конкурентів та фактори зовнішнього середовища, особливо непідконтрольного, що є передумовою організації стабільного, високоефективного виробництва.

Основними джерелами даних для маркетингового аналізу є внутрішньогосподарська інформація, яка характеризує обсяг, асортимент, ринки збуту продукції, ціну продажу та інформація спеціалізованих маркетингових служб.

Для оцінки зовнішнього ринку вивчають зарубіжні статистичні джерела, загальноекономічні журнали і бюлетені, різні комерційні довідники, тощо.

Для оцінки ринкових можливостей підприємства з’ясовують, наскільки вироблена або запланована до випуску продукція матиме попит на різних ринках. До уваги беруть у першу чергу ту продукцію, що для підприємства є традиційною і на виробництві якої воно має досвід і можливості.

Загалом маркетингове дослідження ринку здійснюється за етапами, які представлені на рис. 5.1.

 


 



Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  7. Активами торговельного підприємства
  8. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  9. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи роботи соціального робітника для боротьби з жорстокістю або насильством у сім'ї | ЛЕКЦІЯ 5.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.