МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контроль як складова навчального процесуПлан 1. Контроль як складова навчального процесу у вищій школі: сутність, складові та функції. 2. Види , форми та методи контролю навчальних досягнень студентів. 3. Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів. Критерії та норми оцінювання успішності студентів за традиційною шкалою та шкалою ЄКТС.
Основні поняття до теми: контроль, облік, оцінка, модульно-рейтинговий контроль, критерії оцінювання, норми оцінювання. Література Основна: 1. Алексюк А.М.Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. – К.: Либідь, 1998. – 558 с. 2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. 3. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навч. посіб. за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 396 с. 4. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. 5. Лекції з педагогіки вищої школи: Навчальний посібник /За ред. В.І.Лозової. – Харків: «ОВС», 2006. – 496 с. 6. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник /За ред. З.Н.Курлянд. –К.: Знання, 2005.–399 с. 7. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – К.: «Академвидав», 2007. – 352 с. Додаткова: 1. Болюбаш Я.Я. Положення про організацію навчального процесу у вищому навчальному закладі. – К., 1996 2. Верхола Л.П. Критерії і норми якісної оцінки знань, умінь і навичок студентів // Проблеми освіти. – К., 1995. – Вип. 1. 3. Нагаєв В.М. Оцінювання навчальної діяльності студентів за модульно-рейтингової технології навчання // Педагогіка і психологія. – 2000. – №3. – С.84-91. 4. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навчальний посібник. – К., 2001.–337с.
у вищій школі, його функції та види Організація навчального процесу у вищій школі передбачає у процесі професійної підготовки студентів здійснення контролю їх навчальних досягнень, відповідно контроль є важливою складовою педагогічного процесу. Контроль – це дидактичний засіб управління навчанням спрямований на забезпечення ефективності формування знань, умінь і навичок, використання їх на практиці, стимулювання навчальної діяльності студентів, формування у них прагнення до самоосвіти. Складовими контролю за навчальною діяльністю студентів є: · перевірка (виявлення рівня знань, умінь і навичок); · оцінювання (вимірювання рівня знань, умінь і навичок); · облік (фіксація результатів у вигляді оцінок у журналі, заліковій книжці, екзаменаційній відомості). Головною метою контролю у вищій школі є: визначення якості засвоєння студентами навчального матеріалу, ступеня відповідності умінь і навичок цілям і завданням навчального процесу. Контроль виконує такі функції: · освітню (навчальну); · діагностичну; · стимулюючу; · розвивальну; · управлінську (прогностично-методичну); · виховну; · оцінювальну; · самооцінювальну. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів є ефективним за дотримання педагогами певних вимог: · індивідуальний підхід; · систематичність контролю; · необхідність володіти достатньою кількістю даних для оцінювання знань; · оцінки тільки за фактичні знання; · єдність вимог викладачів до оцінювання знань студентів, що передбачає врахування ними державних стандартів з підготовки фахівців; · оптимізація контролю знань студентів; · гласність контролю; · всебічність контролю; · тематична спрямованість контролю; · дотримання етичних норм; · професійна спрямованість контролю.
Читайте також:
|
||||||||
|