МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Дидактична мета та завданняКлючові поняття Тема 9. Організація об’єднаних націй з питань освіти, науки та культури: основні моменти діяльності Вправа 4. “Автобус”. Вправа3. “Мовчанка - розмовлянка”. Вправа 2 “Потиски”. Вправа 1. “Моє перше враження про тебе”. (Специфіка першого враження) «Моє перше враження про тебе» Інструкція: Кожен по черзі висловлює своє перше враження про одного з учасників групи, ділиться своїми думками. Обговорення: розповісти про свої відчуття під час вправи, чи ваша думка помінялася, коли ви пізнали людину краше.
(Широта контактів, коло спілкування) Інструкшя: Ми всі зараз будемо ходити по кімнаті (2-5 хвилин). Завданням являється потиснути як можна більшу кількість раз руки за цей час. Кожний при ньому рахує, скільки рук він потиснув. Обговорення: кожен з учасників висловлює свою думку і відчуття, був активним чи потискав руки тільки тим, хто сам до тебе підходив? Чи пов’язана ця поведінка з тим, комунікабельний ти в житті чи ні? (Тривалість і стійкість контакту) Інструкція: Вправа виконується в парах. Спочатку 2 хв.треба мовчати, нічого не говорити і дивитися один одному в очі. Можливо, спілкуватись очима. Важливо утримувати увагу без розмов, утримання дистанції. Наступні дві хвилини – говорити про щось, обговорювати що-небудь, не мовчати. Обговорення: Запитати, як кожен з учасників відчував себе в ситуації мовчання, і як коли говорили. Що більше сподобалось, а що здалося важким.
(Встановлення контакту) Інструкція: обираються двоє бажаючих, які сідають в центрі кола. Ведучий пояснює ситуацію: Ви їдете в автобусі, раптом бачите в зустрічному автобусі людину, яку ви давно не бачили. Ви хочете договоритися про зустріч з ним, в якомусь визначеному місці у визначений час. у Вашому розпорядженні 1 хв, поки автобуси стоять перед світлофором. після невербального програвання учасники діляться інформацією про те, як вони зрозуміли один одного. Обговорення: Чи легко Вам було зрозуміти партнера? Чи легко Вам було виразити свої думки невербально? Якими засобами користувалися? Що допомогло, що завадило зрозуміти партнера?
ЮНЕСКО, "Комунікація на служінні людині", "Освіта для всіх", "Демократизація освіти", "Розробка та втілення політики в галузі освіти", "Освіта, підготовка кадрів і суспільство". 1. дослідити історію виникнення ЮНЕСКО; 2. визначити структуру, принципи, завдання роботи ЮНЕСКО; 3. охарактеризувати результати діяльності ЮНЕСКО; 4. описати діяльність ЮНЕСКО на території України. Виховна мета: Виховувати зацікавленість дисципліною, прагнення отримувати нові знання самостійно. Читайте також:
|
||||||||
|