Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Новонародженої дитини.

Дихання при змінених умовах довкілля. Механізм першого вдиху

ВИСНОВОК

до шостого питання:

Таким чином, регулювання дихання здійснюється переважно рефлекторним шляхом, який передбачає наявність трьох складових елементів:

1) рецепторів, що сприймають інформацію, і аферентних шляхів, що передають її до нервових центрів;

2) нервових центрів;

3) ефекторів – шляхів передачі команд від центрів і самих об’єктів, що підлягають регулюванню.

 

Дихання при фізичному навантаженні.

У тренованих людей при напруженій м'язовій роботі обсяг легеневої вентиляції зростає до 50 – 100 л/хв у порівнянні з 5 – 8 л в стані відносного фізіологічного спокою. Підвищення хвилинного обсягу дихання при фізичному навантаженні пов'язано із збільшенням глибини і частоти дихальних рухів. При цьому у тренованих людей, в основному, змінюється глибина дихання, у нетренованих – частота дихальних рухів. При фізичному навантаженні збільшується концентрація в крові і тканинах вуглекислого газу та молочної кислоти, які стимулюють нейрони дихального центру як гуморальним шляхом, так і за рахунок нервових імпульсів, що надходять від судинних рефлексогенних зон. Нарешті, активність нейронів дихального центру забезпечується потоком нервових імпульсів, що надходять від клітин кори головного мозку, що володіють високою чутливістю до нестачі кисню і до надлишку вуглекислого газу. Одночасно виникають пристосувальні реакції в серцево-судинній системі. Збільшуються частота і сила серцевих скорочень, підвищується артеріальний тиск, розширюються судини працюючих м'язів і звужуються судини інших областей.

Дихання за умови підвищеного атмосферного тиску.

Збільшення рО2 може призвести до зниження вентиляції легенів. Але це спостерігається лише у разі короткочасного перебування в умовах гіпербаричної оксигенації. У разі тривалого впливу реакція системи дихання буває і протилежною – може виникати токсичний вплив О2 на тканини. Одним із цих проявів буде утворення у клітинах великої кількості активних сполук кисню (гідроперекисів). Результатом цього є стимуляція перекисного окиснення ліпідів, що насамперед призведе до порушення функцій клітинних мембран. Порушення проникності мембран може викликати набряк тканин та інші зміни, у тому числі і з боку ЦНС, легень та інших органів.

Механізм першого вдиху новонародженого.

В організмі матері газообмін плода відбувається через пупкові судини. Після народження дитини та відділення плаценти зазначена зв'язок порушується. Метаболічні процеси в організмі новонародженого призводять до утворення і накопичення вуглекислого газу, який, так само як і нестача кисню, гуморально збуджує дихальний центр. Крім того, зміна умов існування дитини призводить до порушення екстер- і пропріорецепторів, що також є одним з механізмів, які беруть участь у здійсненні першого вдиху новонародженого.

 


Читайте також:

  1. Вплив колективу на особистість дитини.
  2. Дитяча психологія як наука про психічний розвиток дитини.
  3. Загальна характеристика початкового періоду шкільного життя дитини.
  4. Значення перших шести років життя дитини для подальшого розвитку особистості. Загальна характеристика перших шести років життя дитини.
  5. Механізм першого вдиху новонародженої дитини
  6. Особа, яка ухиляється від виконання рішення суду, зобов'язана відшкодувати матеріальну та моральну шкоду, завдану тому з батьків, хто проживає окремо від дитини.
  7. Особливості творчої обдарованості та її проблеми у дитини.
  8. Педагогічна скринінгова діагностика розвитку дітей. Послідовність її проведення та методика оцінки рівня розвитку дитини.
  9. Принцип урахування вікових особливостей дитини.
  10. Роль діяльності у психологічному розвитку дитини.
  11. Теорії розвитку дитини.




Переглядів: 1339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структури ЦНС, що регулюють ритм дихання. Роль центральних і периферійних рецепторів, дихальних центрів у забезпеченні газового гомеостазу. | ПОРЯДОК І СТРОКИ ПІДГОТОВЧОГО ПРОВАДЖЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.