МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Групові методиМасові методи Методи роботи сільськогосподарської дорадчої служби. Діяльність сільськогосподарських дорадчих служб спрямована перш за все на розвиток людських ресурсів та поширення досягнень науково-технічного прогресу серед товаровиробників. Однією з найважливіших функцій ІКС с навчити сільськогосподарських товаровиробників формувати свою власну точку зору відносно проблем, що виникають в процесі діяльності, та приймати оптимальні рішення. Для успішної реалізації своїх функцій робітники ІКС повинні добре володіти методами роботи служби. Дорадник, що досконало володіє методами ефективної інформаційно-консультаційної роботи, спроможний вибрати найбільш сприятливий спосіб з точки зору вирішення поставлених перед ним завдань та умов. Усі методи роботи ІКС поділяються на масові, групові та індивідуальні. Під масовими методами діяльності ІКС розуміють різні види інформування товаровиробників за допомогою засобів масової інформації (ЗМІ) публікації в пресі, повідомлення, інтерв'ю, реклама по радіо та телебаченню, інформування через ІНТЕРНЕТ, виставки та інше. Застосування даних методів передбачає використання радіо-, теле-, відеотехніки, електронних засобів, друкованих видань, засобів наочної агітації. Головною перевагою масових методів є швидке донесення певного обсягу інформації за найменшими фінансовими витратами до великого кола ЇЇ користувачів. Основні цілі застосування масових методів: 1. для розповсюдження нових ідей та заохочення товаровиробників до використання новітніх досягнень науки; 2. знання товаровиробників з питань, які цікавлять багатьох з метою попередження якомога більше товаровиробників про можливу загрозу появи певної хвороби тварин або появи шкідників, та інш. 3. з метою організації обміну досвідом між товаровиробниками; у надзвичайних ситуаціях, з метою надання миттєвої інформаційної допомоги. Головною особливістю засобів масової інформації як інструмента реалізації масових методів роботи дорадчої служби є вибірковість їх дії на товаровиробників. Переваги використання, засобів масової інформації: а) сприяють розповсюдженню знань; б) сприяють зміні поглядів товаровиробників; в) прискорюють інноваційні процеси; г) посилюють процеси між особистого спілкування; д) зміцнюють зв'язки дорадників та наукової сфери. Використання групових методів передбачає формування цільових груп товаровиробників, та забезпечення їх роботи на регулярній основі. Досвід свідчить, що товаровиробники є більш сприйнятливі до групових методів діяльності дорадчих служб, адже при їх використанні є можливість приймати участь у обговоренні тих чи інших питань, обміні корисним досвідом, приймати рішення з конкретних виробничих питань. Найбільш ефективним вважається розмір робочої групи не більше 20-40 осіб. При використання активних методів навчання (наприклад, дискусія) 10 - - 12. Більша кількість учасників призводить до розрізнення групи, втрати спільності і в колективі, зменшенні можливостей встановлення тісних контактів між дорадником та товаровиробниками, а саме зворотній зв'язок дорадника та товаровиробника е основною перевагою групових методів роботи порівняно до масових, Умови ефективності використання групових методів : раціональний розмір групи; підбір товаровиробників, що мають східні проблеми або потребують інформацію щодо певного питання (наприклад, захист ґрунту від ерозії); приблизно східний рівень освіти та професійних навичок серед учасників групи; дорадник має бути лише консультантом та спостерігачем, але не лідером робочої групи; має сприяти розвитку ініціативи, прийняттю самостійних рішень членами групи. Основний недолік групових методів - в розрахунку на одного освітянина мають більшу вартість, ніж при використання масових методів. Але якщо врахувати кінцеву економічну корисність групових методів, їх економічна ефективність є вищою. Групові методи роботи включають в себе: лекції, дискусії, дні поля, семінари, виставки та інші. Лекційна робота - це спосіб усного спілкування, за допомог якого одна людина передає інформацію групі слухачів. Групова дискусія використовується для обміну ідеями та знаннями, для вирішення проблем членів групи, для обговорення думок. Є найбільш багатоцільовим методом. Дискусія означає обмін думками, а не доказ того, що одна думка правильна, а інша ні. Важливо, щоб дискусія не перетворилася на спор. 4.3. День поля - це навчання безпосередньо на виробничому об'єкті. Виступає найбільш універсальним методом. Має декілька особливостей: 1. Надає прямий доступ товаровиробнику до інформації з певної проблеми і дозволяє на місці спостерігати за процесом вирішення проблеми. Інформація, отримана на практичному прикладі, є більш зрозумілою для товаровиробника, сама інформація сприймається легше та є більш доказовою. 2. День поля - це ефективний метод змінити ставлення товаровиробника до досягнень науки, сприяння активізації інноваційних процесів. 3. Для товаровиробника день поля надає можливість встановлювати виробничі контакти. А для дорадника - мотивує товаровиробників звертатися по подальшу інформацію для центру. Читайте також:
|
||||||||
|