МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок лінійних кіл постійного струму з одним джерелом живлення.Задача: відомі схеми кола, напруга на вході і опори приймачів. Обчислити струм. Розрізнятимемо задачі, коли приймачі сполучені між собою послідовно, паралельно або змішано. 1) Послідовне з'єднання(рис. 3).Вхідна напруга U по другому закону Кирхгофа рівна сумі напруг на окремих ділянках (опорах): U = U 1 + U 2 + U 3. Застосувавши для кожної ділянки закон Ома, запишемо це рівняння у вигляді U = R1 I + R2I + R3I = (R1+ R2+ R3)l = RI, де R = Rl+R2+R3 - еквівалентний опір. Струм в ланцюзі I = U/R. Якщо сполучені послідовно п приймачів, то їх еквівалентний опір рівний сумі окремих опорів.
Рисунок 3 - Схема послідовного з'єднання 2) Паралельне з'єднання(рис. 4).Всі опори приєднані до двох клем (вузлів) і знаходяться під однією напругою. По першому закону Кирхгофа I = І1 + І2 + І3. Застосовуючи для кожної гілки закон Ома, запишемо
де g - еквівалентна провідність. Отже, для паралельного колаа І= gU . Рисунок 4 - Схема паралельного з'єднання
Якщо з’єднано паралельно п приймачів, то їх еквівалентна провідність рівна сумі провідностей гілок: Для двох паралельно з’єднаних приймачів
де R - еквівалентний опір. Для розгалуження з n однакових приймачів провідність
Паралельно включають приймачі, розраховані на ту саму ж напругу. Включення або відключення одного з них не впливає на роботу решти приймачів. 3) Змішане з'єднання. Частина приймачів з’єднана послідовно, частина - паралель (рис.5). еквівалентний опір такого кола рівний сумі опорів послідовно включених ділянок: + Рисунок 5 - Схема змішаного з'єднання
Провідність такого коло: Струм в колі I= U/R. Напруги і струми окремих гілок визначаються по формулах для послідовного і паралельного з'єднання. Приклад 1.3. Для схеми (рис.5) дано напругу U=24 В і опори: R1=20; R2=30; R3= 12 Ом. Обчислити струми. Рішення. Еквівалентні опори: паралельної ділянки: Rab = R1R2/( R1 + R2). Rab = 12 Ом всього ланцюга R = Rab + R3 = 12 + 12 = 24 Ом. Струм нерозгалуженої ділянки I = U/R = 24/24 = 1 А. Теперможна обчислити напругу на паралельній ділянці: Uab = RabI = 12 В і струми гілок:
Перевірка: перший закон Кирхгофа для вузла а: I = І1+І2 виконується 0,6+0,4=1 А. Струми двох паралельних гілок можна знайти відразу, не обчислюючи напругу Uab, якщо відомий струм нерозгалуженої ділянки І. Виведемо формулу: тобто струм нерозгалуженої ділянки кола треба розділити на суму опорів гілок і помножити на опір протилежної гілки. Струм другої гілки I2 = IR1/(R1+ R2) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|