МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Р. – заходи в галузі ОСВІТИ.План Тема: Культура України в ХХ столітті Лекція № 7 Присвоєній категорії, сертифікованою системою управління якістю Відповідністю готелю або аналогічного йому засобу розміщення Категорії, занесення сертифікованої послуги з розміщення до Видачу сертифіката відповідності, присвоєння певної Прийняття рішення про можливість присвоєння певної категорії Аналіз одержаних результатів і прийняття рішення про Проведення комплексу робіт, визначених обраною схемою Прийняття рішення за заявкою із зазначенням схеми Подання та розгляд заявки на сертифікацію послуг з Процедура проведення обов'язкової сертифікації послуг з розміщення передбачає: розміщення; сертифікації; сертифікації; можливість видачі сертифіката відповідності; (за потреби); Реєстру державної системи сертифікації (далі - Реєстр Системи); технічний нагляд за наданням сертифікованих послуг, щодо надання послуг з розміщення; Термін дії сертифіката відповідності залежить від встановленої заявнику схеми сертифікації і може складати 1 рік, 3 роки, 5 років. Не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії сертифіката заявник подає нову заявку для отримання сертифіката на наступний період.
ХХ століття – новітній період розвитку української культури, насичений різноманітними історичними подіями, різкою зміною політичних режимів та соціально-економічних ситацій. Він поділяється на етапи: 1)коротка доба відновлення української державності (1917 – 1920 рр.), коли було створено принципово нові умови для розвитку української національної культури, але поступ культури відбувався в період гострого військово-політичного протистояння, громадянської війни та іноземної військової інтервенції; 2) радянський етап (1921 – 1991 рр.) включає в себе : - добу злету 20-х років покоління «розстріляного відродження», яке вже в 30-ті рр. зазнало тотальних репресій не тільки проти митців, працівників культури, але й звичайних її носіїв; - добу «відлиги» з рухом так званих «шестидесятників»; - добу подальшої русифікації та утисків української культури; 3) етап розбудови незалежної України і відродження національної культури, який триває досі й знаменує початок її нового поступу.
І. Політика Тимчасового уряду, що утворився внаслідок перемоги Лютневої революції 1917 р. відкрила реальні можливості для відродження української мови та школи: - розпорядження про навчання в початкових школах українською мовою; - дозвіл на відкриття 2 держ. укр. гімназій; - дозвіл на відкриття 4 кафедр українознгавства в університетах. ІІ. Політика Центральної Ради (представницький політичний орган українського народу, утворений 7 березня 1917): - відродження рідної мови і школи проголошено головним завданням освітньої політики; - українські школи відкривалися за громадські й народні кошти (за підтримки громадських організацій: товариства шкільної освіти, товариства «Просвіта», вчительських організацій); - створено генеральний секретаріат (міністерство) народної освіти, який узгоджував всю роботу; - у нижчих і вищих початкових школах процес ішов без першкод; - в середніх і вищих навч.закладах чинили опір батьки та ряд вчителів (далось в знаки 250-річне російське панування); - проведено 2 Всеукраїнських учитльських з’їзди (квітень і серпень 1917 р.), які постановили: * заснування нових (укр.) гімназій; * у всіх середніх школах вводяться обов’язковими предмети українознавства: укр. мова та література, географія та історія України; * відкривалися паралельні класи для нацменшин; * у ВНЗ відкрити ще 2 кафедри: історії укр. мистецтва та історії укр. етнографії; - 18 березня 1917 р. відкрито Першу українську гімназію ім. Т.Шевченка /всього – 39 у 1917 р./ (відсутність власного приміщ., ІІ зміна, відсут.держдопомоги); - реорганізація ВНЗ: відкриття паралельних курсів укрмовою та заснування нов. укр. ВНЗ. Відкриваються: ** перш. Укрїнський нар.універ. в Києві (5 жовт.1917) – 3 факультети: іст-філол., фіз-мат, юр. та підг.курси – в приміщ. унів. ім. Св. Володимира; ** Педагогічна академія в Києві (7 лист.1917); ** Академія мистецтв (22 лист. 1917) – пер. вищ. худ. школа в Укр. ЇЇ мета: піднесення нац.мистецтва до світового рівня, виховання покоління митців, що здійснять це завд. Першим ректором був Ф.Кричевський, професорами – укр.худож. М.Бойчук, В. Кричевський, В. Нарбут, О.Мурашко та ін. ** друг. Український нар. універ. в Полтаві (21 квіт.1918) – 2 фак: іст-філол., економіко-правничий. (Відкр. на кошти місц.«Просвіти»). Отже, незважаючи на складні політичні умови, з березня 1917 – до квітня 1918 р. були закладені фундаментальні засади відродження системи нац. серед. та вищ. освіти. 1918 р. – заходи в галузі ОСВІТИ і МИСТЕЦТВА ІІІ. Політика уряду Української держави гетьмана Павла Скоропадського (прийшов до влади 29 квітня 1918 р.): - українізація зіштовхувалась з опозицією; - велика увага приділялась підготовціукраїномовних вчителів для учит.семінарій; - в поч.шк. – ситуація позитивна; - випущено кілька млн. Підручників для поч.шкіл; - в СШ, особливо міських, складна ситуація (за рах. опору батьків, вчит.); - гетьманське Міносвіти організовує нові укр.гімназії (а не українізувати російські!); - три укр. приват. гімназії (орг. ще Центр. Радою) прийнято на держ.кошти – 1918р.; - відкр. 54 укр. гімназії у міс. та селах, наприкінці гетьм доби їх було близько150; - у російськомовних гімназіяз введено обов. предм. - укр.мову, іст.укр.літ., історії та географії України; - відкр. в Києві перш. Державний університет (6 жовт.1918); - відкр. в Кам’янець-Подільському – друг. Український університет (22 жовт.1918); - вчителі оголошувались державними службовцями та мали скласти професійну присягу на вірність УНР; - засновано кілька великих укр. видавництв; - засновано Державний український архів; - засновано Український історичний музей; - засновано Українську національну бібліотеку (згодом вона могла конкурувати з кращими бібл. Європи); - засновано Українську академію наук (24 листопада 1918), де було 3 відділи: іст-філол, фіз-мат, соціально-економічний. Перш.президентом був М. Грушевський, згодом видат вчен., проф.хімії Володимир Вернадський; - засновано Національну галерею мистецтва; - засновано Український театр драми та опери; - засновано Українську державну капелу; - засновано державний симфонічний оркестр. ІV. В роки громадянської війни створились несприятливі умови для розвитку культури. Припинили роботу багато культосвітніх закладів. Інтеліганція боролись за власне виживання. В мистецтві актуалізується плакатна графіка /І. Падалки, Т. Бойчука/. V. Після встановлення радянської влади у сфері культури починає здійснюватись «культурна революція». Ідеологізація культури почалася зі створення в лютому 1919 р. наркомату агітації і пропаганди в укр. радянському уряді. Читайте також:
|
||||||||
|