Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція №12 з патоморфології та патофізіології

ІМ. АНДРЕЯ КРУПИНСЬКОГО

ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ

Висновки 2

Висновки 1

Мембранне секвенування

Одиночні молекули ДНК проходять через пори мембрани

Кожний нуклеотид має дещо інший заряд

Заряд визначає як нуклеотиди проходять через мембрани

Існує багато проблем, при розроблені до цього методу, який може бути використаний для геномного секвенування.

Метод, який все ще перебуває в досить ранній стадії розвитку, включає в себе проходження окремих молекул ДНК через пори в ліпідних мембранах. Заряд кожного нуклеотида трохи відрізняється і може, бути виявлений яка молекула ДНК проходить через пори. Хоча основна концепція, здається, працює, існує багато проблем, пов'язаних з цією технологією, які повинні бути розв’язані перш ніж цей метод може бути використаний для великомасштабного геномного секвенування.

Основи картування

- генетичне картування

--На основі частоти рекомбінації

- фізичне картування

-- перекриття ДНК фрагментів

-- можна використовувати рестрикцій ні ферменти

-- зондування з кінців фрагментів

-- комбінація: хромосомна ходьба (chromosome walking)

Таким чином, в цьому розділі ми обговорили, як генетичне картування використовує рекомбінаційні фрагменти, щоб визначити відносні відстані між генами на хромосомі і як фізичне картування знаходить перекриваючі фрагменти ДНК. Це завдання може бути зроблено за допомогою ферментів рестрикції, зондування кінців фрагмента, або поєднання цих двох методів у процесі, відомому як хромосоми ходьба.

Основи секвенування

- метод зупинки ланцюга

- радіоактивні і флуоресцентні мітки

- розділення гелем або капілярним електрофорезом

- читання з рентгенівської плівки або лазерним детектором

Новітні технології

- оптичне картування

- піросеквенування

- мембранне секвенування

Ми також обговорили основи секвенування: метод зупинки ланцюга припиняє роботу і вимоги маркування продуктів реакції з радіоактивними або флуоресцентними мітками. Продукти реакції потім відділяють або через гель або капілярний електрофорез і читатають з рентгенівськї плівки або за допомогою лазера для виявлення флуоресцентно мічених продуктів. Ми також коротко обговорили оптичне картування, піросеквенування, і мембранне секвенування , які є нові технології, які могли б значно прискорити картування та секвенування.

на тему: «Патоморфологія захворювань органів дихання»

для ІІ МС (І р.)

 

Тип лекції: засвоєння нових знань.

 

Мета лекції:навчити визначати макро- і мікроскопічні прояви захворювань органів дихання (бронхітів, пневмоній, бронхіальної астми, емфіземи, плевритів, бронхоектатичної хвороби тощо), пояснити їх причини і механізм розвитку, оцінювати вихід і значення ймовірних ускладнень для організму.

Актуальність:хвороби органів дихання характеризуються різноманітністю клініко-морфологічних проявів, що пов’язано зі своєрідністю структур легень, віковими особливостями і великою кількістю етіологічних чинників. Однак, виникнення хвороб органів дихання визначається не тільки впливом патогенного і наявністю фонового чинників, але й станом захисних бар’єрів дихальної системи, серед яких виділяють аеродинамічну фільтрацію, гуморальні та клітинні чинники загального і місцевого захисту.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Клітинна селекція рослин.
  9. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  10. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  11. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені
  12. Лекція 02.04.2013




Переглядів: 730

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Піросеквенування 3 | План лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.