Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суб’єкти і користувачі фінансового аналізу.

Суб'єктами фінансового аналізу є аналітики, які заці­кавлені в оцінці діяльності підприємства з будь-яких причин (1.1).

 

Рис. 1.1. Характеристика суб’єктів фінансового аналізу.

 

Цілком очевидно, що найпершими суб'єктами аналізу є орга­ни управління підприємством (господарюючих суб'єктів) у скла­ді власників, менеджерів, а також зацікавлених осіб для забезпе­чення ефективної діяльності, рівноваги впливу та балансу інтересів учасників корпоративних відносин. Фінансовий аналіз на рівні підприємства вносить прямий вклад у формування при­буткової моделі господарської діяльності, а також дозволяє оці­нити рівень її конкурентоспроможності.

Види користувачів інформаційних ресурсів фінансового ана­лізу підприємства та їх інтереси наведені на рис. 1. 2.

Загальноприйнятим є розподіл користувачів інформаційних ресурсів фінансового аналізу на зовнішніх та внутрішніх, які ма­ють різні інтереси та інформаційні потреби.

Серед внутрішніх користувачів інформаційних ресурсів фінансового аналіз}' господарюючих суб'єктів, які виконують функції менеджмент}' і безпосередньо зацікавлені в їх ефективній діяльності, слід виділити: вла­сників, виконавчі органи управління і трудовий колектив підприємства.

 

Рис. 1. 2. Характеристика користувачів інформаційних ресурсів.

 

Як видно з рисунка всі користувачі поділяються на дві великі групи внутрішні і зовнішні.

До внутрішніх користувачів фінансовою інформацію відносять власників, виконавчі органи управління та трудовий колектив.

В інформації фінансового аналізу підприємств також зацікав­лене широке коло зовнішніх користувачів, яких можна поділити натри групи.

До першої групи належать користувачі інформації, які безпо­середньо зацікавлені в ефективній господарській діяльності під­приємства, зокрема: потенційні інвестори, позикодавці, кредитори, споживачі, громадськість та органи державної податкової служби.

До другої групи зовнішніх користувачів інформації фінансо­вого аналізу належать ті суб'єкти, які мають не прямий інтерес до підприємства, а використовують його показники для оцінки еко­номічної політики держави та прийняття управлінських рішень в сфері регулювання діяльності економічних систем. Серед них особливо слід виділити Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, органи державної статистики, законодавчі ор­гани державної влади, виконавчі органи державної влади та орга­ни місцевого самоврядування.

До третьої групи зовнішніх користувачів інформації належать ті суб'єкти, які не мають фінансового інтересу до підприємства. Вони, використовуючи інформаційні ресурси фінансового аналі­зу, здійснюють задоволення власних потреб або визначають її як об'єкт господарської діяльності. До перших можна віднести нау­ково-дослідні установи і навчальні заклади освіти, до других — аудиторів і суб'єкти господарювання з надання інформаційних послуг.

 


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  3. Аналіз ризикованості підприємства на основі показників фінансового стану.
  4. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  5. Аналіз фінансового стану
  6. Аналіз фінансового стану торгових підприємств
  7. АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
  8. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.
  9. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.
  10. Банки як суб’єкти підприємницької діяльності.
  11. Безпека праці користувачів комп’ютерних технологій
  12. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту




Переглядів: 1423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація та порядок розрахунку основних показників | Основні поняття і закони алгебри логіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.042 сек.