Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи формування репродуктивної граматичної навички

Рівні мовленнєвих одиниць

Зміст навчання граматики

Шкільний граматичний мінімум

Додаток 1

Фрагмент уроку на ознайомлення зі структурою There is (are)

 

Сьогодні ви навчитесь говорити про те, що знаходиться в зазначеному місці(на парті, на столі, у портфелі, у класі, на вулиці тощо) і чого там немає.

Зараз я розповім вам англійською мовою про те, що лежить на моєму столі. пхайте уважно. Зверніть увагу на нове слово, яке я вживатиму на початку кожного речення.

Look here. There is a book on the desk. There is a piece of chalk on the desk. ІГЄ is a ruler on the desk, too. There is no map on the desk. There is no bag on it.

Ви, напевно, звернули увагу на те, що кожне речення починається словом there. В англійській мові цим словом завжди починаються речення, в яких повідомляється, що щосьабо хтосьзнаходиться у певному місці. Послухайте мою розповідь удруге.

А тепер перевіримо, чи добре ви зрозуміли мою розповідь.

1) Give laconic answers to my questions.

Teacher (T): Is there a ruler or a pencil on the desk?

Pupil (P,): A ruler.

T: Is there a bag or a ball on the chair?

P3: A bag. Etc.

2) Translate my statements into Ukrainian.
T: There is a map on the wall.
P1: На стіні — карта.
T: There is no picture on the wall.
P2:На стіні немає картини.
Тепер послухайте моє твердження і скажіть, скільки в ньому наголошених слів: There is a book on the desk.

Так, правильно, два: book та desk. А яке з цих двох слів я наголошую сильніше? Desk. Цей наголос називають логічний. А зараз ми разом скажемо,

що лежить на письмовому столі. Повторюйте за мною лише ті твердження, що Відповідають дійсності.

(Учитель повторює розповідь, вставляючи деякі твердження, що не відповідають дійсності.) А тепер послухайте, що є у нашій книжковій шафі, у Пінокіо в портфелі тощо.

 


Додаток 2

Тези лекції в таблицях

Активний граматичний мінімум Пасивний граматичний мінімум
· для вираження власних думок в усній (говоріння) чи письмовій формах; · для розуміння чужих думок, сприйнятих в усній (аудіювання) чи письмовій (читання) формах. для розуміння чужих думок, сприйнятих в усній (аудіювання) чи письмовій (читання) формах.
Граматичний матеріал Граматичні навички
· активний граматичний мінімум · пасивний граматичний мінімум · репродуктивні (говоріння, письмо) · рецептивні (аудіювання, читання)
Рівень словоформи Рівень вільного словосполучення Рівень фрази/речення Рівень понадфразової єдності Рівень тексту
І. Ознайомлення учнів з новою граматичною структурою
Мета:продемонструвати нову ГС, її функцію і форму
Зміст етапу: 1. Демонстрація вчителем нової ГС в ситуації - пояснення функції нової ГС. 2. Перевірка розуміння нової ГС (відповіді на запитання вчителя). 3. Демонстрація графічної форми нової ГС (пояснення правил утворення, особливостей вимови, інтонування тощо). 4. Фонетичне опрацювання нової ГС (вправи в імітації)
ІІ. Автоматизація дій учнів з новою ГС на рівні фрази
Мета –навчити вживати нову ГС на рівні фрази
Зміст етапу: Виконання учнями рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ · в імітації ГС, · на підстановку до ГС, · на трансформацію до ГС, · на завершення ГС, · на розширення ГС, · відповіді на запитання, · самостійне вживання нової ГС.
ІІІ. Автоматизація дій учнів з новою ГС на рівні понадфразової єдності
Мета –навчити учнів вживати нову ГС в коротких висловлюваннях монологічного і діалогічного характеру
Зміст етапу: Виконання учнями рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ · на об’єднання зразків мовлення у мікромонолозі, · на об’єднання зразків мовлення у мікродіалозі.


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  5. Алгоритм формування статутного фонду банку
  6. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  7. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  8. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ
  9. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  10. Аналіз руху та ефективності формування грошових потоків
  11. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  12. Аналіз структури майна та динаміки джерел його формування




Переглядів: 2174

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Шкільний граматичний мінімум | Додаток 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.