МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Етапи формування репродуктивної граматичної навичкиРівні мовленнєвих одиниць Зміст навчання граматики Шкільний граматичний мінімум Додаток 1 Фрагмент уроку на ознайомлення зі структурою There is (are)
Сьогодні ви навчитесь говорити про те, що знаходиться в зазначеному місці(на парті, на столі, у портфелі, у класі, на вулиці тощо) і чого там немає. Зараз я розповім вам англійською мовою про те, що лежить на моєму столі. пхайте уважно. Зверніть увагу на нове слово, яке я вживатиму на початку кожного речення. Look here. There is a book on the desk. There is a piece of chalk on the desk. ІГЄ is a ruler on the desk, too. There is no map on the desk. There is no bag on it. Ви, напевно, звернули увагу на те, що кожне речення починається словом there. В англійській мові цим словом завжди починаються речення, в яких повідомляється, що щосьабо хтосьзнаходиться у певному місці. Послухайте мою розповідь удруге. А тепер перевіримо, чи добре ви зрозуміли мою розповідь. 1) Give laconic answers to my questions. Teacher (T): Is there a ruler or a pencil on the desk? Pupil (P,): A ruler. T: Is there a bag or a ball on the chair? P3: A bag. Etc. 2) Translate my statements into Ukrainian. Так, правильно, два: book та desk. А яке з цих двох слів я наголошую сильніше? Desk. Цей наголос називають логічний. А зараз ми разом скажемо, що лежить на письмовому столі. Повторюйте за мною лише ті твердження, що Відповідають дійсності. (Учитель повторює розповідь, вставляючи деякі твердження, що не відповідають дійсності.) А тепер послухайте, що є у нашій книжковій шафі, у Пінокіо в портфелі тощо.
Додаток 2 Тези лекції в таблицях
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|