МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаток 3Матеріали для самоконтролю до модуля «Формування в молодших школярів англомовної граматичної компетенції» А.Чи можете Ви: 1) окреслити складники змісту навчання граматики; 2) назвати складники шкільного граматичного мінімуму; 3) дати визначення термінів „граматична структура" і „мовленнєвий зразок"; 4) назвати п'ять рівнів мовленнєвих одиниць; 5) назвати етапи формування навичок володіння граматичним матеріалом. Б. Виконайте тест. Запишіть правильну відповідь 1. Що входить до шкільного граматичного мінімуму? а) активний граматичний мінімум б) пасивний граматичний мінімум в) потенціальний словник 2. Що складає зміст навчання граматики? а) граматичні довідники б) граматичний матеріал в) граматичні навички 3. Активний граматичний мінімум слугує для а) вираження власних думок б) роботи з граматичним довідником в) сприймання і розуміння думок інших людей 4. Пасивний граматичний мінімум слугує для а) формулювання граматичних правил б) сприймання і розуміння думок інших людей в) вираження власних думок 5. Рівнями мовленнєвих одиниць є а) рівень звукосполучення б) рівень фрази в) рівень понадфразової єдності 6. Розташуйте правильно етапи формування репродуктивної граматичної навички а) автоматизація дій учнів з новою граматичною структурою на рівні понадфразової єдності б) ознайомлення учнів з новою граматичною структурою в) автоматизація дій учнів з з новою граматичною структурою на рівні фрази 7. Цілями етапу ознайомлення учнів з новою граматичною структурою є а) продемонструвати функціонування нової граматичної структури в усному мовленні б) продемонструвати графічну форму нової граматичної структури в) навчити учнів уживати нову граматичну структуру на рівні фрази 8. Змістом етапу ознайомлення з новою граматичною структурою є а) фонетичне опрацювання нової граматичної структури б) самостійне вживання нової граматичної структури в) перевірка розуміння значення нової граматичної структури 9. Змістом етапу автоматизації дій учнів з новою граматичною структурою на рівні фрази є виконання учнями рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ а) в об'єднанні граматичних структур у коротких висловлюваннях б) в імітації граматичної структури в) в трансформації граматичної структури 10. Змістом етапу автоматизації дій учнів з новою граматичною структурою на рівні понадфразової єдності є виконання учнями рецептивно-репродуктивних умовно-мовленнєвих вправ а) в об'єднанні граматичних структур у мікромонолозі б) в об'єднанні граматичних структур у мікродіалозі в) в розширенні граматичної структури Читайте також:
|
||||||||
|