МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Загально психологічні та соціально психологічні основи в юридичній психології.Лекція №1 Висновки. У концепціях Еріка Берна та Карла Фопеля явище адаптації розглядається через призму групових взаємин. Спільним для обох концепцій є ідея того, що людині для повної реалізації свого потенціалу, для відчуття повноти життя необхідні контакти з іншими людьми. В ізоляції особистість деградує. Ерік Берн у більшій мірі теоретик, його концепція має вигляд глибинного аналізу як феномену міжособистісної взаємодії, так і особливостей самої особистості. Головну роль у процесі адаптації він відводить: 1) здатності реалістично (відповідно до дійсності) сприймати самого себе та інших; 2) гармонійно поєднувати у своїй поведінці Пристосування та Гнучкість. Карл Фопель – практик. Його завдання – сприяти розвитку ефективної команди, пристосуванню людей до спільної роботи. Тож у сфері адаптації він наголошує на важливості таких моментів: 1) високий рівень розвитку комунікативних навичок, вміння спілкуватися; 2) наявність спільної мети для усієї групи; 3) взаємодоповнюваність навичок членів групи та визначеність групових норм і ролей. V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ЗАНЯТТЯ(до 5 хв.) 1. Коротке повідомлення про виконання запланованої мети, завдань заняття (аналіз навичок, набутих студентами під час заняття). 2. Перевірка присутності на занятті. 3. Повідомлення завдань на семінарське заняття.
1. Поняття про психіку та свідомість особистості. Структура людської психіки. 2. Пізнавальні психічні процеси та їх класифікація. 3. Психічні властивості особистості. 4. Психічні стани їх особливості. Види емоційних станів. 5. Соціально-психологічні аспекти юридичної діяльності. 1. Поняття про психіку та свідомість особистості. Структура людської психіки. Психіка— вища форма взаємозв’язку живих істот із навколишнім світом, виражена в їхній здатності реалізовувати свої спонукання і діяти на основі інформації про нього. За допомогою психіки тварина і людина активно відображає об’єктивний світ і на цій основі здійснює регуляцію своєї поведінки і діяльності. 1.В основі роботи мозку лежить рефлекс, тобто закономірно виникаюча відповідь організму на подразнення, яке йде із зовнішнього середовища чи з внутрішніх органів. Вища ступінь розвитку психіки, властива лише людині, називається свідомістю.Людина народжується, не маючи свідомості, але вже має індивідуальні особливості своєї психіки. У процесі спілкування з іншими людьми і діяльності психіка особи розвивається і з’являється свідомість. В її розвитку вирішальну роль зіграла праця як особливий вид взаємодії людини і природи. Якщо розглядати структуру людської психіки з погляду обізнаності процесів, які відбуваються в ній, то можна виділити несвідомість, підсвідомість, свідомість і надсвідомість Несвідомість— це сукупність психічних процесів, актів і станів, які не усвідомлюються людиною. Прикладом несвідомості є агресивний потяг. Підсвідомість— сукупність актуально не усвідомлених психічних процесів і станів людини. До підсвідомого відносять ті психічні явища і процеси, про наявність яких людина або не підозрює в цей момент, або не знає про них протягом тривалого часу, або взагалі ніколи не знала. Надсвідомість— це психічні явища, котрі здатна викликати в себе людина в результаті цілеспрямованого і довготривалого саморозвитку своєї психіки. Розвиток свідомості обумовлений соціальними умовами. Психологічну структуру особистості складають психічні процеси, психічні властивості і психічні стани. Читайте також:
|
||||||||
|