МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 2.1. Психічні процеси та станиРозділ II. Психологія діяльності і пізнавальних процесів
1. Поняття про психічні процеси та стани, їх види.Відчуття і сприйняття, їх види та характеристика. 2. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті. 3. Уява, види уяви. Уява і творчість. 4. Емоції, їх вплив в діяльності особистості Ключові поняття:психічні процеси, психічні стани,психічні властивості,відчуття, сприйняття, пам'ять, уява, творчість,увага, мовлення, мислення, почуття та емоції.
Література: Основна: 1. Загальна психологія: Підручник \ О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська та ін. – К.: Либідь, 2005. – 464с.; 2. Максименко С.Д., Соловієнко в.О. Загальна психологія. – Підруч. – Вінниця: Нова книга, 2004. – 704 с.; 3. Туриніна О. Л. Психологія творчості :Навч. посіб.–К. :МАУП, 2007. - 160 c. Додаткова: 1. Психологія : Навч. посіб.\ за ред. О.В. Винославської . – 2009. – 390с.; 2. Баклицький І.О. Психологія праці. Підручник. – К.: Знання, 2008. -655с.;
1. Доброго дня , шановні студенти! 2. Оргмомент – перевірка присутності. 3. Ми підходимо до вивчення нового розділу «Психологія діяльності і пізнавальних процесів». І сьогодні ми з вами розглядаємо першу тему другого розділу Тема 2.1. Психічні процеси та стани(СЛАЙД №1). Перелік питань (Слайд №2) Література (Слайд №3) МЕТА:ознайомити студентів із найважливішими психічними процесами та станами: відчуття, сприйняття, уява, пам’ять, емоції; встановити їх природу, а також роль у пізнанні навколишнього світу та у професійній діяльності дизайнера; розвивати уяву, пам’ять, мислення ,уміння порівнювати, логічно мислити та робити висновки і узагальнення ; сформувати у студентів потребу отримання знань про механізм виникнення психічних процесів та станів, мотивацію до пізнання особливостей їх перебігу у кожного із них, виховувати дбайливе ставлення до свого організму та оточуючих людей..
Вивчення цієї теми дасть можливість вам ознайомитись та засвоїти інтраіндивідуальну підструктуру особистості ,тобто ту, яка виражає особливості перебігу й вияву всієї сукупності психічних пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, пам'яті, мислення, уяви та уваги), а також емоцій, почуттів, волі та здібностей та встановити їх природу, а також роль у пізнанні навколишнього світу та у професійній діяльності дизайнера. Попри те, що в кожної людини фізіологічний механізм вияву психічних процесів приблизно однаковий, усі вони мають різний перебіг. Як відомо, в основі життєдіяльності кожної особистості - психічні процеси, передусім психічно-пізнавальні. У кожної людини є своєрідні, неповторні особливості перебігу цих психічних процесів, котрі загалом функціонують як єдиний комплекс. Особистість (як і будь-який індивід) через органи відчуття сприймає окремі аспекти та властивості предметів і явищ, осмислює та складає їх у цілісні розумові та чуттєві образи, виділяє суттєві й важливі елементи, з'ясовує причинно-наслідкові зв'язки, запам'ятовує, а в потрібний момент пригадує, формує уявлення про нові об'єкти, явища, процеси тощо. Але кожна особистість відчуває і сприймає явища та предмети навколишнього світу, а також запам'ятовує, мислить і уявляє цей світ своєрідно, індивідуально-особливо, тобто так, як ніхто інший.Красиву композицію неможливо створити без художньої уяви, відчуття смаку і уміння малювати. Одночасно дизайнер повинен бути топографом, біологом, хіміком і інженером, психологом в одній особі. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ДИЗАЙНЕРА (Слайд №4) У своїй роботі керується і повинен знати:
Професіограма Дизайнер(Слайд №5) Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності: Художник повинен знати:
Читайте також:
|
||||||||
|