МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 2.1. Психічні процеси та станиРозділ II. Психологія діяльності і пізнавальних процесів
1. Поняття про психічні процеси та стани, їх види.Відчуття і сприйняття, їх види та характеристика. 2. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті. 3. Уява, види уяви. Уява і творчість. 4. Емоції, їх вплив в діяльності особистості Ключові поняття:психічні процеси, психічні стани,психічні властивості,відчуття, сприйняття, пам'ять, уява, творчість,увага, мовлення, мислення, почуття та емоції.
Література: Основна: 1. Загальна психологія: Підручник \ О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська та ін. – К.: Либідь, 2005. – 464с.; 2. Максименко С.Д., Соловієнко в.О. Загальна психологія. – Підруч. – Вінниця: Нова книга, 2004. – 704 с.; 3. Туриніна О. Л. Психологія творчості :Навч. посіб.–К. :МАУП, 2007. - 160 c. Додаткова: 1. Психологія : Навч. посіб.\ за ред. О.В. Винославської . – 2009. – 390с.; 2. Баклицький І.О. Психологія праці. Підручник. – К.: Знання, 2008. -655с.;
1. Доброго дня , шановні студенти! 2. Оргмомент – перевірка присутності. 3. Ми підходимо до вивчення нового розділу «Психологія діяльності і пізнавальних процесів». І сьогодні ми з вами розглядаємо першу тему другого розділу Тема 2.1. Психічні процеси та стани(СЛАЙД №1). Перелік питань (Слайд №2) Література (Слайд №3) МЕТА:ознайомити студентів із найважливішими психічними процесами та станами: відчуття, сприйняття, уява, пам’ять, емоції; встановити їх природу, а також роль у пізнанні навколишнього світу та у професійній діяльності дизайнера; розвивати уяву, пам’ять, мислення ,уміння порівнювати, логічно мислити та робити висновки і узагальнення ; сформувати у студентів потребу отримання знань про механізм виникнення психічних процесів та станів, мотивацію до пізнання особливостей їх перебігу у кожного із них, виховувати дбайливе ставлення до свого організму та оточуючих людей..
Вивчення цієї теми дасть можливість вам ознайомитись та засвоїти інтраіндивідуальну підструктуру особистості ,тобто ту, яка виражає особливості перебігу й вияву всієї сукупності психічних пізнавальних процесів (відчуття, сприйняття, пам'яті, мислення, уяви та уваги), а також емоцій, почуттів, волі та здібностей та встановити їх природу, а також роль у пізнанні навколишнього світу та у професійній діяльності дизайнера. Попри те, що в кожної людини фізіологічний механізм вияву психічних процесів приблизно однаковий, усі вони мають різний перебіг. Як відомо, в основі життєдіяльності кожної особистості - психічні процеси, передусім психічно-пізнавальні. У кожної людини є своєрідні, неповторні особливості перебігу цих психічних процесів, котрі загалом функціонують як єдиний комплекс. Особистість (як і будь-який індивід) через органи відчуття сприймає окремі аспекти та властивості предметів і явищ, осмислює та складає їх у цілісні розумові та чуттєві образи, виділяє суттєві й важливі елементи, з'ясовує причинно-наслідкові зв'язки, запам'ятовує, а в потрібний момент пригадує, формує уявлення про нові об'єкти, явища, процеси тощо. Але кожна особистість відчуває і сприймає явища та предмети навколишнього світу, а також запам'ятовує, мислить і уявляє цей світ своєрідно, індивідуально-особливо, тобто так, як ніхто інший.Красиву композицію неможливо створити без художньої уяви, відчуття смаку і уміння малювати. Одночасно дизайнер повинен бути топографом, біологом, хіміком і інженером, психологом в одній особі. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ДИЗАЙНЕРА (Слайд №4) У своїй роботі керується і повинен знати:
Професіограма Дизайнер(Слайд №5) Якості, що забезпечують успішність виконання професійної діяльності: Художник повинен знати:
Читайте також:
|
||||||||
|