Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поширених помилок на співбесіді

Поведінка під час співбесіди

1. Прийшовши в офіс, будьте з усіма ввічливими і доброзичливими. Не забудьте посміхнутися, заходячи до кабінету керівника. Стежте за своєю поставою, дивіться в очі співрозмовникові. Пам'ятайте:

· вітаючись з представником компанії, не подавайте руки першим;

· не сідайте, поки вам не запропонують це зробити;

· якщо вас кому-небудь відрекомендують, обов'язково запам'ятайте ім'я та по батькові цієї особи. Потім ви зможете відразу звернутися до співрозмовника на ім'я та по батькові, це справить позитивне враження.

2. Сумлінно та охайно заповнюйте всі анкети і документи, які вам запропонують.

3. На початку бесіди відрекомендуйтеся. Поцікавтеся ім'ям та по батькові співробітника.

4. Підтримуйте зоровий контакт.

5. Уважно слухайте запитання, не перебиваючи співбесідника. Ваші відповіді на запитання повинні бути прямими (відповідати треба безпосередньо на поставлене запитання), точними (не варто виходити за межі обговорюваної теми). Під час співбесіди кандидат на вакантну посаду теж має право поставити запитання, але не більше 2-3, треба лише вдало обрати момент для того чи іншого запитання. Найчастіше ці запитання стосуються обсягу роботи, умов успішного її виконання.

Якщо ви не зрозуміли запитання, не соромтеся уточнити: "Чи правильно я зрозумів, що ..."

Відповідаючи на запитання, говоріть тільки правду.

6. Під час співбесіди тримайтеся гідно, впевнено, але не зухвало.

7. Наприкінці розмови слід чітко домовитися про те, коли і як ви дізнаєтеся про результати. Бажано, щоб ініціатива такої домовленості залишалася за вами: краще домовитися, що ви зателефонуєте у призначений час, ніж чекати дзвінка. Активна позиція завжди ліпша пасивної. Це справить враження ділової людини.

8 Завершуючи співбесіду, не забудьте про звичайні правила ввічливості. Важливо, щоб обидва учасники закінчили зустріч з відчуттям, що все, про що слід було сказати, сказано і що ви маєте достатньо інформації для прийняття рішення. Подякуйте співрозмовникові за бесіду та за виявлену увагу.

9. Після співбесіди ретельно проаналізуйте свою поведінку, відповіді й зробіть правильні висновки. Якщо Вам відмовили, з'ясуйте причину відмови і врахуйте її під час підготовки до іншої співбесіди. Пам'ятайте, що роботодавець зацікавлений у кваліфікованих фахівцях, професіоналах. Це і потрібно демонструвати впродовж усієї співбесіди.

На співбесіді всі прагнуть продемонструвати тільки найкращі свої якості. Але іноді, непомітно для себе, роблять помилки, здатні повністю зіпсувати враження.

Складено список з восьми неочевидних і очевидних, але тим не менш частих, помилках на співбесіді.

1. Лаяти попередніх роботодавців - страшна помилка. Навіть якщо з вами погано обходилися, затримували зарплату, не рахувалися з вашими думками - краще про це промовчати. Замість того, щоб пошкодувати вас, потенційний роботодавець спроектує все на себе і представить, як ви будете відгукуватися про нього в такій же ситуації, якщо вас щось не влаштує.

2. Не будьте надто мовчазним, але і не говоріть без угаву - не потрібно впадати в крайності. Сприймайте інтерв'ю як звичайну розмову: не змушуйте співрозмовника витягати з вас відповіді, і навпаки - не варто говорити так багато, що інтерв'юер не зможе вставити і слова. Особливо, якщо ви претендуєте на посаду, яка зобов'язує мати гарні навички спілкування.

3. Не варто розповідати на співбесіді про проблеми особистого характеру. Наприклад, що ви покинули попереднє місце роботи, тому що були проблеми в сім'ї, розлучення, підвело здоров'я та ін

4. Не брешіть з приводу зарплати на минулій роботі, обов'язки і досягнення. Адже, якщо на вашій кандидатурі зупиняться, то легко можуть перевірити цю інформацію. І якщо вона виявиться не правдивою, то роботу ви точно не отримаєте.

5. Є речі, про які не можна замовчувати, наприклад, власний бізнес. Роботодавці по-різному ставляться до цього. Деякі вважають це неприйнятним, оскільки це може значити, що людина не може досягти потрібного результату в своїй справі, може відволікатися від своїх обов'язків або використовувати роботу в іншій компанії як страховку. З іншого боку, це може означати досвід, корисні набуті навички, які можуть зіграти на руку всім, особливо, якщо бізнес претендента з тієї ж або суміжної сфери діяльності, що і бізнес роботодавця. У будь-якому випадку, замовчувати цей факт не можна, в підсумку роботодавець все одно дізнається про це.

6. Якщо ви влаштовуєтеся на високу посаду, не потрібно наполягати відразу на співбесіді з керівництвом. Не сприймайте бесіду з HR-менеджером, як приниження своєї гідності і не вважайте, що вас недооцінюють. Дотримуйтеся правил компанії, її корпоративної культури. Багатьма питаннями на перших етапах займаються саме менеджери з персоналу, а не керівники.

7. Будьте зосереджені і уважно слухайте про що говорить вам співрозмовник. Не зациклюйтеся лише на думках про те, що повинні сказати ви. По-перше, ви можете при цьому виглядати неуважним або зарозумілим. По-друге, можете пропустити важливу інформацію.

8. Не відмовляйтеся від тестових завдань. Не важливо чому вони вам не подобаються і які у вас є аргументи проти - просто виконайте їх.


Читайте також:

  1. Аналіз опрацювання помилок
  2. Визначення помилок і шахрайства
  3. Виправлення помилок в облікових реєстрах
  4. Виправлення помилок в податковій декларації з податку на прибуток
  5. Виправлення помилок і зміни в облікових оцінках.
  6. Виправлення помилок та зміни у фінансових звітах.
  7. Виправлення помилок та інші зміни у фінансовій звітності
  8. Виправлення помилок у звітності страхувальників по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування.
  9. Виправлення помилок у податковому обліку
  10. Виявлення та виправлення помилок пам’яті
  11. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  12. Загальна класифікація помилок.




Переглядів: 1364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Співбесіда з роботодавцем | Етикет телефонної розмови

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.