МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Залишку коштів на рахунку за певним кодом економічної класифікації видатків.Облік витрат загального фонду У разі прийняття відповідного рішення щодо тимчасового обмеження асигнувань загального фонду бюджету розпорядники беруть зобов’язання та приводять їх у відповідність з тимчасовими обмеженнями асигнувань. Установи мають право брати зобов’язання щодо видатків загального фонду бюджету відповідно до кошторису і плану асигнувань виходячи з потреби у забезпеченні виконання пріоритетних заходів та з урахуванням здійснення платежів для погашення зобов’язань минулих періодів, якщо інше не передбачено законодавством. Обсяг бюджетних зобов’язань, узятих установою протягом року, повинен забезпечити зменшення рівня заборгованості за бюджетними зобов’язаннями минулих періодів та недопущення виникнення заборгованості за бюджетними зобов’язаннями у поточному році. У разі скорочення асигнувань, розпорядники повинні вживати заходів до ліквідації або скорочення обсягу бюджетних зобов’язань, які перевищують уточнені плани асигнувань. Використання коштів загального фонду бюджетних установ проводиться при наявності наступних документів: - затвердженого кошторису доходів і видатків; - помісячних планів асигнувань; - зареєстрованих зобов’язань; Оплата рахунків розпорядників коштів бюджету здійснюється лише за наявності в обліку органів Державного казначейства їх фінансових зобов’язань та залишків коштів на рахунках розпорядників. .. Аналітичний облік касових видатків ведеться у „Картці аналітичного обліку касових видатків” затвердженої наказом ДКУ від 06.10.2000 р. № 100,в розрізі кодів економічної класифікації видатків на підставі господарських операцій по меморіальному ордеру №2 і № 3 за кредитом рахунків 321 «Реєстраційні рахунки» (по загальному фонду) та 323,324, 325 і 326 по спеціальному фонду. Схема облікового процесу касових видатків зображена на (слайді 9) Записи в картку проводяться наростаючим підсумком з початку року.Суми відшкодованих касових видатків записують на зворотному боці картки. Підставою для оплати видатків є платіжні доручення розпорядників коштів та документи, які підтверджують цільове направлення коштів. Такими документами є: - рахунки; - рахунки-фактури; - накладні; - товарно-транспортні накладні; - трудові угоди; - договори на виконання робіт (крім договорів на оплату комунальних послуг, послуг зв’язку, охорони, оренди приміщень); - акти виконаних робіт; - тендерна документація; - договори про закупівлю тощо. Облік видатків з бюджету ведеться на рахунку 80 „Видатки із загального фонду" з розподілом на субрахунки: 801 "Видатки з державного бюджету на утримання установи та інші заходи"; 802 „Видатки з місцевого бюджету на утримання установи та інші заходи". На субрахунку 801 обліковуються фактичні видатки за рахунок коштів державного бюджету на утримання установ та інші заходи. Видатки бюджетних коштів проводяться відповідно до затвердженого кошторису.На субрахунку 802 „Видатки з місцевого бюджету на утримання установи та на інші заходи” обліковуються фактичні видатки, проведені установами - за рахунок коштів, одержаних з місцевого бюджету на виконання заходів, передбачених кошторисом даної установи. Після закінчення року фактичні видатки списуються з кредиту субрахунків 801,802 у дебет субрахунків 431 та 432 "Результат виконання кошторису за загальним фондом чи відповідно спеціальним фондом". Облік фактичних видатків загального фонду здійснюється в картці аналітичного обліку фактичних видатків. за кодами економічної класифікації видатків, які визначають на підставі первинних документів відображених в меморіальних ордерах № 5,6,7,8,12,13. Наведемо приклад господарських операцій за загальним фондом:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|